eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Ochronę fizyczną nieruchomości znajdujących się na działkach gminnych nr 1891/4, 1891/5 i 1020 w obr. 6 przy ul. Letniej, Szkolnej i Ks. Andrzeja Boboli w Białymstoku - część II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Białystok: Ochronę fizyczną nieruchomości znajdujących się na działkach gminnych nr 1891/4, 1891/5 i 1020 w obr. 6 przy ul. Letniej, Szkolnej i Ks. Andrzeja Boboli w Białymstoku - część II
Numer ogłoszenia: 157449 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215214 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochronę fizyczną nieruchomości znajdujących się na działkach gminnych nr 1891/4, 1891/5 i 1020 w obr. 6 przy ul. Letniej, Szkolnej i Ks. Andrzeja Boboli w Białymstoku - część II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona fizyczna nieruchomości znajdujących się na działkach gminnych nr 1891/4, 1891/5 i 1020 w obr. 6 przy ul. Letniej, Szkolnej i Ks. Andrzeja Boboli w Białymstoku - część II. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Ochrona będzie polegała w szczególności na: 1) zapewnieniu dozoru całodobowo, w dni powszednie oraz wolne od pracy, w niedziele i święta, 2) zaopatrzeniu swoich pracowników w jednolite umundurowanie, 3) dozorze mienia, które będzie polegało na: a) jednoosobowym dozorowaniu powierzonego w budynkach mienia przed kradzieżą, dewastacją, pożarem i zalaniem wodą, b) stałym nadzorze nad bezpieczeństwem i sprawnością funkcjonowania nieruchomości, c) przeciwdziałaniu próbom włamania, kradzieży i niszczenia mienia, penetracji nieruchomości, niedopuszczaniu do wejścia osób postronnych na teren chronionych nieruchomości, d) podejmowaniu natychmiastowych działań ratunkowych w razie pożaru, e) przeciwdziałaniu negatywnym skutkom nadzwyczajnych zdarzeń losowych oraz bezzwłocznej interwencji zmierzającej do zapobiegnięcia szkodzie lub jej ograniczenia, f) podejmowaniu wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony oraz zawiadamianiu w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego w celu podjęcia stosownych działań, g) niezwłocznym informowaniu upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeństwa obiektów, h) reagowaniu na przypadki naruszania przepisów ochrony przeciw pożarowej oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi - próbom spożywania alkoholu na terenie nieruchomości, i) prowadzeniu dokumentacji zgodnie z obowiązującym przepisami (m.in. prowadzenie książki dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu i zakończeniu dyżuru oraz wszystkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VISION GROUP Sp. z o.o., ul. Bracka 3/13, 00-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28704,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24817,92

  • Oferta z najniższą ceną: 24817,92 / Oferta z najwyższą ceną: 40715,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.