eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Modernizacja IX piętra budynku SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 63/65

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Sopot: Modernizacja IX piętra budynku SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 63/65
Numer ogłoszenia: 157391 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Sopocie , ul. Bitwy pod Płowcami 63/65, 81-731 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5511228 w. 342, faks 058 5517006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-helios.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja IX piętra budynku SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 63/65.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja IX piętra budynku SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie przy ul. Bitwy pod Płowcami 63/65 - zakres robót: 1. Zerwanie starych wykładzin i listew przyściennych. 2. Demontaż progów i listew odbojowych. 3. Usunięcie starej warstwy wygładzającej ( masa szpachlowa, klej, cienka, wyrównująca wylewka) z naprawą i wykonaniem warstw wyrównawczych podłoża. 4. Ułożenie wykładziny typu tarkett wraz z wywinięciem na ściany ( jako cokoły) z wyobleniami na styku posadzki ze ściana wraz z zakonserwowaniem. 5. Przygotowanie tynków pod gładzie gipsowe, gruntowanie , szpachlowanie ścian i sufitów oraz 2x malowanie farbą. 6. Obsadzenie narożników . 7. Wykonanie okładzin z płyt g.k. 8. Wymiana oświetlenia wraz z osprzętem w łazienkach. 9. Pomiary elektryczne powykonawcze. 10. Malowanie rur. 11. Dopasowanie desek odbojowych wraz z polakierowaniem 12. Powiększenie otworów drzwiowych, wykonanie nadproży, obsadzenie nowej stolarki drzwiowej. 13. Wymiana grzejników na płytowe wraz z robotami towarzyszącymi. 14. Wymiana luster. 15. Rozbiórka okładzin ściennych i podłogowych w łazienkach. 16. Rozbiórka izolacji przeciwwilgociowej ( papa na lepiku) 17. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ( folia i folia w płynie ) 18. Wykonanie warstw wyrównujących ( ściany i posadzki) oraz ułożenie glazury i terrakoty. 19. Wymiana armatury, urządzeń sanitarnych, zaworów, wykonanie nowych podejść. 20. Demontaż i wykonanie nowej instalacji systemu sygnalizacji p.poż. z doprowadzeniem przewodów do centrali zamontowanej na parterze. 21. Wykonanie instalacji telefonicznej. 22. Wykonanie instalacji przyzywowej. 23. Wywóz i utylizacja gruzu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.10 - Roboty budowlane w zakresie uzdrowisk .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykaz robót budowlanych odpowiadających zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 prace potwierdzone załączonymi dokumentami, że zostały wykonane należycie; 3. Wykaz osób, które będą wykonywać lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 6. Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w Art. 22ust. 1 pkt 1-4 Ustawy prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Okres gwarancji - 10
  • 3 - Termin realizacji zamówienia liczony w dniach kalendarzowych od podpisania umowy - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-helios.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie; 81-731 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami 63/65; pok. 013.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie; 81-731 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami 63/65; pok. 101 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.