eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › SPRZEDAŻ OLEJU OPAŁOWEGO - ZUS ODDZIAŁY W GDAŃSKU I SŁUPSKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Toruń: SPRZEDAŻ OLEJU OPAŁOWEGO - ZUS ODDZIAŁY W GDAŃSKU I SŁUPSKU
Numer ogłoszenia: 157406 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu , ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6109320, faks 056 6109496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ OLEJU OPAŁOWEGO - ZUS ODDZIAŁY W GDAŃSKU I SŁUPSKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczanie oleju opałowego. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części: CZĘŚĆ I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) Część pierwsza przedmiotu zamówienia obejmuje sprzedaż i dostarczanie oleju opałowego do wymienionych poniżej jednostek ZUS Oddział w Gdańsku: a) Inspektorat w Gdańsku Wrzeszczu (ul. Tuwima 9, 80-210 Gdańsk-Wrzeszcz): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; b) Inspektorat w Gdyni (ul. Władysława IV 24, 81-364 Gdynia): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; c) Inspektorat w Kartuzach (ul. Ceynowy 5, 83-300 Kartuzy): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; d) Inspektorat w Kościerzynie (ul. 3-go Maja 9, 83-400 Kościerzyna): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; e) Inspektorat w Kwidzynie (ul. Piłsudskiego 29a, 82-500 Kwidzyn): - szacowane zapotrzebowanie: 20.000 l; f) Inspektorat w Pruszczu Gdańskim (ul. Stwosza 7, 83-000 Pruszcz Gdański): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; g) Inspektorat w Pucku (ul. Orzeszkowej 3, 84-100 Puck): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; h) Inspektorat w Sopocie (Al. Niepodległości 796, 81-805 Sopot): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; i) Inspektorat w Starogardzie Gdańskim (ul. Piłsudskiego 4, 83-200 Starogard Gdański): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; j) Inspektorat w Tczewie (ul. Jagiellońska 55, 83-110 Tczew): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; k) Inspektorat w Wejherowie (ul. Sobieskiego 294, 84-200 Wejherowo): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l. 2) Minimalna dostawa do każdej z wymienionych jednostek wynosi 500 l. CZĘŚĆ II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3) Część druga przedmiotu zamówienia obejmuje sprzedaż i dostarczanie oleju opałowego do wymienionych poniżej jednostek ZUS Oddział w Słupsku: a) Inspektorat w Lęborku (ul. Krzywoustego 15, 84-300 Lębork): - szacowane zapotrzebowanie: 17.000 l; - szacowana ilość dostaw: 5 dostaw; b) Inspektorat w Człuchowie (ul. Jerzego z Dąbrowy 3, 77-300 Człuchów): - szacowane zapotrzebowanie: 8.000 l; - szacowana ilość dostaw: 2 dostawy. 3. Wykonawcy mogą składać oferty obejmujące dowolną ilość części zamówienia. 4. Ilość oleju opałowego jaka zostanie faktycznie zakupiona będzie zależała od rzeczywistych potrzeb grzewczych Zamawiającego, zależnych od temperatury powietrza, zmian technologicznych lub organizacyjnych Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zakupienia ilości innych niż podane w pkt. 2. 5. Dostarczany olej opałowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w: 1) Normie PN-C-96024:2011 P, Przetwory naftowe - Oleje opałowe, Wymaganie: L1; 2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. 2007 r. Nr 4, poz. 30 ze zm.). 6. Dostawy oleju opałowego muszą być realizowane za pomocą cystern: 1) z wyposażeniem umożliwiającym bezpośrednie tankowanie oleju do zbiorników w wymienionych wyżej budynkach; 2) wyposażonych w urządzenia pomiarowe spełniające zasadnicze wymagania stawiane wobec przyrządów pomiarowych, posiadające certyfikaty zgodności wydane przez notyfikowane jednostki certyfikujące oraz aktualne dowody legalizacji, potwierdzające, że urządzenia są zgodne z zasadniczymi wymaganiami określonymi w przepisach prawa dotyczących kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, udzieloną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (URE). W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy winni złożyć: 1) Aktualną koncesję uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, udzieloną przez Prezesa URE; 2) Oświadczenie o jego spełnianiu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie winni dysponować co najmniej jedną cysterną: 1) posiadającą wyposażenie umożliwiające bezpośrednie tankowanie oleju do zbiorników; 2) wyposażoną w urządzenie pomiarowe, posiadające, zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych: a) certyfikat zgodności wydany przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą; b) aktualny dowód legalizacji, potwierdzający, że urządzenie jest zgodne z zasadniczymi wymaganiami. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawcy winni złożyć: 3) Wykaz cystern, tj.: oświadczenie, że dysponuje cysterną spełniającą kryteria określone w warunku; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - wzór formularza stanowi załącznik A do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy(ów). Pełnomocnictwo winno: - być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa albo przez notariusza; - wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo (substytucja) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - winno być dołączone do oferty w przypadku, gdy wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotu trzeciego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację niniejszej umowy i tylko w zakresie uzasadnionym tą zmianą; 2) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=10&wojewodztwo=&jednostka=560000&tryb=
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Toruniu, Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, pokój nr 325 (piętro III)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 10:00, miejsce: ZUS Oddział w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39 w pokoju nr 325 (piętro III)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż i dostarczanie oleju opałowego do jednostek ZUS Oddział w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza przedmiotu zamówienia obejmuje sprzedaż i dostarczanie oleju opałowego do wymienionych poniżej jednostek ZUS Oddział w Gdańsku: a) Inspektorat w Gdańsku Wrzeszczu (ul. Tuwima 9, 80-210 Gdańsk-Wrzeszcz): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; b) Inspektorat w Gdyni (ul. Władysława IV 24, 81-364 Gdynia): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; c) Inspektorat w Kartuzach (ul. Ceynowy 5, 83-300 Kartuzy): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; d) Inspektorat w Kościerzynie (ul. 3-go Maja 9, 83-400 Kościerzyna): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; e) Inspektorat w Kwidzynie (ul. Piłsudskiego 29a, 82-500 Kwidzyn): - szacowane zapotrzebowanie: 20.000 l; f) Inspektorat w Pruszczu Gdańskim (ul. Stwosza 7, 83-000 Pruszcz Gdański): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; g) Inspektorat w Pucku (ul. Orzeszkowej 3, 84-100 Puck): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; h) Inspektorat w Sopocie (Al. Niepodległości 796, 81-805 Sopot): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; i) Inspektorat w Starogardzie Gdańskim (ul. Piłsudskiego 4, 83-200 Starogard Gdański): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; j) Inspektorat w Tczewie (ul. Jagiellońska 55, 83-110 Tczew): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l; k) Inspektorat w Wejherowie (ul. Sobieskiego 294, 84-200 Wejherowo): - szacowane zapotrzebowanie: 500 l. 2) Minimalna dostawa do każdej z wymienionych jednostek wynosi 500 l..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż i dostarczanie oleju opałowego do jednostek ZUS Oddział w Słupsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część druga przedmiotu zamówienia obejmuje sprzedaż i dostarczanie oleju opałowego do wymienionych poniżej jednostek ZUS Oddział w Słupsku: a) Inspektorat w Lęborku (ul. Krzywoustego 15, 84-300 Lębork): - szacowane zapotrzebowanie: 17.000 l; - szacowana ilość dostaw: 5 dostaw; b) Inspektorat w Człuchowie (ul. Jerzego z Dąbrowy 3, 77-300 Człuchów): - szacowane zapotrzebowanie: 8.000 l; - szacowana ilość dostaw: 2 dostawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.