eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku w zakresieczęść I - Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III; część II - Spawanie metodą TIG-141 i MAG - 135; część III - Monter ociepleń budynków / termoizoler.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Świdnik: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku w zakresie: część I - Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III; część II - Spawanie metodą TIG-141 i MAG - 135; część III - Monter ociepleń budynków / termoizoler.
Numer ogłoszenia: 157284 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku , Aleja Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 461 35 02, faks 81 461 35 98.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//:pup.swidnik.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku w zakresie: część I - Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III; część II - Spawanie metodą TIG-141 i MAG - 135; część III - Monter ociepleń budynków / termoizoler..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdniku (zwanego dalej PUP w Świdniku) w zakresie: część I Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III, dla 12 osób bezrobotnych, wymiar godzin szkolenia powinien wynosić 132 godziny zegarowe. Szkolenie powinno być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 27 dni szkoleniowych. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do egzaminu i uzyskania uprawnień państwowych w zakresie obsługi maszyn technicznych do robót ziemnych, wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. (Dz. U., nr118, poz. 1263) zgodnie z kierunkiem odbytego szkolenia. Usługa szkolenia będzie realizowana w II i III kwartale 2014 roku. Zakres szkolenia powinien obejmować następujące tematy, które muszą być ujęte w Programie szkolenia - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ: budowa koparko-ładowarki, użytkowanie i eksploatacja koparko - ładowarek, sporządzanie dokumentacji technicznej, bezpieczeństwo i higiena pracy, podstawy elektrotechniki, budowa i eksploatacja silników spalinowych, elementy hydrauliki, technologia robót, zajęcia praktyczne. Dokładny opis usługi szkolenia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III. część II: Spawanie metodą TIG-141 i MAG - 135, dla 12 osób bezrobotnych, wymiar godzin szkolenia powinien wynosić 200 godzin zegarowych. Szkolenie powinno być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 34 dni szkoleniowe. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pracy - zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa - na stanowisku spawacza - po pozytywnie zdanym egzaminie końcowym - przeprowadzonym zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa oraz obowiązującymi normami w tym zakresie lub egzaminie równoważnym do niego, którego ukończenie umożliwi podjęcie pracy na stanowisku spawacza. Usługa szkolenia będzie realizowana w II i III kwartale 2014 roku. Zakres szkolenia powinien obejmować następujące tematy, które muszą być ujęte w Programie szkolenia - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ: Zajęcia teoretyczne:Bezpieczeństwo i higiena pracy,Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego,Urządzenia i sprzęt do spawania, Materiały podstawowe i dodatkowe do spawania, Rysunek techniczny w spawalnictwie, Technika i technologia spawania. Zajęcia praktyczne: Spawanie metodą TIG - 141, Spawanie metodą MAG - 135. Dokładny opis usługi szkolenia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - Spawanie metodą TIG-141 i MAG - 135. część III: Monter ociepleń budynków termoizoler, dla 10 osób bezrobotnych, wymiar godzin szkolenia powinien wynosić 120 godzin zegarowych, w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych i 100 godzin zajęć praktycznych (zajęcia praktyczne w ilości minimum 80 godzin zegarowych musza odbywać się w halach warsztatowych bądź pracowniach przeznaczonych do zajęć praktycznych. Zamawiający w ramach maksymalnie 20 godzin zajęć praktycznych dopuszcza możliwość realizacji tych zajęć na terenach budowy). Szkolenie powinno być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 20 dni szkoleniowych. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku montera ociepleń budynków termoizolera. Usługa szkolenia będzie realizowana w II i III kwartale 2014 roku. Zakres szkolenia powinien obejmować następujące tematy, które muszą być ujęte w Programie szkolenia - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ: bezpieczeństwo i higiena pracy,analizowanie rysunków roboczych i ustalanie na ich podstawie zakresu i rodzaju robót termoizolacyjnych, potrzebnych materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn, dobieranie i ocenianie pod względem jakości i zastosowania materiałów systemu docieplenia, organizowanie stanowiska pracy i transport materiałów, wykonanie podstawowych robót ciesielskich, ślusarskich, przygotowanie podłoży do rodzaju termoizolacji, docieplanie zewnętrznych ścian budynku przy zastosowaniu wybranego systemu,konserwowanie, naprawianie, remontowanie i demontowanie systemów dociepleń,zajęcia praktyczne. Dokładny opis usługi szkolenia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - Monter ociepleń budynków termoizoler. Zamawiający wymaga aby szkolenia odbyły się na terenie miasta Świdnik lub na terenie miasta Lublin. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia jednej oferty wszystkie części postępowania. W takim przypadku - dokumenty wskazane w pkt 5) ppkt 2, 3, 4, 5, 9 niniejszej SIWZ mogą być wspólne dla tych części, a dokumenty z pkt 5) ppkt 1, 6, 7, 8 muszą być złożone oddzielnie dla każdej z części. Szkolenie zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2013, poz. 674 z późn.zm.), finansowane przez starostę odbywa się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Projekt umowy opisujący warunki współpracy stron umowy stanowi załącznik nr 11 do SIWZ (dotyczy części I, II, III)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest posiadanie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy. Zamawiający dokona oceny na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz poprzez sprawdzenie w systemie elektronicznym Syriusz www.ris.praca.gov.pl prowadzonym przez Wojewódzkie Urzędy Pracy czy Wykonawca posiada aktualny na dany rok kalendarzowy wpis do rejestru instytucji szkoleniowych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest przedstawienie wykazu wykonanych usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za usługi główne Zamawiający rozumie wykonanie w ww. okresie co najmniej 3 szkoleń: dla części I z zakresu operatora maszyn robót ziemnych; dla części II z zakresu spawania; dla części III z zakresu montera ociepleń budynków; wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wymagane jest wskazanie co najmniej 1 osoby, która posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkoleń: dla części I z zakresu operatora maszyn robót ziemnych; dla części II z zakresu spawania; dla części III z zakresu montera ociepleń budynków; wraz z podaniem kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia- tematyki przeprowadzonych szkoleń, terminem szkoleń, liczby uczestników szkoleń oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Program szkolenia wzór programu szkolenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ zgodnie z wymogami obowiązującymi dla działalności oświatowej tej specjalności. W przypadku gdy wykonawca składał będzie ofertę na kilka części prowadzonego postępowania dokument Program szkolenia musi być złożony na każdą część oddzielnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy dla właściwej części prowadzonego postępowania stanowiący załączniki: nr 1 (część I), nr 2 (część II), nr 3 (część III) do SIWZ, (należy złożyć odrębny formularz ofertowy dla każdej części postępowania). 2. Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: umowa spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
  • 3 - Certyfikat jakości usług - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem: a)niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, b)przerwania uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 2)wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a)zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych ( np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie spełniał wymagania wskazane w SIWZ. b)zmiany miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w SIWZ. c)zmiany harmonogramu zajęć w uzasadnionych przypadkach. d)zmiany terminu zakończenia szkolenia w uzasadnionych przypadkach. 3)Zmiany przepisów prawnych, a w szczególności zmiany stawki VAT. Warunkiem wprowadzenia tych zmian jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym prawem. 4)przedłużenia terminu szkolenia spowodowanego wystąpieniem trudnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających obecność uczestników na szkoleniu. W takim przypadku w dniu wystąpienia zjawiska atmosferycznego zajęcia szkoleniowe, za zgodą Zamawiającego, zostaną odwołane a termin przeprowadzenia szkolenia zostanie przedłużony o ilość dni szkoleniowych, w których zajęcia się nie odbyły.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.swidnik.ibip.pl/public/?id=163645
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku, Aleja Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku, Aleja Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik, parter pok. nr 2- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie odbywać się będzie w ramach Projektu Twój cel - Nasze wsparcie - Wspólny sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla 12 osób bezrobotnych, wymiar godzin szkolenia powinien wynosić 132 godziny zegarowe. Szkolenie powinno być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 27 dni szkoleniowych. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do egzaminu i uzyskania uprawnień państwowych w zakresie obsługi maszyn technicznych do robót ziemnych, wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. (Dz. U., nr118, poz. 1263) zgodnie z kierunkiem odbytego szkolenia. Usługa szkolenia będzie realizowana w II i III kwartale 2014 roku. Zakres szkolenia powinien obejmować następujące tematy, które muszą być ujęte w Programie szkolenia - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ: budowa koparko-ładowarki, użytkowanie i eksploatacja koparko - ładowarek, sporządzanie dokumentacji technicznej, bezpieczeństwo i higiena pracy, podstawy elektrotechniki, budowa i eksploatacja silników spalinowych, elementy hydrauliki, technologia robót, zajęcia praktyczne. Dokładny opis usługi szkolenia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
    • 3. Certyfikat jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spawanie metodą TIG-141 i MAG - 135.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla 12 osób bezrobotnych, wymiar godzin szkolenia powinien wynosić 200 godzin zegarowych. Szkolenie powinno być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 34 dni szkoleniowe. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pracy - zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa - na stanowisku spawacza - po pozytywnie zdanym egzaminie końcowym - przeprowadzonym zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa oraz obowiązującymi normami w tym zakresie lub egzaminie równoważnym do niego, którego ukończenie umożliwi podjęcie pracy na stanowisku spawacza. Usługa szkolenia będzie realizowana w II i III kwartale 2014 roku. Zakres szkolenia powinien obejmować następujące tematy, które muszą być ujęte w Programie szkolenia - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ: Zajęcia teoretyczne: Bezpieczeństwo i higiena pracy, Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego, Urządzenia i sprzęt do spawania, Materiały podstawowe i dodatkowe do spawania, Rysunek techniczny w spawalnictwie, Technika i technologia spawania, Zajęcia praktyczne:Spawanie metodą TIG - 141,Spawanie metodą MAG - 135. Dokładny opis usługi szkolenia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - Spawanie metodą TIG-141 i MAG - 135..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 20
    • 3. Certyfikat jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monter ociepleń budynków termoizoler.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych, wymiar godzin szkolenia powinien wynosić 120 godzin zegarowych, w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych i 100 godzin zajęć praktycznych (zajęcia praktyczne w ilości minimum 80 godzin zegarowych musza odbywać się w halach warsztatowych bądź pracowniach przeznaczonych do zajęć praktycznych. Zamawiający w ramach maksymalnie 20 godzin zajęć praktycznych dopuszcza możliwość realizacji tych zajęć na terenach budowy). Szkolenie powinno być zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 20 dni szkoleniowych. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku montera ociepleń budynków termoizolera. Usługa szkolenia będzie realizowana w II i III kwartale 2014 roku. Zakres szkolenia powinien obejmować następujące tematy, które muszą być ujęte w Programie szkolenia - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ: bezpieczeństwo i higiena pracy, analizowanie rysunków roboczych i ustalanie na ich podstawie zakresu i rodzaju robót termoizolacyjnych, potrzebnych materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn, dobieranie i ocenianie pod względem jakości i zastosowania materiałów systemu docieplenia, organizowanie stanowiska pracy i transport materiałów, wykonanie podstawowych robót ciesielskich, ślusarskich, przygotowanie podłoży do rodzaju termoizolacji, docieplanie zewnętrznych ścian budynku przy zastosowaniu wybranego systemu, konserwowanie, naprawianie, remontowanie i demontowanie systemów dociepleń, zajęcia praktyczne. Dokładny opis usługi szkolenia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - Monter ociepleń budynków termoizoler..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.