eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › 002 konserwacja systemów alarmowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-13

Inowrocław: 002 konserwacja systemów alarmowych
Numer ogłoszenia: 15729 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1523 , ul. Dworcowa 56, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3596200, 3596202, 3596209, faks 052 3596234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2pk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 002 konserwacja systemów alarmowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i usuwanie awarii systemu alarmowego, zainstalowanego w obiektach: Część I JW. 1523 w miejscowościach Inowrocław i Grudziądz w obiektach GWŁ Inowrocław, ŻW Inowrocław, WKU Inowrocław, WKU Włocławek; Część II JW 2229 w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki i Modlin,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie osiadczenia w myśl art. 22 PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykaz osób i pracowników, które będą wykonywać przeglądy konserwacyjne, lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, b) dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie oferenta od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) ważną koncesje wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie instalacji urządzeń alarmowych, d) dokumenty potwierdzające posiadanie kancelarii tajnej i zatrudnienie pełnomocnika ochrony, e) dokumenty potwierdzające przez pracowników poświadczenia bezpieczeństwa osobowego wydane przez stosowne służby ochrony państwa dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych do klauzuli tajne co najmniej dwóch konserwatorów do prac w pomieszczeniach specjalnych pozostali poufne, f) dokumenty potwierdzające że firma zatrudnia instalatorów i projektantów systemów alarmowych o uprawnieniach klasy S.A.-4, g) świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia, h) oświadczenie o znajomości n/w urządzeń przez konserwatorów w zakresie konserwacji i naprawy wymienionych urządzeń. - TAP Holding sp. z o. o. - AAT Trading Company - Semico - Ademco - Siemens - Aritech - Bosch Security Systems - Ifter - Roger - Rokonet - POLON Alfa

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikały uprawnienia do podpisywania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagany dokument można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez wykonawcę za zgodność

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - cena 1 rbg przy realizacji napraw powyżej 5 rbg brutto cena zawiera dojazd - 40
  • 3 - cena 1 rbg przy realizacji napraw do 5 rbg brutto cena zawiera dojazd - 5
  • 4 - koszty pośrednie w % liczone do rbg przy naprawach - 5
  • 5 - kz (koszty zakupu - narzutu) materiałów (części) - 5
  • 6 - zysk przy realizacji napraw - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2pk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW1523 ul.Dworcowa 56 88-110 Inowrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 12:00, miejsce: JW1523 ul.Dworcowa 56 88-110 Inowrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 002 konserwacja systemów alarmowych - JW1523.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja jeden raz w kwartale i usuwanie awarii systemów alarmowych, zainstalowanych w obiektach: JW. 1523 w miejscowościach Inowrocław i Grudziądz w obiektach GWŁ Inowrocław Inowrocław, ŻW Inowrocław, WKU Inowrocław, WKU Włocławek;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. cena 1 rbg przy realizacji napraw powyżej 5 rbg brutto cena zawiera dojazd - 40
    • 3. cena 1 rbg przy realizacji napraw do 5 rbg brutto cena zawiera dojazd - 5
    • 4. koszty pośrednie w % liczone do rbg przy naprawach - 5
    • 5. kz (koszty zakupu - narzutu) materiałów (części) - 5
    • 6. zysk przy realizacji napraw - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 002 - KONSERWACJA SYSTEMÓW ALARMOWYCH - JW2229.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja jeden raz w kwartale i usuwanie awarii systemów alarmowych, zainstalowanych w obiektach: JW 2229 w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki i Modlin,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. cena 1 rbg przy realizacji napraw powyżej 5 rbg brutto cena zawiera - 40
    • 3. cena 1 rbg przy realizacji napraw do 5 rbg brutto cena zawiera dojazd - 5
    • 4. koszty pośrednie w % liczone do rbg przy naprawach - 5
    • 5. kz (koszty zakupu - narzutu) materiałów (części) - 5
    • 6. zysk przy realizacji napraw - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.