eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Równoległej, Leśnej, Jaktorowskiej z odprowadzeniem wód opadowych przez separator do rzeki Wierzbianki (I-szy etap inwestycji pn. Przebudowa ul. Dąbrowskiego w Żyrardowie)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Żyrardów: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Równoległej, Leśnej, Jaktorowskiej z odprowadzeniem wód opadowych przez separator do rzeki Wierzbianki (I-szy etap inwestycji pn. Przebudowa ul. Dąbrowskiego w Żyrardowie)
Numer ogłoszenia: 157027 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów, Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8581567, fax 046 8553782.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Równoległej, Leśnej, Jaktorowskiej z odprowadzeniem wód opadowych przez separator do rzeki Wierzbianki (I-szy etap inwestycji pn. Przebudowa ul. Dąbrowskiego w Żyrardowie).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja I-go etapu zadania, polegająca na budowie wylotu kanalizacji poprzez separator do rzeki Wierzbianki oraz kolektora deszczowego w ul. Jaktorowskiej, Leśnej i Równoległej, tj. odcinka od S1 do S10. Długość kanału deszczowego na odcinku S1 - S10 : ca 539,5mb Średnica rur - 1200mm Kody CPV : 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków; 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie ma obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział - złożyć ofertę, wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający nw. warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że: - robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem kierować będą osoby, posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego tj. odpowiednie uprawnienia sanitarne; - z należytą starannością zrealizowali w ostatnich 5 latach tj. 2003 - 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na roboty o podobnym zakresie rzeczowym i wartości jak w niniejszym postępowaniu. Za podobne zamówienie zamawiający uzna budowę kolektora deszczowego lub sanitarnego o wartości min. 500.000zł; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności wykażą, że: - posiadają zdolność kredytową w wysokości min. 600.000 zł lub posiadają środki własne w wysokości min. 600.000 zł; - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) Nie podlegają wykluczeniu postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły :spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 . Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego lub potwierdzonego za zgodność stanem aktualnym wpisu nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt 9 ustawy - w przypadku składania oferty przez podmioty zbiorowe- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz pracowników nadzoru, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (załączyć uprawnienia i zaświadczenia o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego). 6. Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością zakresowi robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia 7. Opinie poprzednich zamawiających lub dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w ppkt. 6 zostały wykonane należycie. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Informacja z właściwego dla wykonawcy banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której potwierdzona zostanie wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Pisemne oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Obok wymienionych wyżej dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - Formularz oferty, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do siwz; - Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności; - Proponowany harmonogram finansowo-rzeczowy realizacji zamówienia. Ostateczny harmonogram ustalony zostanie przez strony i stanowił będzie załącznik do umowy; - Kosztorys ofertowy; - Wykaz cen czynników produkcji (robocizny, materiałów, pracy sprzętu i narzutów, w oparciu o które kalkulowane były ceny jednostkowe dla niniejszego zamówienia); - Dokumenty potwierdzające właściwości i parametry techniczne materiałów zamiennych, jeżeli są one stosowane; - Upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli jest ono wymagane).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zyrardow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa, Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji 96-300 Żyrardów Plac Jana Pawła II nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji 96-300 Żyrardów Plac Jana Pawła II nr 1 pok. 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.