eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 4504P Zieleń-Skęczniew do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 478, strona lewa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-26

Turek: Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 4504P Zieleń-Skęczniew do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 478, strona lewa
Numer ogłoszenia: 157111 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku , ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 63 222 31 10, faks 63 222 31 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 4504P Zieleń-Skęczniew do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 478, strona lewa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje min. nw. zakres robót: Przebudowa drogi - budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 4504P Zieleń-Skęczniew do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 478, strona lewa Początek przebudowy w m. Skęczniew a koniec przy skrzyżowaniu z drogą wojewódzką 478, strona lewa. Zakres robót: 1. roboty pomiarowe 2. cięcia piłą mechaniczną asfaltu, 3. roboty rozbiórkowe, 4. usunięcie warstwy humusu, 5. wykonanie koryta pod konstrukcyjne nawierzchnie równiarką, 6. wykonanie nasypów z materiału dowiezionego (Po,Pr,Ps) wraz z zakupem i dowozem materiału-formowanie nasypu pod poszerzenie korony drogi pod projektowany chodnik, 7. wykonanie odwodnienia-kanału z rur cv o średnicy 315 mm, 8. wykonanie odwodnienia-kanały z rur pcv o średnicy 315 mm, 9. wykonanie przykanalików z rur pcv o średnicy 200 mm, 10. usuwanie studni rewizyjnych o średnicy 1000 mm, 11. usuwanie studzienek ściekowych z osadnikiem i syfonem o średnicy 500 mm 12. obrzeża betonowe 8x30 za wjazdami na ławie betonowej, 13. krawężniki betonowe 15x30x100 na ławie betonowej z oporem z betonu c 12/15, 14. ścieki betonowe z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej z betonu c12/15 gr. 25 cm, 15. podbudowy betonowe z betonu b8/10 gr 10 cm pod chodnik, 16. podbudowy betonowe z betonu b8/10 gr 10 cm pod zjazdy 17. nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm kolor szary 18. nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm kolor czerwony 19. w-wa ścieralna jezdni z betonu asfaltowego kr1 wg pn-en 13108-1 ac11s gr. 6 cm 20. umocnienie skarp nasypów za chodnikiem płytami prefabrykowanymi ażurowymi przy nachyleniu skarpy większej niż 1:1 21. ustawienie oznakowania. Rzeczywista ilość wykonanych robót zostanie określona po wykonaniu i rozliczeniu rzeczowym przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte niniejszą umową. Zaleca się aby oferent zgromadził wszystkie informacje , które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Oferta wykonawcy winna uwzględnić całość przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ, STWiORB oraz opisie przedmiotu zamówienia, jak również koszty w niej nieujęte, a bez których nie można byłoby wykonać zamówienia. Zaleca się wykonawcy, aby dokonał w terenie szczegółowej wizji mającej na celu zapoznanie się z warunkami miejsca wykonywania świadczenia Wskazanie pochodzenia materiałów (w szczególności, marka, znak towarowy, producent) użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót należy traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań technicznych i eksploatacyjnych równoważnych, pod warunkiem zagwarantowania realizacji robót budowlanych w zgodzie z pozwoleniami oraz zapewnienia uzyskania parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w powyższych dokumentach przetargowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysiące złotych i 00/100) należy wpłacić na konto Zarządu Dróg Powiatowych w Turku, nr konta GETIN BANK nr konta 08 1560 0013 2037 7341 1000 0003 do dnia 17 sierpnia 2016 roku, do godz. 10.00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie chodnika o długości 600 km, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanymi stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej rodzaju i wartości zamówienia oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie oraz terminowo, zgodnie z określającymi je warunkami technicznymi i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobami legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Na tej podstawie znajdująca się w dyspozycji wykonawcy osoba lub osoby powinny wykazać się posiadaniem następujących uprawnień: do kierowania budową i robotami budowlanymi udzielone w specjalności drogowej - kierownik budowy lub uprawnieniami budowlanymi udzielonymi w zakresie odpowiadającym zakresowi specjalności, o której mowa wyżej, uzyskanymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Rozwoju dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 poz. 1278, z późn zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. w o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie chodnika o długości 600 km, odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanymi stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej rodzaju i wartości zamówienia oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie oraz terminowo, zgodnie z określającymi je warunkami technicznymi i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: - Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych (długotrwałe, obfite deszcze, niskie temperatury w dzień i w nocy itp ), uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z STWiORB; b) zlecania przez Zamawiającego prac dodatkowych, zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, a których konieczności zlecenia Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy; c) prace objęte umową, zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; d) wystąpi siła wyższa. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, e) wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (w szczególności: awarii sieci uzbrojenia podziemnego, konieczności przebudowy innej infrastruktury technicznej, usunięcia niewypałów) skutkujących niemożnością dotrzymania terminu. Termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności, f) w dokumentacji projektowej wystąpiły istotne braki lub błędy stwierdzone w toku prowadzenia prac oraz istotne wady w dokumentacji lub rozbieżności ze stanem faktycznym na budowie, które wymagają poprawek g) ze względu na konieczność wprowadzenia zmian do technologii robót lub wprowadzenia robót zamiennych lub rezygnacji z wykonania niektórych elementów robót (popartych pisemnym uzasadnieniem nadzoru inwestorskiego i zaakceptowanych przez Zamawiającego), - Zmiana podwykonawcy: a) Zmiana Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy w zakresie wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot Umowy nie stanowi zmiany Umowy, ale jest wymagana zgoda Zamawiającego na zmianę Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, wyrażona poprzez akceptację Umowy o podwykonawstwo. - Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, a) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy; b) W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. - Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy - Zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) konieczność zmiany zakresów rzeczowych elementów zamówienia ujętych w Kosztorysie Ofertowym wynikających z obmiaru wykonanych robót zgodnie z projektem budowlanym. c) konieczność zmiany zakresów rzeczowych elementów zamówienia ujętych w Kosztorysie Ofertowym (popartych pisemnym uzasadnieniem inspektora nadzoru inwestorskiego i zaakceptowanych przez Zamawiającego) wynikających z takiej przyczyny, iż w dokumentacji projektowej wystąpiły braki lub błędy stwierdzone w toku prowadzenia prac oraz wady w dokumentacji lub rozbieżności ze stanem faktycznym na budowie d) powzięcia wiadomości o nowych rozwiązaniach technicznych lub technologicznych korzystniejszych dla zamawiającego, e) konieczności ograniczenia zakresu robót poprzez pominięcie robót, które okazały się zbędne; f) konieczności wykonania rozwiązań zamiennych (równoważnych) w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej - Zmiany przewidzianych w umowie rozwiązań technicznych/technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) niedostępnością na rynku materiałów lub/i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wynikającą z zaprzestania produkcji lub/i wycofania z rynku tych materiałów lub/i urządzeń; b) pojawieniem się na rynku materiałów lub/i urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji oraz kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; - Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa wart. 3571 k.c. a) Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy b) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. c) Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1.bezpośrednio w ZDP Turek, ul. Kolska Szosa 64, 62 - 700 Turek 2.poprzez nadanie w placówce pocztowej operatora publicznego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2016 godzina 10:00, miejsce: ZDP w Turku, ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek, za pośrednictwem sekretariatu w przypadku osobistego stawiennictwa wykonawcy w siedzibie zamawiającego w celu złożenia oferty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.