eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdów › Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Gdowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-11

Gdów: Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Gdowie
Numer ogłoszenia: 157327 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Gdowie, 32-420 Gdów, woj. małopolskie, tel. 012 4514458, fax 012 2514061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgdow.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Gdowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych, niezbędnych do zmodyfikowania układu wewnętrznego pomieszczeń zlokalizowanych w Zespole Szkół w Gdowie pod nr 405. Zakres robót obejmuje miedzy innymi : roboty remontowe ogólnobudowlane, montaż drzwi oraz dodatkowych okien połaciowych w dachu, instalacje elektryczne wewnętrzne (w tym w pracowni komputerowej), instalacje oświetlenia wewnętrzne, instalacje centralnego ogrzewania, instalacje wody pitnej, instalacje kanalizacji sanitarnej, wykonanie wentylacji grawitacyjnej, wykonanie wszystkich niezbędnych badań, prób i sprawdzeń instalacji elektrycznej i sanitarnej oraz przewodów kominowych. 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a/. dokumentacji projektowej Przebudowa dachu wraz z adaptacją na pomieszczenia dydaktyczne. Lokalizacja: budynek Zespołu Szkół w Gdowie. Opracowanie: Krakowskie Biuro Projektów-Spółka z o.o., ul. Semperitowców 13, 31-540 Kraków, rok: 12.2004 - załącznik G do SIWZ, b/. zamiennym projekcie budowlanym modyfikacji układu wewnętrznego pomieszczeń na poddaszu oraz sposobu ich użytkowania. Lokalizacja: budynek Zespołu Szkół w Gdowie. Opracowanie: PLAN S.C. Anna Taff-Czernik, Krzysztof Czernik, ul. Kochanowskiego 11, 32-020 Wieliczka, rok: 05.2008 - załącznik H do SIWZ, c/. przedmiarze Modyfikacja układu wewnętrznego pomieszczeń na poddaszu - roboty budowlane i elektryczne, - załącznik I do SIWZ d/. przedmiarze Adaptacja pomieszczeń na sale dydaktyczne - instalacje wod-kan i centralnego ogrzewania, - załącznik J do SIWZ e/. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik K do SIWZ (tylko w odniesieniu do robót objętych niniejszym zamówieniem). 3.2. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z warunkami wynikającymi z: a/. decyzji nr 221/2005 z dnia 04.04.2005 r., znak: GGN.7351/G-84/05 wydanej przez Starostę Wielickiego - stanowiącej załącznik L do SIWZ b/. decyzji nr 10/2008 z dnia 28.05.2008 r., znak: BGN.7351/ZD/G-54/2008 o zmianie decyzji Starosty Wielickiego z dnia 04.04.2005 r., znak: GGN.7351/G-84/05 o pozwoleniu na przebudowę budynku szkoły na działce nr 811 w Gdowie - stanowiącej załącznik M do SIWZ Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie roboty muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 3.1 i 3.2 SIWZ oraz zasadami sztuki budowlanej. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza ujecie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, innych niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów zawierających parametry tych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Dodatkowe warunki: 3.3. Wykonawca jest zobowiązany do: a/. prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem, a w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b/. zorganizowania placu budowy i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy, c/. zabezpieczenie placu budowy winno być tak przeprowadzone aby prace nie utrudniały wejścia i wyjścia użytkowników do i z nieruchomości, d/. zabezpieczenia placu budowy w energię elektryczną ,wodę oraz niezbędne urządzenia sanitarne dla potrzeb budowy na koszt własny, e/. wykonywania prac w ścisłej współpracy z inspektorem nadzoru, przedstawicielem Zamawiającego - użytkownikiem budynku, f/. prowadzenia robót w sposób możliwie, jak najmniej zakłócający korzystanie z naprawianego obiektu przez użytkowników oraz w pełnej współpracy i pomocy dla użytkowników budynku, g/. uzgadniania z dyrektorem szkoły szczegółowych godzin pracy w trakcie roku szkolnego, h/. prowadzenia Dziennika budowy i udostępnianie go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, i/. zgłoszenie robót do odbioru, j/. zapewnienia ciągłego dozoru prowadzonych robót przez Kierownika Budowy, k/. zapewnienia uczestnictwa Kierownika Budowy podczas czynności mających na celu dokonanie odbioru robót budowlanych, l/. przestrzegania przepisów bhp i ppoż., ł/. zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, m/. zgłaszania Zamawiającemu z 3 dniowym wyprzedzeniem wykonywania robót zanikających celem dokonania ich odbioru przez Zamawiającego, n/. dostawy materiałów oraz sprzątania i wywozu gruzu na bieżąco w trakcie prowadzonych prac, o/. usunięcia we własnym zakresie, jako wytwórca, wszelkich odpadów pochodzących z budowy, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach, p/. wykonania prac porządkowych w pomieszczeniach objętych pracami budowlanymi oraz doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu przyległego do budynku, r/. wyraźnego widocznego oznaczenia odzieży roboczej pracowników realizujących roboty, s/. naprawy na własny koszt ewentualnych szkód oraz wypłaty odszkodowań za ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, t/. udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 3.4. Wynagrodzenie ryczałtowe Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w formie ryczałtu. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z załączonej dokumentacji jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac niezbędnych do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, w tym także prac nie ujętych w załączonych dokumentach, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Mając na uwadze powyższe, zarówno wykonanie większej ilości prac, niż określone wielkości szacunkowe nie stanowi podstawy do żądania odpowiedniego podwyższenia wynagrodzenia jak i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykonaniu mniejszej ilości prac, niż określone szacunkowe wielkości nie spowoduje obniżenia wynagrodzenia. Prace i ich szacunkowe wielkości określone w załącznikach do niniejszej specyfikacji nie stanowią zestawienia planowanych prac w rozumieniu art. 629 i 630 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Kierownik budowy musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadać ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, dysponują kierownikami robót posiadającymi uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie branż: sanitarnej, obejmującej instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, cieplne, wentylacyjne i gazowe oraz elektrycznej w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz uprawnienia SEP do 1 kV (świadectwo: D, E). Osoby te musza być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadać ważne zaświadczenie o wpisie. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną (zakończoną), o wartości min. 200 000,00 zł brutto, odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom budowlanym, polegającym na budowie lub remoncie obiektu, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Ocena zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymienionych w pkt. 9 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć : oświadczenie Wykonawcy, które stanowi załącznik C do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy- załącznik nr 2 do oferty, pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej (zgodnie z art. 23 pzp dotyczy także Wykonawców występujących wspólnie- tj. konsorcjum, spółki cywilnej) - załącznik nr 3 do oferty, wykaz podwykonawców przewidzianych przez Wykonawcę do wykonania robót wraz z informacjami dotyczącymi kwalifikacji i zakresu wykonywanych przez nich czynności wg. załącznika D do SIWZ - załącznik nr 4 do oferty, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg. załącznika E do SIWZ - załącznik nr 5 do oferty, dokumenty, stwierdzające, że osoby, wykazane w załączniku nr 5 do oferty , posiadają wymagane uprawnienia tj.: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz uprawnienia w specjalnościach instalacji elektrycznych bez ograniczeń, SEP i sanitarnych wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego - załącznik nr 6 do oferty, wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia (należy wykazać co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości min. 200 000,00 zł) z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających że wszystkie umieszczone w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie wg. załącznika F do SIWZ - załącznik nr 7 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgdow.internetdsl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Gdowie, 32-420 Gdów 405.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 08:45, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół w Gdowie, 32-420 Gdów 405.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.