eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie adaptacji pomieszczeń warsztatowo-archiwalnych na archiwum oraz dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Gdańsk: Wykonanie adaptacji pomieszczeń warsztatowo-archiwalnych na archiwum oraz dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 157014 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie adaptacji pomieszczeń warsztatowo-archiwalnych na archiwum oraz dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku warsztatowo-archiwalnego na archiwum oraz dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku do wymogów p.poż.
Budynek warsztatowo-archiwalny jest budynkiem jednokondygnacyjnym przylegającym ścianą szczytową do budynku biurowego czterokondygnacyjnego. W budynku zlokalizowane są warsztaty samochodowe, magazyny GZNK oraz węzeł cieplny. Część powierzchni wykorzystana jest na archiwum. Budynek częściowo jest podpiwniczony, przykryty stropodachem nie wentylowanym z płyt panwiowych z świetlikami dachowymi, o konstrukcji stalowej.
Konstrukcja budynku:
- budynek typu halowego,
- konstrukcja nośna żelbetowa,
- dźwigary strunobetonowe o rozpiętości 18 m oparte na żelbetowych słupach,
- na dźwigarach oparte są płyty dachowe żebrowe, żelbetowe, prefabrykowane o rozpiętości 6 m,
- dach wielospadowy kryty papą,
- posadzki usytuowane 5-10 cm powyżej terenu,
- ściany osłonowe zewnętrzne oraz wewnętrzne wykonane z cegły kratówki i otynkowane.
W budynku w części biurowej przewiduje się stanowiska pracy dla 8 pracowników biurowych.
Przy pomieszczeniach biurowych zaprojektowano zaplecze socjalne wraz z pomieszczeniami WC oraz pomieszczenia dla służb porządkowych - sprzątaczek z szatnią i węzłem sanitarnym.
Budynek B Zarządu GZNK-SZB jest budynkiem biurowym czterokondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym, przekrytym stropodachem nie wentylowanym, z pokryciem dachowym z papy.
Budynek warsztatowo-archiwalny.
Powierzchnia zabudowy budynku - 2 016,22 m2
Powierzchnia użytkowa budynku - 1 872,54 m2
Kubatura budynku - 14 280,00 m3
2. Zakres robót obejmuje:
2.1. Przebudowę budynku warsztatowo-archiwalnego tj.
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe,
- wymurowanie ścian i ścianek działowych z cegły pełnej,
- wykonanie elementów konstrukcyjnych,
- wykonanie nadproży,
- uzupełnienie i zamurowanie otworów w ścianach zewnętrznych,
- wykonanie wieńców na ścianach działowych,
- wykonanie konstrukcji nośnej dla sufitu podwieszonego,
- montaż sufitu podwieszonego,
- montaż ścianek działowych,
- uzupełnienie tynków zewnętrznych,
- wykonanie izolacji poziomej ścian i słupów,
- wykonanie izolacji pionowej ścian,
- docieplenie ścian fundamentowych oraz zewnętrznych,
- docieplenie stropodachu,
- wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną,
- wykonanie obróbek blacharskich, rynien rur spustowych,
- wykonanie docieplenia wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych mineralnych,
- wykonanie warstw posadzek wraz z warstwami gruntującymi i izolacyjnymi,
- montaż okien, naświetli, ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami oraz ociepleniem bram garażowych,
- montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- montaż nawiewników okiennych,
- wykonanie, tynków cementowo- wapiennych na ścianach i sufitach,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na ścianach oraz posadzce w pomieszczeniach W-C i sanitarnych,
- ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach W-C i sanitarnych,
- wykonanie wszystkich warstw posadzkowych wraz z dylatacją,
- ułożenie płytek ceramicznych antypoślizgowych na podłogach i schodach,
- wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie sufitów i ścian,
- wykonanie obudowy kanałów wentylacyjnych,
- ułożenie wykładzin winylowych akustycznych wraz z cokolikami,
- montaż balustrad, pochwytów klatki schodowej,
- montaż elementów ślusarskich,
- wykonanie nawierzchni zewnętrznych z kostki betonowej,
- wykonanie opaski żwirowej wokół budynku,
- wykonanie ogrodzenia systemowego wraz z furtką wokół urządzeń chłodniczych klimatyzacji,
- wykonanie fundamentów pod urządzenia chłodnicze klimatyzacji,
- wykonanie prac porządkowych,
b) wykonanie instalacji wentylacji dla pomieszczeń biurowo - higieniczno - sanitarnych oraz klimatyzacji dla pomieszczeń archiwów,
c) roboty sanitarne tj.
­- wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
­- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, ­
- wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej, ­
- wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej,
­- wykonanie instalacji hydrantowej,
d) roboty elektryczne tj.
­- wykonanie instalacji elektrycznej obejmującej układy zasilania wentylacji i klimatyzacji, instalację oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego,
- wykonanie instalacji automatycznej sygnalizacji pożaru SAP,
- wykonanie instalacji alarmu i kontroli dostępu,
- wykonanie instalacji strukturalnej.
2.2. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. tj.
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe,
- zamurowanie otworów po oknach i naświetlach elewacji wschodniej,
- uzupełnienie tynków zewnętrznych pod docieplenie budynku,
- uzupełnienie tynków wewnętrznych,
- wykonanie gładzi gipsowych na nowych tynkach wewnętrznych,
- wykonanie docieplenia całej elewacji wschodniej wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych i malowaniem farbą silikatową,
- wykonanie robót malarskich wewnętrznych na sufitach i ścianach w obrębie korytarzy,
- wykonanie prac porządkowych,
2.3. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z aluminium lub PCV oraz drzwi określone są w punkcie 2.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Roboty budowlane. Okna drzwi i bramy - załącznik nr 5 rozdział XVI.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt budowlany. Przebudowa budynku archiwum Gdańsk ul. Partyzantów 74 - załącznik nr 1 do siwz.
a) architektura - załącznik nr 1.1 do siwz:
- rysunek 3 - projekt budowlany - inwentaryzacja - rzut przyziemia - załącznik nr 1.1a do siwz,
- rysunek 4 - projekt budowlany - inwentaryzacja - rzut dachu - załącznik nr 1.1b do siwz,
- rysunek 5 - projekt budowlany - inwentaryzacja - przekrój A-A - załącznik nr 1.1c do siwz,
- rysunek 6 - projekt budowlany - inwentaryzacja - przekrój B-B - załącznik nr 1.1d do siwz,
- rysunek 7 - projekt budowlany - inwentaryzacja - elewacja frontowa - płn. - załącznik nr 1.1e do siwz,
- rysunek 8 - projekt budowlany - inwentaryzacja - elewacja szczytowa - wsch. - załącznik nr 1.1f do siwz,
- rysunek 9 - projekt budowlany - inwentaryzacja - elewacja tylna - płd. - załącznik nr 1.1g do siwz,
- rysunek 10 - projekt budowlany - architektura - rzut piwnic i fundamentów - załącznik nr 1.1h do siwz,
- rysunek 11 - projekt budowlany - architektura - rzut przyziemia - załącznik nr 1.1i do siwz,
- rysunek 12 - projekt budowlany - architektura - rzut przyziemia - poziom ?0,00 - załącznik nr 1.1j do siwz,
- rysunek 13 - projekt budowlany - architektura - rzut przyziemia - poziom ?3,10 - załącznik nr 1.1k do siwz,
- rysunek 14 - projekt budowlany - architektura - rzut dachu - załącznik nr 1.1l do siwz,
- rysunek 15 - projekt budowlany - architektura - przekrój A-A - załącznik nr 1.1ł do siwz,
- rysunek 16 - projekt budowlany - architektura - przekrój B-B - załącznik nr 1.1m do siwz,
- rysunek 17 - projekt budowlany - architektura - przekrój B′-B′ - załącznik nr 1.1n do siwz,
- rysunek 18 - projekt budowlany - architektura - elewacja frontowa - płn. - załącznik nr 1.1o do siwz,
- rysunek 19 - projekt budowlany - architektura - elewacja szczytowa - wsch. - załącznik nr 1.1p do siwz,
- rysunek 20 - projekt budowlany - architektura - elewacja tylna - płd. - załącznik nr 1.1r do siwz,
- rysunek 21 - projekt budowlany - architektura - elewacja frontowa - płn.- kolorystyka elewacji - załącznik nr 1.1s do siwz,
- rysunek 23 - projekt budowlany - architektura - zestawienie drzwi i bram - załącznik nr 1.1t do siwz,
- rysunek 24 - projekt budowlany - architektura - rzut pomieszczeń biurowych - załącznik nr 1.1u do siwz,
- rysunek 25 - projekt budowlany - architektura - rzut sufitu podwieszanego - załącznik nr 1.1w do siwz,
b) konstrukcje - załącznik nr 1.2 do siwz.
c) wentylacja i klimatyzacja - załącznik nr 1.3 do siwz:
- rysunek k/1 - projekt budowlany - sanitarny - klimatyzacja Rzut parteru - załącznik nr 1.3a do siwz,
- rysunek k/2 - projekt budowlany - sanitarny - klimatyzacja Rzut dachu - załącznik nr 1.3b do siwz,
- rysunek k/3 - projekt budowlany - sanitarny - rzut parteru woda technologiczna - załącznik nr 1.3c do siwz,
d) instalacje sanitarne - załącznik nr 1.4 do siwz:
- rysunek 1/S - projekt budowlany - sanitarny - rzut przyziemia - załącznik nr 1.4a do siwz,
- rysunek 2/S - projekt budowlany - sanitarny - rzut przyziemia (fragment) - załącznik nr 1.4b do siwz,
e) instalacje elektryczne - załącznik nr 1.5 do siwz.
3.2. Projekt budowlano - wykonawczy. Przebudowa budynku archiwum Gdańsk ul. Partyzantów 74 - załącznik nr 2 do siwz.
a) architektura - załącznik nr 2.1 do siwz:
- rysunek 3 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - rzut przyziemia - załącznik nr 2.1a do siwz,
- rysunek 4 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - rzut dachu - załącznik nr 2.1b do siwz,
- rysunek 5 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - przekrój A-A - załącznik nr 2.1c do siwz,
- rysunek 6 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - przekrój B-B - załącznik nr 2.1d do siwz,
- rysunek 7 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - elewacja frontowa - płn. - załącznik nr 2.1e do siwz,
- rysunek 8 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - elewacja szczytowa - wsch. - załącznik nr 2.1f do siwz,
- rysunek 9 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - elewacja tylna - płd. - załącznik nr 2.1g do siwz,
- rysunek 10 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut piwnic i fundamentów - załącznik nr 2.1h do siwz,
- rysunek 11 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut przyziemia - załącznik nr 2.1i do siwz,
- rysunek 12 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut przyziemia - poziom ?0,00 - załącznik nr 2.1j do siwz,
- rysunek 13 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut przyziemia - poziom ?3,10 - załącznik nr 2.1k do siwz,
- rysunek 14 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut dachu - załącznik nr 2.1l do siwz,
- rysunek 15 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - przekrój A-A - załącznik nr 2.1ł do siwz,
- rysunek 16 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - przekrój B-B - załącznik nr 2.1m do siwz,
- rysunek 17 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - przekrój B′-B′ - załącznik nr 2.1n do siwz,
- rysunek 18 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - elewacja frontowa - płn. - załącznik nr 2.1o do siwz,
- rysunek 19 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - elewacja szczytowa - wsch. - załącznik nr 2.1p do siwz,
- rysunek 20 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - elewacja tylna - płd. - załącznik nr 2.1r do siwz,
- rysunek 21 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - elewacja frontowa - płn.- kolorystyka elewacji - załącznik nr 2.1s do siwz,
- rysunek 23 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - zestawienie drzwi i bram - załącznik nr 2.1t do siwz,
- rysunek 24 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut pomieszczeń biurowych - załącznik nr 2.1u do siwz,
- rysunek 25 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut sufitu podwieszanego - załącznik nr 2.1w do siwz,
-rysunek 28 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - zadaszenie w elewacji frontowej nad wejściami - załącznik nr 2.1y do siwz,
- rysunek 30 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - ogrodzenie systemowe - załącznik nr 2.1z do siwz,
b) konstrukcje - załącznik nr 2.2 do siwz.
c) wentylacja i klimatyzacja - załącznik nr 2.3 do siwz:
- rysunek k/1 - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - klimatyzacja Rzut parteru - załącznik nr 2.3a do siwz,
- rysunek k/2 - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - klimatyzacja Rzut dachu - załącznik nr 2.3b do siwz,
- rysunek k/3 - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - klimatyzacja Przekrój W1-W1 - załącznik nr 2.3c do siwz,
- rysunek k/4 - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - rzut parteru woda technologiczna - załącznik nr 2.3d do siwz,
- rysunek k/5 - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - klimatyzacja Schematy hydrauliczne - załącznik nr 2.3e do siwz,
- rysunek k/6 - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - klimatyzacja rozmieszczenie żaluzji napowietrzających - załącznik nr 2.3f do siwz,
d) instalacje sanitarne - załącznik nr 2.4 do siwz:
- rysunek 1/S - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - rzut przyziemia - załącznik nr 2.4a do siwz,
- rysunek 2/S - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - aksonometryczne rozwinięcie instalacji hydrantowej - załącznik nr 2.4b do siwz,
- rysunek 3/S - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - rozwinięcie kanalizacji deszczowej - załącznik nr 2.4c do siwz,
- rysunek 4/S - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - rzut przyziemia (fragment) - załącznik nr 2.4d do siwz,
- rysunek 5/S - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - rozwinięcie instalacji kanalizacji sanitarnej - załącznik nr 2.4e do siwz,
- rysunek 8/S - projekt budowlano-wykonawczy - sanitarny - schemat instalacji c.o. - załącznik nr 2.4f do siwz,
e) instalacje elektryczne - załącznik nr 2.5 do siwz.
3.3. Projekt budowlany. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. Gdańsk ul. Partyzantów 74 - załącznik nr 3 do siwz.
- rysunek 3 - projekt budowlany - inwentaryzacja - rzut piętra - kondygnacja powtarzalna - załącznik nr 3.1a do siwz,
- rysunek 5 - projekt budowlany - inwentaryzacja - elewacja i przekrój B-B - załącznik nr 3.1b do siwz,
- rysunek 7 - projekt budowlany - architektura - rzut piętra - kondygnacja powtarzalna - załącznik nr 3.1c do siwz,
- rysunek 9 - projekt budowlany - architektura - elewacja i przekrój B-B - załącznik nr 3.1d do siwz,
3.4. Projekt budowlano - wykonawczy. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. Gdańsk ul. Partyzantów 74 - załącznik nr 4 do siwz.
- rysunek 3 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - rzut piętra - kondygnacja powtarzalna - załącznik nr 4.1a do siwz,
- rysunek 5 - projekt budowlano-wykonawczy - inwentaryzacja - elewacja i przekrój B-B - załącznik nr 4.1b do siwz,
- rysunek 7 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - rzut piętra - kondygnacja powtarzalna - załącznik nr 4.1c do siwz,
- rysunek 9 - projekt budowlano-wykonawczy - architektura - elewacja i przekrój B-B - załącznik nr 4.1d do siwz.
3.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Przebudowa budynku warsztatowego na archiwum Gdańsk ul. Partyzantów 74. Roboty budowlane - załącznik nr 5 do siwz.
3.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Przebudowa budynku warsztatowego zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74. Roboty instalacyjne. Instalacje sanitarne - załącznik nr 6 do siwz.
3.7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Przebudowa budynku warsztatowo-magazynowego zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74 na archiwum GZNK SZB i UM Gdańsk. Roboty instalacyjne. Instalacja klimatyzacji - załącznik nr 7 do siwz.
3.8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Przebudowa budynku warsztatowego na budynek archiwum w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74. Roboty instalacji elektrycznych - załącznik nr 8 do siwz.
3.9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku Zarządu B GZNK-SZB przy ul Partyzantów 74 do wymogów p.poż. Roboty budowlane - załącznik nr 9 do siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.23.11-4, 45.26.23.50-9, 45.26.25.00-6, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 101 500,00 zł, w tym:
zadanie 1 - 100 000,00 zł,
zadanie 2 - 1 500,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert
      w przypadku składania oferty:
      na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2:
      - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lub wykonaniu pod klucz nowych budynków użyteczności publicznej albo biurowych o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne, w tym wykonanie montażu instalacji klimatyzacyjnej.
      na zadanie 2:
      - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dociepleniowych ścian budynku o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      w przypadku składania oferty:
      na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2:
      10 osobami, w tym:
      - 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
      - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
      - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
      - 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
      Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV,
      - 6 osobami do wykonywania robót.
      na zadanie 2:
      3 osobami, w tym:
      - 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
      - 2 osobami do wykonywania robót.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
      w przypadku składania oferty:
      - na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2 - 6 000 000,00 zł,
      - na zadanie 2 - 100 000,00 zł.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
      Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty, dla których należy przedstawić dowody Zamawiający uznaje roboty budowlane polegające na:
    w przypadku składania oferty:
    na zadanie 1 lub zadanie 1 i zadanie 2:
    - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lub wykonaniu pod klucz nowych budynków użyteczności publicznej albo biurowych o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne, w tym wykonanie montażu instalacji klimatyzacyjnej.
    na zadanie 2:
    - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dociepleniowych ścian budynku o wartości minimum 50 000,00 zł brutto. Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
    b) dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
    Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    c) Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat na zadanie 1 i 2 i gwarancji jakości na montowane urządzenia na okres minimum 3 lat zgodnie z Ustawą Kodeks Cywilny Dział III Gwarancje jakości na zadanie 1,
    d) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
    e) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
    1) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
    2) Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
    3) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    4) Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
    Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    a) klęski żywiołowe,
    b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych.
    2) Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
    3) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
    4) Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    5) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    6) Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto - 184,50 PLN.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 01.07.2014.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 02.06.2014 r. godzina 10:30, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
    80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
    Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie adaptacji pomieszczeń warsztatowo-archiwalnych na archiwum.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku warsztatowo-archiwalnego na archiwum przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku.
      1. Zakres robót obejmuje:
      1.1. Przebudowę budynku warsztatowo-archiwalnego tj.
      a) roboty ogólnobudowlane tj.
      - roboty rozbiórkowe,
      - wymurowanie ścian i ścianek działowych z cegły pełnej,
      - wykonanie elementów konstrukcyjnych,
      - wykonanie nadproży,
      - uzupełnienie i zamurowanie otworów w ścianach zewnętrznych,
      - wykonanie wieńców na ścianach działowych,
      - wykonanie konstrukcji nośnej dla sufitu podwieszonego,
      - montaż sufitu podwieszonego,
      - montaż ścianek działowych,
      - uzupełnienie tynków zewnętrznych,
      - wykonanie izolacji poziomej ścian i słupów,
      - wykonanie izolacji pionowej ścian,
      - docieplenie ścian fundamentowych oraz zewnętrznych,
      - docieplenie stropodachu,
      - wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną,
      - wykonanie obróbek blacharskich, rynien rur spustowych,
      - wykonanie docieplenia wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych mineralnych,
      - wykonanie warstw posadzek wraz z warstwami gruntującymi i izolacyjnymi,
      - montaż okien, naświetli, ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami oraz ociepleniem bram garażowych,
      - montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
      - montaż nawiewników okiennych,
      - wykonanie, tynków cementowo- wapiennych na ścianach i sufitach,
      - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na ścianach oraz posadzce w pomieszczeniach W-C i sanitarnych,
      - ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach W-C i sanitarnych,
      - wykonanie wszystkich warstw posadzkowych wraz z dylatacją,
      - ułożenie płytek ceramicznych antypoślizgowych na podłogach i schodach,
      - wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie sufitów i ścian,
      - wykonanie obudowy kanałów wentylacyjnych,
      - ułożenie wykładzin winylowych akustycznych wraz z cokolikami,
      - montaż balustrad, pochwytów klatki schodowej,
      - montaż elementów ślusarskich,
      - wykonanie nawierzchni zewnętrznych z kostki betonowej,
      - wykonanie opaski żwirowej wokół budynku,
      - wykonanie ogrodzenia systemowego wraz z furtką wokół urządzeń chłodniczych klimatyzacji,
      - wykonanie fundamentów pod urządzenia chłodnicze klimatyzacji,
      - wykonanie prac porządkowych,
      b) wykonanie instalacji wentylacji dla pomieszczeń biurowo - higieniczno - sanitarnych oraz klimatyzacji dla pomieszczeń archiwów,
      c) roboty sanitarne tj.
      ­- wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
      ­- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, ­
      - wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej, ­
      - wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej,
      ­- wykonanie instalacji hydrantowej,
      d) roboty elektryczne tj.
      ­- wykonanie instalacji elektrycznej obejmującej układy zasilania wentylacji i klimatyzacji, instalację oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego,
      - wykonanie instalacji automatycznej sygnalizacji pożaru SAP,
      - wykonanie instalacji alarmu i kontroli dostępu,
      - wykonanie instalacji strukturalnej.
      1.2. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.20.00-1, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.23.11-4, 45.26.23.50-9, 45.26.25.00-6, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. przy ul. Partyzantów 74 w Gdańsku.
      1. Zakres robót obejmuje:
      1.1. Dostosowanie elewacji i piwnic budynku B Zarządu GZNK-SZB do wymogów p.poż. tj.
      a) roboty ogólnobudowlane tj.
      - roboty rozbiórkowe,
      - zamurowanie otworów po oknach i naświetlach elewacji wschodniej,
      - uzupełnienie tynków zewnętrznych pod docieplenie budynku,
      - uzupełnienie tynków wewnętrznych,
      - wykonanie gładzi gipsowych na nowych tynkach wewnętrznych,
      - wykonanie docieplenia całej elewacji wschodniej wraz z wykonaniem tynków zewnętrznych i malowaniem farbą silikatową,
      - wykonanie robót malarskich wewnętrznych na sufitach i ścianach w obrębie korytarzy,
      - wykonanie prac porządkowych.
      1.2. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.