eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 2 000 000,00 PLN na okres 5 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego Spółkibudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 14 z infrastrukturą techniczną na OM/Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Grudziądz: Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 2 000 000,00 PLN na okres 5 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego Spółki: budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 14 z infrastrukturą techniczną na OM/Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 157221 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 2 000 000,00 PLN na okres 5 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego Spółki: budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 14 z infrastrukturą techniczną na OM/Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udzieleniu i obsłudze bankowej kredytu w wysokości 2 000 000,00 PLN na okres 5 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego Spółki: budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 14 z infrastrukturą techniczną na OM/Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu Przeznaczenie: sfinansowanie zadania inwestycyjnego Spółki: budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 14 z infrastrukturą techniczną na OM/Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu Opis inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 14 z infrastrukturą techniczną na OM/Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres prac do wykonania: Budowa budynku mieszkalnego 40 - rodzinnego w technologii tradycyjnej, 2 klatkowego, 4 - kondygnacyjnego z poddaszem nieużytkowym, całkowicie podpiwniczonym z 8 indywidualnymi garażami w kondygnacji piwnicznej oraz przyłączami sanitarnymi. W parterze budynku cztery mieszkania dla osób niepełnosprawnych (w jednej klatce schodowej platforma przyschodowa z poziomu wejścia do budynku na poziom parteru). Ponadto wykonane zostaną elementy zewnętrzne takie jak: droga dojazdowa i chodniki przy budynku oraz zjazdy do garaży z kostki betonowej, oświetlenie zewnętrzne przy budynku, zieleń osiedlowa oraz urządzenia zabawowe. Całkowity koszt inwestycji wynosi: 3 182 429,65 brutto. Z uwagi na fakt, iż są to budynki mieszkalne, VAT nie podlega odliczeniu i zwiększa wartość inwestycji. Po zakończeniu inwestycji mieszkania zostaną przeznaczone na wynajem i powiększą mieszkaniowy zasób gminy. Rodzaj kredytu: Inwestycyjny Kwota kredytu: 2 000 000,00 PLN Przewidywana data uruchomienia kredytu: 31.08.2014r. Termin wykonania zamówienia: 31.12.2019r. Okres kredytowania : 5 lat/ 60 m - cy Uruchomienie kredytu: Kredyt będzie uruchamiany w 2 transzach. Harmonogram planowanych wypłat: I transza - 727 028,15zł - 31.08.2014r. II transza - 1 272 971,85zł - 07.11.2014r. Uruchomienie każdej transzy będzie uzależnione od postępu robót i wysokości ponoszonych kosztów przy realizacji inwestycji, na którą kredyt jest przeznaczony. Uruchamianie kredytu będzie następowało na wniosek Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych przed żądanym terminem uruchomienia części kredytu, na r - k bankowy wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia kredytu w innej dacie. Uruchomienie I transzy kredytu nastąpi po udokumentowaniu przez Zamawiającego udziału własnego w wysokości 1 182 429,65 PLN tj. 37,15% kosztu inwestycji. Spłata kapitału: Raty miesięczne w równej wysokości, płatne ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, przy czym termin rozpoczęcia spłat ustala się na dzień 31 stycznia 2015r. Spłata odsetek: Miesięcznie, malejące, naliczane od wykorzystanej kwoty kredytu, płatne ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, przy czym termin rozpoczęciaspłat ustala się na dzień ostatniego dnia roboczego miesiąca, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Źródła spłaty kredytu: Źródłem spłaty kredytu będą środki obrotowe Spółki czyli wpływy z tytułu posiadania w zasobach Spółki lokali własnych, zleconych i wspólnotowych, obejmujące wpływy z działalności podstawowej jak i działalności operacyjnej - sprzedaż nieruchomości. Opisane środki obrotowe będą obejmowały także wpływy z najmu budynku mieszkalnego będącego przedmiotem niniejszego finansowania. Wcześniejsza spłata kredytu lub niewykorzystanie kredytu: Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu w dogodnych dla Zamawiającego terminach, bez uprzedniego zawiadomienia banku. W takiej sytuacji odsetki będą naliczane wyłącznie do dnia dokonania spłaty kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu wcześniejszej spłaty lub niewykorzystania części lub całości kredytu. Oprocentowanie kredytu: Zmienne, oparte o stawkę referencyjną WIBOR 3M (na dzień 05.06.2014r. wynosi 2,7000) powiększoną o stałą w całym okresie kredytowania marżę banku. Karencja w spłacie kredytu: brak Prowizja przygotowawcza: Zamawiający dopuszcza zastosowanie prowizji przygotowawczej w wysokości nie przekraczającej 0,2% uruchamianej kwoty (transzy) kredytu. Prowizja będzie płatna w terminach uruchomienia transz kredytu. Inne koszty kredytu: Oprocentowanie kredytu i prowizja przygotowawcza będą jedynymi kosztami kredytu obciążającymi Zamawiającego w przypadku terminowej obsługi kredytu. Zabezpieczenie kredytu: Hipoteka do kwoty 150% wartości udzielonego kredytu wraz z cesją praw z polisy ubezpieczeniowej na kredytowanej nieruchomości. Informacje dotyczące nieruchomości: Adres: ul. Edwarda Stachury; Księga wieczysta: TO1U/00055353/0 Obręb: 0028; Działka: 55/4; Pow. działki w m2: 1960 m2 Wszystkie wyżej wymienione warunki stanowią istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy. W związku z tym muszą one znaleźć się w zaproponowanym i dołączonym do oferty przez Wykonawcę projekcie umowy. Jeżeli dołączony przez Wykonawcę do oferty projekt umowy nie będzie uwzględniał przedmiotowych warunków lub będzie z nimi sprzeczny, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zezwolenie na utworzenie banku zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 ) lub dokumenty równoważne potwierdzające uprawnienia do wykonywania czynności bankowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiebiorstwo Gospodarki Nieruchomosciami Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 23 , 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiebiorstwo Gospodarki Nieruchomosciami Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 23 , 86-300 Grudziądz, sekretariat wejście A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.