eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie optymalizacji procesów logistycznych opartych o kody kreskowe GS1 - ZP/0349/2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-17

Kraków: opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie optymalizacji procesów logistycznych opartych o kody kreskowe GS1 - ZP/0349/2010.
Numer ogłoszenia: 157141 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie optymalizacji procesów logistycznych opartych o kody kreskowe GS1 - ZP/0349/2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie optymalizacji procesów logistycznych opartych o kody kreskowe GS1 - ZP/0349/2010..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.10.00 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczeni poprzez wykazanie, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej dwa zamówienia na łączną kwotę 60.000,00 zł. netto, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (szkolenia z zakresu automatycznej identyfikacji), z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że praca ta została wykonana należycie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia oraz dokumentów, metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (lub będzie dysponować) potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania usługi, tj. oprogramowaniem umożliwiającym wdrożenie standardów logistycznych GS1. Minimalne wymagania dotyczące oprogramowania: 1. System w dniu przystąpienia do realizacji zamówienia (podpisanie umowy) winien być gotowym rozwiązaniem umożliwiającym komercyjne użycie oprogramowania. 2. Wykorzystywane technologie: -System do tworzenia, edycji i archiwizacji etykiet logistycznych musi pracować pod kontrolą systemów operacyjnych MS Windows XPVista 7 oraz MS Windows Server 2003-2008 -System do tworzenia, edycji i archiwizacji etykiet logistycznych musi pracować z wykorzystaniem motoru bazy danych MS SQL Server 2005-2008 i Oracle -System do tworzenia, edycji i archiwizacji etykiet logistycznych musi działać w dowolnej sieci komputerowej w standardzie TCP-IP. -Stanowisko robocze Systemu do tworzenia, edycji i archiwizacji etykiet logistycznych musi pracować w trybie aplikacji instalowanej pod kontrolą systemu MS Windows XP Vista 7 lub MS Windows Server 2003-2008 -System do tworzenia, edycji i archiwizacji etykiet logistycznych musi umożliwiać zapisywanie oraz odczytywanie szablonów etykiet w formacie XtraReports Report Definition (Developer Express Inc.) 3 Wymagania funkcjonalne Opis ogólny: a) System do tworzenia, edycji i archiwizacji etykiet logistycznych ma za zadanie przygotowanie szablonów etykiet dla jednostek logistycznych zgodnych ze standardem GS1 oraz etykiet handlowych (także wykorzystujących identyfikatory zastosowań, oraz standard DATABAR)oraz wydruk etykiet dla rejestrowanych w systemie jednostek logistycznych. Do obsługi jednostek logistycznych w systemie muszą być wykorzystane kartoteki: towarów, grup towarowych, odbiorców, zamówień. W oparciu o dane kartotekowe w systemie są definiowane jednostki logistyczne i przypisywane do nich szablony etykiet. Po utworzeniu jednostki logistycznej system musi umożliwiać wydruk etykiet na dowolnej drukarce posiadającej sterowniki dla systemu MS Windows, na którym jest uruchomiona aplikacja. Konieczna jest w systemie możliwości utworzenia jednorazowo więcej niż jednej jednostki logistycznej danego typu. b) System do tworzenia, edycji i archiwizacji etykiet logistycznych musi przechowywać dane w formie kartotek. 4. Kartoteki do zarządzania danymi muszą umożliwiać obsługę poniższych danych: a) Zakłady -Dane teleadresowe -Dane dotyczące rejestracji w systemie GS1 b) Odbiorcy -Dane teleadresowe c) Zamówienia zakupu -Numer -Status -Data realizacji -Miejsce dostawy d) Towary -Indeks -Nazwa -Grupa towarowa -Jednostki miary -Kody kreskowe e) Grupy towarowe -Kod -Nazwa -Domyślny szablon etykiety: logistycznej, handlowej f) Jednostki logistyczne -SSCC -Schemat pakowania -Odbiorca -Numer zamówienia -Towar g) Schematy pakowania -Nazwa -Towar -Jednostka miary -Ilość warstw -Ilość w warstwie -Łączna ilość h) Szablony etykiet -Nazwa -typ 5. System do tworzenia, edycji i archiwizacji etykiet logistycznych musi umożliwiać przygotowanie trzech typów etykiet: a) Etykiety logistyczne zgodne ze standardem GS1 b) Etykiety handlowe c) Etykiety handlowe wykorzystujące identyfikatory zastosowań 6. System do tworzenia, edycji i archiwizacji etykiet logistycznych powinien umożliwiać definiowanie szablonów numeracji dla pól danych wykorzystywanych w szablonach etykiet. 7. System do tworzenia, edycji i archiwizacji etykiet logistycznych musi obsługiwać kody kreskowe w standardzie: -EAN128 -Databar -Codabar -Code 128 -Code 39 -Code 39 Extended -Code 93 -Code 93 Extended -EAN 13 -EAN 8 -Industrial 2of5 -Interleaved 2of5 -Matrix 2of5 -MSI -PostNet -UPCA -UPCEO -UPCE1 -PDF417 -Databar Omnidirectional -Databar Limited -Databar Stacked -Databar Stacked Omnidirectional -Databar Truncated 8. System do tworzenia, edycji i archiwizacji etykiet logistycznych musi udostępniać wielojęzyczny interfejs użytkownika, a w szczególności musi umożliwiać pracę z wykorzystaniem języka: -Polskiego -Angielskiego -Niemieckiego -Włoskiego 9. System do tworzenia, edycji i archiwizacji etykiet logistycznych musi udostępniać opcję archiwizacji danych systemu oraz odtwarzania danych z archiwum. 10. System do tworzenia, edycji i archiwizacji etykiet logistycznych musi umożliwiać import i export danych w formacie xml i txt. 11. Łatwość pracy: a) System musi cechować sie przyjaznym interfejsem użytkownika opartym na typowych rozwiązaniach interfejsów aplikacji systemu Windows. b) System musi być wyposażony w polskojęzyczny moduł pomocy. c) System musi umożliwiać przygotowanie szablonów etykiet przez u użytkowników o różnym stopniu zaawansowania z wykorzystaniem: d) Kreatora szablonów Etykiet (użytkownik niezaawansowany) - moduł prowadzący użytkownik krok po kroku poprzez system zadawania prostych pytań i wyboru odpowiedzi, pozwalający na stworzenie poprawnej zestandaryzowanej etykiety logistycznej GS1. e) Podstawowy Edytor Szablonów Etykiet (użytkownik zaawansowany) f) Zaawansowany Edytor Szablonów Etykiet (użytkownik wysoce zaawansowany) g) System musi weryfikować poprawność projektowanych szablonów etykiet z stosunku do Standardu GS1 - w przypadku wystąpienia niezgodności ze Standardem GS1 system informuje o tym fakcie użytkownika. h) System musi umożliwiać jednorazowe tworzenie więcej niż jednej jednostki logistycznej . 12. Wymagania dotyczące licencjonowania oprogramowania: a) wszystkie licencje muszą być udzielone na czas nieograniczony. b) licencje muszą być udzielone na określoną liczbę użytkowników. 13. Wymagania bezpieczeństwa systemu: Tworzenie kopii zapasowych (backup). Oferowane rozwiązanie musi umożliwiać tworzenie kopii zapasowych (backup) danych. 14. Wymagania prawne: a) Oferowane rozwiązanie musi być zgodne z obowiązującym prawem Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, ze dysponuje co najmniej 1 osobą wyznaczoną do realizacji niniejszego zamówienia posiadająca co najmniej 12 miesięczny staż pracy polegający na prowadzeniu szkoleń odpowiadających swoim rodzajem szkoleniom stanowiącym przedmiot zamówienia, nabyty w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wypełniony Formularz Oferty. Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Rejestracja Wykonawcy w GS1 - 15
  • 3 - Certyfikaty potwierdzające partnerstwo z firmami działającymi w branży zgodnej z zakresem projektu, wystawione przez firmy partnerskie - 15
  • 4 - Doświadczenie wykonawcy z okresu ostatnich 3 lat z zakresu wdrażania lub szkolenia na temat innowacyjności w mikro i małych przedsiębiorstwach - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową, w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia b) zmiany stawek podatku V AT na podstawie obowiązujących przepisów prawych w tym zakresie, 2) zmiany danych adresowych Zleceniodawcy, Zleceniobiorcy 3) zamiany osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych 4) zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy; 5) zmiany terminów wykonania usług wchodzących w zakres zamówienia, 6) zmiany kadry przed lub w czasie realizacji zamówienia, przy czym zmiana taka nie może powodować pogorszenia kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do zaoferowane w ofercie. Wykonawca poinformuje zamawiającego na trzy dni robocze o planowanej zmianie wykładowcy (dotyczy zmiany kadry w trakcie realizacji umowy) w celu akceptacji wykładowcy przez zamawiającego; 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy. 5. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Górniczo - Hutnicza Al. Mickiewicza 30 30-059 Kraków Dział Zamówień Publicznych Pawilon C-2, pok. 117.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 08:30, miejsce: Akademia Górniczo - Hutnicza Al. Mickiewicza 30 30-059 Kraków Dział Zamówień Publicznych Pawilon C-2, pok. 117.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.