To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-10
Warszawa: Świadczenie usługi zastępstwa procesowego we wszystkich bieżących i przyszłych postępowaniach oraz świadczenie doradztwa w zakresie zastępstwa procesowego
Numer ogłoszenia: 15738 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7354 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6297096, 6296762, faks 022 6299724.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi zastępstwa procesowego we wszystkich bieżących i przyszłych postępowaniach oraz świadczenie doradztwa w zakresie zastępstwa procesowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie zastępstwa procesowego przed sądami wszystkich instancji i innymi organami administracji państwowej i samorządowej, we wszystkich bieżących i przyszłych postępowaniach, których stroną jest i będzie Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników oraz świadczenie usługi doradztwa w zakresie zastępstwa procesowego obejmuje w szczególności: 1)występowanie przed sądami powszechnymi, administracyjnymi, Sądem Najwyższym oraz organami administracji państwowej i samorządowej, 2)przygotowywanie skarg, pozwów i wniosków, wystąpień i pism procesowych dla sądów i organów administracji w celu wszczęcia postępowania sądowego, lub administracyjnego oraz w związku z toczącym się postępowaniem, 3)przygotowywanie skarg i odpowiedzi na skargi do WSA i NSA przy udziale komórek organizacyjnych merytorycznie właściwych w sprawie, 4)współdziałanie w zakresie badania zasadności i załatwiania skarg, wniosków w sprawach należących do zakresu działania komórek organizacyjnych Funduszu Składkowego, 5)współpraca z właściwymi komórkami Funduszu Składkowego w zakresie dochodzenia należności/windykacji należności z tytułów budżetowych i kar umownych, 6)przygotowywanie wniosków do komorników sądowych i skarbowych oraz nadzór nad przebiegiem egzekucji sądowych i administracyjnych, 7)uzgadnianie pod względem formalno - prawnym treści rozstrzygnięć administracyjnych Zamawiającego w celu minimalizacji ryzyka procesowego w postępowaniach administracyjnych i sądowo - administracyjnych przed sądami i organami administracyjnymi, 8)współpraca z Komisją Przetargową Funduszu Składkowego w zakresie przygotowywania rozstrzygnięć do składanych przez Wykonawców środków ochrony prawnej, 9)udział w rozprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą i Sądem Okręgowym w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, 10)doradztwo w zakresie zastępstwa procesowego, w tym co do celowości wnoszenia pozwów, środków zaskarżenia, zawarcia ugód sądowych i pozasądowych, 11)pomoc prawna w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 06 lipca 1982r o radcach prawnych (Dz. U Nr 19 poz.145 ze zm.), i w ustawą o adwokaturze z 26 maja 1982r. (t.j. Dz. U. z 2009r., Nr 146, poz.1188 ze zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH J.NIEŚCIOR, Z.WÓLTAŃSKI S.C.
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH J.NIEŚCIOR, Z.WÓLTAŃSKI S.C.
- Kancelaria Radców Prawnych J. Nieścior i Z. Wóltański s.c., ul. T. Kościuszki 70, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 206640,00
Oferta z najniższą ceną: 206640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 206640,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnieniem do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jest konieczność zapewnienia zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego we wszystkich bieżących i przyszłych postępowaniach, w których stroną jest i będzie Zamawiający. Zgodnie z art. 5 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku zamówień których przedmiotem są usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami i organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego nie stosuje się przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. Ze względu na fakt, że specyfika tej usługi wymaga wiedzy szczególnej i oparta jest o właściwości wykonawcy, zastosowanie tego trybu pozwoliło na wynegocjowanie korzystniejszych warunków realizacji zamówienia niż w przypadku postępowania prowadzonego w innym trybie i zagwarantuje należyte świadczenie usługi
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi prawnej w sprawach związanych z zakresem działalności Politechniki Krakowskiej
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.