eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Utrzymanie szaletów miejskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-04

Siedlce: Utrzymanie szaletów miejskich
Numer ogłoszenia: 157329 - 2007; data zamieszczenia: 04.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, fax 025 6430718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie szaletów miejskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie trzech szaletów miejskich znajdujących się przy ul. Piłsudskiego, Armii Krajowej i na terenie rekreacyjnym nad Zalewem. 2. Termin realizacji zamówienia: a) Utrzymanie szaletów przy ul. Piłsudskiego i ul. Armii Krajowej - od dnia podpisania umowy na okres trzech lat. b) Utrzymanie szaletu nad Zalewem - sezonowo - od 1 maja do 30 września w latach 2008-2010. 3. Szczegółowe warunki wykonania zadania: a) Szalet miejski przy ul. Piłsudskiego - godz. otwarcia od 7.00 do 19.00. b) Szalet miejski przy ul. Armii Krajowej - godz. otwarcia od 7.00 do 20.00 (rozliczenie za c.o. ze Spółdzielnią Kominiarzy w Siedlcach), c) Szalet kontenerowy nad Zalewem - godz. otwarcia - od 8.00 do 20.00 (szalet nie jest podłączony do sieci c.o. i elektrycznej). Szalety muszą być czynne codziennie (również w niedziele i święta). Za korzystanie z szaletów Wykonawca nie będzie pobierał opłat. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zapewnienie pełnej etatowej obsługi gwarantującej sprawne działanie szaletów, - bieżące utrzymywanie szaletów w dobrym stanie sanitarno - porządkowym wraz z zastosowaniem się do zaleceń wydawanych przez Powiatową Stację Sanitarno -Epidemiologiczną, - przestrzeganie warunków wynikających z przepisów sanitarnych, - dokonywanie bieżących prac remontowych w zakresie: a) malowania wewnątrz szaletów - z częstotliwością według potrzeb, b) malowania zewnątrz szaletu nad zalewem (w tym malowanie krat okiennych) jeden raz w roku przed sezonem, c) naprawy w przypadku uszkodzenia urządzeń sanitarnych i hydraulicznych, d) wymiany w przypadku zniszczenia urządzeń sanitarnych i hydraulicznych e) naprawy stolarki okiennej i drzwiowej (w tym wstawianie szyb w razie potrzeby oraz naprawy zamków w drzwiach wejściowych i wewnętrznych), f) inne naprawy awaryjne, g) pokrywanie wszystkich kosztów związanych z utrzymaniem szaletów (tj. opłat za wodę, ścieki, energię elektryczną i c.o., opłat za wywóz nieczystości, opłat za zakup środków czystości), h) bieżące utrzymanie terenów przyległych do szaletów w następującym zakresie: - ul. Piłsudskiego - utrzymanie porządku na schodach prowadzących do szaletu oraz na terenie utwardzonym przyległym do szaletu przy ul. Piłsudskiego do granicy wiaty przystankowej MPK (zamiatanie terenu, uprzątanie liści, wywóz nieczystości, odgarnianie śniegu, usuwanie przerostów), - ul. Armii Krajowej - utrzymanie porządku na schodach prowadzących do szaletu (zamiatanie, odgarnianie śniegu), - szalet nad Zalewem - utrzymanie porządku przy szalecie i w odległości 10 mb. (uprzątanie nieczystości, koszenie trawy wokół szaletu). W trakcie trwania umowy przewidywane jest wykonanie remontów szaletów przy ul. Piłsudskiego i Armii Krajowej wykonywane przez Miasto Siedlce i finansowane ze środków budżetu miasta. W czasie trwania remontów szalety nie będą czynne i za ten czas Wykonawca nie będzie otrzymywał wynagrodzenia za ich utrzymanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.11.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.11.10.00 - Usługi utylizacji i uzdatniania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków Oryginalny kod CPV: 90.11.11.00 - Usługi utylizacji ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków Oryginalny kod CPV: 90.11.12.00 - Usługi uzdatniania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 90.42.00.00 - Usługi obróbki ścieków Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. To jest: a) Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 10 000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 p.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 p.z.p. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 10 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty powyższe należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 2 zł brutto + koszt przesyłki).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.