eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i ekwipunku osobistego strażaka do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-19

Częstochowa: Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i ekwipunku osobistego strażaka do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 157277 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195412 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i ekwipunku osobistego strażaka do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i ekwipunku osobistego, w następujących asortymencie i ilościach: lp. oznaczenie zadania przedmiot zamówienia ilość 1 ZADANIE I Ubranie koszarowe 4-częściowe (kamizelka z rękawami) + emblematy CSPSP wraz ze znakami identyfikacyjnymi miejscowości 90 kompletów Ubranie koszarowe 4-częściowe (kamizelka bez rękawów) + emblematy CSPSP wraz ze znakami identyfikacyjnymi miejscowości 90 kompletów 2 ZADANIE II Ubranie treningowe (dres) 90 kompletów 3 ZADANIE III Ubranie kadry dowódczo-sztabowej 4-częściowe + emblematy CSPSP wraz ze znakami identyfikacyjnymi miejscowości 10 kompletów 4 ZADANIE IV Sztormiak 30 sztuk 5 ZADANIE V Koszulka letnia 220 sztuk 6 ZADANIE VI Koszulka zimowa 220 sztuk 7 ZADANIE VII Kominiarka dziana 80 sztuk 2. Postępowanie podzielone jest na 7 zadań oznaczone liczbami rzymskimi od I do VII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego z zadań stanowią Załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczone odpowiednio numerami od 1.I do 1.VII (opis przedmiotu zamówienia) 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4, poz. 25) Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.). 4. Wymóg zgodności z wymienionym rozporządzeniem i zarządzeniem nie dotyczy zadania VII - Kominiarka dziana. 5. Wymóg zgodności z wymienionym zarządzeniem nie dotyczy zadania II - ubranie treningowe (dres) 6. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób przyjętych do szkolenia. 3. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.I ÷ 1.VII. 8. Rozmiary przedmiotu zamówienia: lp. oznaczenie zadania przedmiot zamówienia rozmiary 1 ZADANIE I Ubranie koszarowe 4-częściowe (kamizelka z rękawami) + emblematy CSPSP wraz ze znakami identyfikacyjnymi miejscowości podane zostaną do dnia 1.08.2012 r. Ubranie koszarowe 4-częściowe (kamizelka bez rękawów) + emblematy CSPSP wraz ze znakami identyfikacyjnymi miejscowości podane zostaną do dnia 1.08.2012 r. 2 ZADANIE II Ubranie treningowe (dres) podane zostaną do dnia 1.08.2012 r. 3 ZADANIE III Ubranie kadry dowódczo-sztabowej + emblematy CSPSP wraz ze znakami identyfikacyjnymi miejscowości rozmiary podane w załączniku nr 1.III 4 ZADANIE IV Sztormiak rozmiary podane w załączniku nr 1.IV 5 ZADANIE V Koszulka letnia podane zostaną do dnia 1.08.2012 r. 6 ZADANIE VI Koszulka zimowa rozmiary podane w załączniku nr 1.VI 7 ZADANIE VII Kominiarka dziana. 9. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące 10. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV Opis 18130000-9 Specjalna odzież robocza 18223200-0 Kurtki 18331000-8 Koszulki 18412100-1 Odzież treningowa 18443320-5 Kominiarka dziana 11. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby zamawiającej tj. Centralna Szkoła PSP w Częstochowie ul. Sabinowskiej 62/64. 12. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każde zrealizowane zadanie. 13. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany towarów na inne rozmiary do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w poszczególnych zadaniach w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze. 14. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). 15. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 16. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9, 18.22.32.00-0, 18.33.10.00-8, 18.41.21.00-1, 18.44.33.20-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE I: Ubranie koszarowe 4-częściowe (kamizelka z rękawami) + emblematy CSPSP wraz ze znakami identyfikacyjnymi miejscowości, Ubranie koszarowe 4-częściowe (kamizelka bez rękawów) + emblematy CSPSP wraz ze znakami identyfikacyjnymi miejscowości.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCANTEX K.K. Koćmiel, ul. Piekarnicza26, 80-126 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55598,40

  • Oferta z najniższą ceną: 55598,40 / Oferta z najwyższą ceną: 61722,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE II: Ubranie treningowe (dres)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GMG Odzież Sportowa, ul. Altanowa 15, 86-005 Białe Błota, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7095,60

  • Oferta z najniższą ceną: 7095,60 / Oferta z najwyższą ceną: 9622,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE III: Ubranie kadry dowódczo-sztabowej 4-częściowe + emblematy CSPSP wraz ze znakami identyfikacyjnymi miejscowości.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZOSP RP Wytwórnia Umundurowania Strażackiego, ul. Żeromskiego 3, 95-060 Brzeziny, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4806,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4806,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5216,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE IV: Sztormiak

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU SUBOR Zakład Pracy Chronionej, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4290,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2916,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2916,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3499,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE V: Koszulka letnia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAKO Spółka z o.o., ul. Borzymowska 30, 03-565 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4276,80

  • Oferta z najniższą ceną: 4276,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6926,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE VI: Koszulka zimowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAKO Spółka z o.o., ul. Borzymowska 30, 03-565 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3991,68

  • Oferta z najniższą ceną: 3991,68 / Oferta z najwyższą ceną: 6688,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: ZADANIE VII: kominiarka dziana.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU SUBOR Zakład Pracy Chronionej, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 864,00

  • Oferta z najniższą ceną: 864,00 / Oferta z najwyższą ceną: 864,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.