eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa odczynników do działalności dydaktycznej dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-06

Kraków: Dostawa odczynników do działalności dydaktycznej dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum
Numer ogłoszenia: 157023 - 2011; data zamieszczenia: 06.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4219851, faks 012 4219851.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do działalności dydaktycznej dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do działalności dydaktycznej dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Przedmiot zamówienia obejmuje 4 części, szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz kalkulacji cenowej oferty. Wykaz jednostek UJ CM, do których będą dostarczane odczynniki, zawiera załącznik nr 3a do SIWZ. Zamawiającemu w zakresie danej części przedmiotu zamówienia przysługuje prawo do dokonywania zmian ilościowych przedmiotu umowy do wysokości wartości umowy oraz do dokonywania zmian w obrębie asortymentu objętego przedmiotem umowy. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niewykorzystania całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty umownej maksymalnie do 30% wartości przedmiotu umowy w zakresie danej części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na dowolną ilość przedmiotu zamówienia, od jednej do czterech). Zamawiający dopuszcza składanie ofert na odczynniki równoważne. Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ podał nazwy handlowe, nr katalogowe i producentów odczynników wzorcowych w celu określenia parametrów jakościowych, jakim powinny odpowiadać oferowane odczynniki. W przypadku zaoferowania odczynników równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ. W tym celu Wykonawca dołączy do oferty: certyfikaty analizy jakościowej, świadectwa jakości lub dokumenty równoważne, potwierdzające skład i czystość oferowanych odczynników. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywna dostawa odczynników stanowiących przedmiot zamówienia: 1) partiami, na pisemne zamówienia (faks, droga elektroniczna) składane przez Sekcję Zaopatrzenia Działu Administracyjno - Gospodarczego UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków; 2) dostawy będą realizowane pod adres danej jednostki Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie (wyszczególnionej w wykazie - załączniku nr 3a do SIWZ), wskazany w zamówieniu; 3) faktury będą dostarczane do Sekcji Zaopatrzenia Działu Administracyjno - Gospodarczego UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków; 4) termin realizacji zamówienia: do 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, 5) wymagana jest czytelna nazwa i termin ważności oraz warunki przechowywania na każdym opakowaniu odczynników, pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego, 6) termin ważności (przydatności) każdego odczynnika w dacie dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż ? terminu ważności określonego przez producenta, 7) Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia osobie upoważnionej przez Zamawiającego do Działu Administracyjno-Gospodarczego - Sekcji Zaopatrzenia przy ul. Kopernika 19E, Kraków, pok. nr 2 w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca - raportu z realizacji zamówień za poprzedni miesiąc w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD: Raport ma obejmować dostawy odczynników objęte przedmiotem zamówienia. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia osobie upoważnionej przez Zamawiającego do Działu Administracyjno-Gospodarczego Sekcji Zaopatrzenia przy ul. Kopernika 19E, Kraków w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca - raportu zawierającego ilości wykorzystanych poszczególnych pozycji umowy dla danego odczynnika w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD. 9) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia osobie upoważnionej przez Zamawiającego do Działu Administracyjno-Gospodarczego Sekcji Zaopatrzenia przy ul. Kopernika 19E, Kraków do 7 dni od daty zakończenia realizacji umowy - raportu zbiorczego zawierającego ilości wykorzystanych poszczególnych pozycji umowy dla całego czasu jej realizacji, w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD. Wykonawca jest zobowiązany, zgodnie z postanowieniami ustawy z dn. 11.05.2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz.U. nr 63 poz. 638 z późn. zm.) do odbioru zużytych opakowań po dostarczonych odczynnikach, w terminach uzgodnionych z Sekcją Zaopatrzenia Działu Administracyjno - Gospodarczego UJ CM. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.14.15.40 - Albumina 33.14.15.80 - Krew zwierzęca 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 33.69.66.00 - Odczynniki do elektroforezy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi załączyć do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 sukcesywnych dostaw odczynników, każda o wartości brutto: - minimum: 20.000,00 zł - dot. Wykonawców składających ofertę na część I przedmiotu zamówienia; - minimum: 30.000,00 zł - dot. Wykonawców składających ofertę na część II przedmiotu zamówienia; - minimum: 10.000,00 zł - dot. Wykonawców składających ofertę na część III przedmiotu zamówienia; - minimum: 25.000,00 zł - dot. Wykonawców składających ofertę na część IV przedmiotu zamówienia. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia ww warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku zaoferowania odczynników równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ. W tym celu Wykonawca dołączy do oferty: certyfikaty analizy jakościowej, świadectwa jakości lub dokumenty równoważne, potwierdzające skład i czystość oferowanych odczynników.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. 244.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.