eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Prace naprawcze dachu, obróbek blacharskich, stolarki otworowej oraz naprawa elewacji i instalacji odgromowej budynku nr 21 kompleksu technicznego realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 18/WOG/RB/Infrastr./14

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Koszalin: Prace naprawcze dachu, obróbek blacharskich, stolarki otworowej oraz naprawa elewacji i instalacji odgromowej budynku nr 21 kompleksu technicznego realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 18/WOG/RB/Infrastr./14
Numer ogłoszenia: 157054 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118468 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace naprawcze dachu, obróbek blacharskich, stolarki otworowej oraz naprawa elewacji i instalacji odgromowej budynku nr 21 kompleksu technicznego realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 18/WOG/RB/Infrastr./14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace naprawcze dachu, obróbek blacharskich, stolarki otworowej oraz naprawa elewacji i instalacji odgromowej budynku nr 21 kompleksu technicznego realizowane przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentację rysunkową, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Zakres robót remontowych obejmuje: Naprawę ubytków pokrycia całej powierzchni dachu z papy. Pokrycie całego dachu papą termozgrzewalną grubości 5,2 mm z wywinięciem na ściany szczytowe i podstawy wentylacji dachowej. Wymiana obróbek blacharskich, rynien dachowych, rur spustowych, pasów nadrynnowych, obróbek murów ogniowych, parapetów zewnętrznych. Naprawa i oczyszczenie skorodowanych elementów ościeżnic stalowych bram oraz ich dwukrotne malowanie farba podkładową i nawierzchniową brązową. Wymiana bram wjazdowych na nowe typu lekkiego. Wymiana stolarki okiennej stalowej na aluminiową nieotwieraną. Wycięcie krat okiennych. Naprawa i uzupełnienie tynków zewnętrznych wszystkich ścian oraz ścian wewnętrznych nad bramami wjazdowymi i oknami. Malowanie farbami nawierzchniowymi elewacyjnymi tynków zewnętrznych. Montaż i demontaż rusztowań ramowych przyściennych do wymaganej wysokości, zgodnie z przepisami bhp. Wykonanie opaski z kostki betonowej polbruk szerokości 0,6 m z trzech stron budynku z wykorzystaniem elementów betonowych z istniejącej opaski. Montaż instalacji odgromowej budynku. Wywóz gruzu, złomu, utylizacja papy i uporządkowanie terenu budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.48 - Instalowanie bram 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Realizacji i Obsługi Budownictwa BUDDOM Zdzisław Ślubowski, ul. Kajki 4/1, 75-369 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222761,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 180000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 236322,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.