eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Konserwacja budynków oraz lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek oraz obsługa pogotowia lokatorskiego - II postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-02

Włocławek: Konserwacja budynków oraz lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek oraz obsługa pogotowia lokatorskiego - II postępowanie
Numer ogłoszenia: 156 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415228 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych, ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 414 48 50, faks 54 414 48 84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja budynków oraz lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek oraz obsługa pogotowia lokatorskiego - II postępowanie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja budynków oraz lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek oraz obsługa pogotowia lokatorskiego. Łączna powierzchnia budynków objętych usługą wynosi 135.866,79 m2. Wykaz budynków stanowi załącznik do siwz (nr 10) i umowy. Zakres usługi obejmuje bieżące usuwanie przyczyn awarii oraz wykonywanie napraw takich jak: 1) Instalacja elektryczna i odgromowa: - wymiana i uzupełnianie żarówek na częściach wspólnych budynków, - wymiana uszkodzonych opraw na częściach wspólnych budynków, - wymiana przełączników, wyłączników światła na częściach wspólnych budynków, - usuwanie awarii, - zabezpieczenie szafek układów pomiarowych oraz ich konserwacja - szklenie, naprawa drzwiczek oraz spawanie uchwytów, - wymiana wkładek topikowych w zabezpieczeniach przedlicznikowych, - wymiana zabezpieczeń przedlicznikowych, - uzupełnienie dekli na puszkach, - przegląd instalacji odgromowej i jej naprawa do 30 kwietnia każdego roku, - wymiana pojedynczych puszek instalacji elektrycznej, - dokręcanie końcówek przewodów WLZ - raz w roku, - sprawdzanie wyłączników ppoż. - raz w roku, - likwidacja nielegalnych podłączeń do instalacji. 2) Instalacja wodno-kanalizacyjna: - udrożnienie pionów kanalizacyjnych, przyłączy i leżaków w budynku i poza budynkiem do pierwszej studni, - likwidacja przecieków wodno-kanalizacyjnych i wymiana instalacji do 2 mb., z wyjątkiem przecieków powstałych na skutek zamarznięcia instalacji, - wymiana zaworów na instalacji wodociągowej od zaworu głównego do urządzeń, - przygotowanie instalacji wodociągowej (wodomierze w studzienkach) do ich odczytu i legalizacji oraz ich zabezpieczenie przed zamarzaniem w okresie zimowym. 3) Instalacja centralnego ogrzewania: - prowadzenie kontroli dostarczanych parametrów czynnika grzewczego podawanego przez dostawcę co najmniej 1 raz w miesiącu (odnotowanych w kontrolce), - usuwanie przecieków na wewnętrznej instalacji co. od zaworów odcinających instalację odbiorczą w budynku, - odpowietrzanie instalacji, - konserwacja, przeglądy okresowe i bieżące naprawy (w tym awaryjne) węzłów ciepłowniczych, - obsługa automatyki pogodowej na wewnętrznej instalacji co. 4) Instalacja ciepłej wody użytkowej: - likwidacja przecieków instalacji c.w.u. i wymiana instalacji do 2 mb., - wymiana zaworów na instalacji wodociągowej do urządzeń. 5) Instalacja gazowa: - usuwanie przecieków gazowych na instalacji od gazomierza do przyborów gazowych, - wykonywanie rocznych przeglądów instalacji gazowej zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 6) Roboty dekarskie: - czyszczenie rur spustowych i rynien, uzupełnianie rzygaczy i rur spustowych do 2 mb, również z użyciem podnośnika. 7) Robót murarskie: - uzupełnianie tynków w miejscach napraw objętych zakresem usługi konserwacji i pogotowia lokatorskiego. 8) Roboty ślusarskie: - uzupełnianie ubytków w barierkach, - regulacja drzwi na częściach wspólnych, - regulacja samozamykacza, - wymiana, naprawa oraz regulacja zamków w stolarce okiennej i drzwiowej na częściach wspólnych nieruchomości, - uzupełnianie klamek i szyldów. 9) Inne prace: - wymiana uszkodzonych oraz uzupełnianie pojedynczych szyb w oknach i drzwiach na częściach wspólnych nieruchomości, - obsługa techniczna przy wejściach komisyjnych np. rozwiercanie i wymiana zamków w drzwiach, - usuwanie nawisów śnieżnych i sopli z dachów, - zabezpieczanie otworów drzwiowych i okiennych w pustostanach. 10) W przypadku stwierdzenia awarii na odcinku przed licznikami głównymi Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia awarii gestorom sieci. 11) Godziny świadczenia usług: a) konserwacja wykonywana będzie w godzinach: - poniedziałek, środa, czwartek - 7.30-15.30, - wtorek - 7.30-16.00, - piątek - 7.30-15.00, b) obsługa pogotowia lokatorskiego wykonywana będzie w godzinach: - poniedziałek, środa, czwartek - 15.30-21.00, - wtorek - 16.00-21.00, - piątek - 15.00-21.00, - na pozostałe godziny w ciągu doby wykonawca ustanowi osoby pełniące dyżur telefoniczny w domu i działające na wezwanie. 12) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług w oparciu o własnych przeszkolonych pracowników posiadających stosowne prawem wymagane kwalifikacje.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne HYDRO-GRZEW Jerzy Michałowski, Al. Jana Pawła II 15, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180414,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161409,72

  • Oferta z najniższą ceną: 161409,72 / Oferta z najwyższą ceną: 179344,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.