Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-06
Warszawa: Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 157235 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 12 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj i szacunkową ilość szczepionek Zamawiający określił na podstawie wieloletniej praktyki i doświadczenia, wskazań lekarzy do doszczepiania szczepionkami tego samego rodzaju, wymagań zdrowotnych, preferencji pacjentów, analizy zapotrzebowania z okresu ostatnich 12 miesięcy, włączenia do zamówienia nowych rodzajów szczepionek oraz prognozowanego zapotrzebowania na niektóre szczepionki, w następnym 12-miesięcznym okresie. Zamawiane szczepionki zostały pogrupowane w 3 pakietach, których wykaz znajduje się w SIWZ oraz w Zał. Nr 1A - 17 pozycji asortymentowych; Zał. Nr 1B -15 pozycji asortymentowych; Zał. Nr 1C - 3 pozyje asortymentowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający wymaga złożenia koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydanej przez Ministra właściwego ds. zdrowia lub zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. Ocena spełniania tego warunku udziału Wykonawców w niniejszym postępowaniu będzie przeprowadzona metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych i wymaganych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Tylko na podstawie złożonego i podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Tylko na podstawie złożonego i podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Tylko na podstawie złożonego i podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Zał. Nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN; Ocena spełniania tego warunku udziału Wykonawców w niniejszym postępowaniu będzie przeprowadzona metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych i wymaganych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia według wzoru Zał. Nr 5, że oferowane szczepionki, wymienione w załącznikach Nr 1 (A,B,C) spełniają wymagania Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2008 r., Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) i na każde wezwanie Zamawiającego, zostaną dostarczone odpowiednie dokumenty dopuszczające do obrotu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy: 1) Konieczności zamiany pozycji asortymentowej na inną w przypadku np. wycofania z obrotu i zastąpienia inną szczepionką o właściwościach podobnych lub lepszych od poprzedniej, w cenie nie wyższej niż proponowana w ofercie; 2) Zmiany ilości zamawianych pozycji asortymentowych na plus i minus w zakresie wartości umowy, zgodnie z potrzebami, których w trakcie przygotowywania postępowania nie dało się przewidzieć; 3) Promocyjnych obniżek cen jednostkowych oferowanych szczepionek; 4) Zmiany adresu siedziby Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych; 5) Zmiany wykazu osób realizujących dostawy po stronie Wykonawcy oraz występujących po stronie Zamawiającego; 6) Dostosowania warunków wykonywania dostawy do aktualnie obowiązujących przepisów prawnych oraz zaleceń z przeprowadzanych kontroli; 7) Wzrostu cen zamawianego asortymentu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy t.j. w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT, powodującej zmianę ceny brutto, przy zachowaniu ceny netto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plwat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ, 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2, pok. 411, w godzinach 8:00-14:30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 08:00, miejsce: Przychodnia Lekarska WAT SP ZOZ, 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2, pok. 411 Sekcja Zamówień Publicznych lub pok. 109 - Kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 12 miesięcy zakresie pakietu A..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet A zawiera 17 pozycji asortymentowych. Informacje o rodzaju i ilości zamawianych pozycji asortymentowych, podano w SIWZ na stronach 4-5 oraz w Zał. Nr 1A -pakiet A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 12 miesięcy zakresie pakietu B..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet B zawiera 15 pozycji asortymentowych. Informacje o rodzaju i ilości zamawianych pozycji asortymentowych, podano w SIWZ na stronach 5-6 oraz w Zał. Nr 1B -pakiet B..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 12 miesięcy zakresie pakietu C..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet C zawiera 3 pozycje asortymentowe. Informacje o rodzaju i ilości zamawianych pozycji asortymentowych, podano w SIWZ na stronie 7 oraz w Zał. Nr 1C -pakiet C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa szczepionek przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu oraz przeciwko pneumokokom
- Zakup i dostawa szczepionek 2024 cz.2
- Dostawa szczepionek
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.