Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-13
Inowrocław: 002 konserwacja systemów alarmowych
Numer ogłoszenia: 15729 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1523 , ul. Dworcowa 56, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3596200, 3596202, 3596209, faks 052 3596234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2pk.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 002 konserwacja systemów alarmowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i usuwanie awarii systemu alarmowego, zainstalowanego w obiektach: Część I JW. 1523 w miejscowościach Inowrocław i Grudziądz w obiektach GWŁ Inowrocław, ŻW Inowrocław, WKU Inowrocław, WKU Włocławek; Część II JW 2229 w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki i Modlin,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie osiadczenia w myśl art. 22 PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykaz osób i pracowników, które będą wykonywać przeglądy konserwacyjne, lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, b) dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie oferenta od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) ważną koncesje wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie instalacji urządzeń alarmowych, d) dokumenty potwierdzające posiadanie kancelarii tajnej i zatrudnienie pełnomocnika ochrony, e) dokumenty potwierdzające przez pracowników poświadczenia bezpieczeństwa osobowego wydane przez stosowne służby ochrony państwa dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych do klauzuli tajne co najmniej dwóch konserwatorów do prac w pomieszczeniach specjalnych pozostali poufne, f) dokumenty potwierdzające że firma zatrudnia instalatorów i projektantów systemów alarmowych o uprawnieniach klasy S.A.-4, g) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia, h) oświadczenie o znajomości n/w urządzeń przez konserwatorów w zakresie konserwacji i naprawy wymienionych urządzeń. - TAP Holding sp. z o. o. - AAT Trading Company - Semico - Ademco - Siemens - Aritech - Bosch Security Systems - Ifter - Roger - Rokonet - POLON Alfa
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikały uprawnienia do podpisywania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagany dokument można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez wykonawcę za zgodność
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - cena 1 rbg przy realizacji napraw powyżej 5 rbg brutto cena zawiera dojazd - 40
- 3 - cena 1 rbg przy realizacji napraw do 5 rbg brutto cena zawiera dojazd - 5
- 4 - koszty pośrednie w % liczone do rbg przy naprawach - 5
- 5 - kz (koszty zakupu - narzutu) materiałów (części) - 5
- 6 - zysk przy realizacji napraw - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2pk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW1523
ul.Dworcowa 56
88-110 Inowrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 12:00, miejsce: JW1523 ul.Dworcowa 56 88-110 Inowrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 002 konserwacja systemów alarmowych - JW1523.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja jeden raz w kwartale i usuwanie awarii systemów alarmowych, zainstalowanych w obiektach: JW. 1523 w miejscowościach Inowrocław i Grudziądz w obiektach GWŁ Inowrocław Inowrocław, ŻW Inowrocław, WKU Inowrocław, WKU Włocławek;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. cena 1 rbg przy realizacji napraw powyżej 5 rbg brutto cena zawiera dojazd - 40
- 3. cena 1 rbg przy realizacji napraw do 5 rbg brutto cena zawiera dojazd - 5
- 4. koszty pośrednie w % liczone do rbg przy naprawach - 5
- 5. kz (koszty zakupu - narzutu) materiałów (części) - 5
- 6. zysk przy realizacji napraw - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 002 - KONSERWACJA SYSTEMÓW ALARMOWYCH - JW2229.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja jeden raz w kwartale i usuwanie awarii systemów alarmowych, zainstalowanych w obiektach: JW 2229 w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki i Modlin,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. cena 1 rbg przy realizacji napraw powyżej 5 rbg brutto cena zawiera - 40
- 3. cena 1 rbg przy realizacji napraw do 5 rbg brutto cena zawiera dojazd - 5
- 4. koszty pośrednie w % liczone do rbg przy naprawach - 5
- 5. kz (koszty zakupu - narzutu) materiałów (części) - 5
- 6. zysk przy realizacji napraw - 5
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Leasing używanego wozidła przegubowego.
- Usługa ochrony (SOC) stacji roboczych i serwerów w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Dostawę odczynników do wykonywania badań koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów automatycznych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.