eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milejów › DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-07

Milejów: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2013/2014
Numer ogłoszenia: 156991 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milejów , ul. Partyzancka 13A, 21-020 Milejów, woj. lubelskie, tel. 081 7572026, faks 081 7572385.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie uczniów z terenu gminy Milejów do szkół w roku szkolnym 2013/2014 według następujących tras przewozu: 1) Trasa 1 - przewóz uczniów do Zespołu Szkół Nr 1 w Milejowie, Przedszkola Samorządowego w Milejowie i Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie; Kajetanówka - Zalesie - Antoniów - Antoniów-Kolonia - Klarów - Zespół Szkół Nr 1 w Milejowie - Przedszkole Samorządowe w Milejowie - Górne - Wólka Łańcuchowska - Szkoła Podstawowa w Łańcuchowie - Zespół Szkół Nr 1 w Milejowie; Długość trasy ok. 30 km, uczniów 86, w tym: -Zespół Szkół Nr 1 w Milejowie - z miejscowości: Kajetanówka 4 uczniów, Zalesie 10 uczniów, Antoniów 15 uczniów, Antoniów-Kolonia 7 uczniów, Cyganka 2 uczniów - 38 uczniów; - Zespół Szkół Nr 1 w Milejowie - z miejscowości: Górne 2 uczniów, Łańcuchów 12 uczniów, Wólka Łańcuchowska 8 uczniów- 22 uczniów; - Szkoła Podstawowa w Łańcuchowie - 21 uczniów; - Przedszkole Samorządowe w Milejowie - z miejscowości: Antoniów 2 uczniów, Antoniów-Kolonia 1 uczeń, Zalesie 1 uczeń, Milejów 1 uczeń - 5 uczniów. 2) Trasa 2 - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Łysołajach i Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie: Cyganka - SP Łysołaje - Zespół szkół Nr 2 w Jaszczowie - Antoniów - Antoniów-Kolonia - Starościce - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - Szkoła Podstawowa w Łysołajach - Bonów - Szkoła Podstawowa w Łysołajach - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie; Szacunkowa długość trasy ok. 30 km, uczniów 76, w tym: - Szkoła Podstawowa w Łysołajach - 38 uczniów ( z miejscowości Cyganka i Łysołaje-Kolonia 23 uczniów, Bonów 15 uczniów) - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - 38 uczniów (z miejscowości: Cyganka, Łysołaje i Łysołaje-Kolonia 13 uczniów, Starościce 11 uczniów, Bonów 14 uczniów). 3) Trasa 3 - przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Białce i Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie: Dąbrowa - Wólka Bielecka - Zgniła Struga - Szkoła Podstawowa w Białce - Maryniów - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - Popławy - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - Szkoła Podstawowa w Łysołajach; Szacunkowa długość trasy ok. 33 km, uczniów 87, w tym: - Szkoła Podstawowa w Białce - 35 uczniów (z miejscowości: Zgniła Struga 5 uczniów, Dąbrowa 5 uczniów, Wólka Bielecka 25 uczniów) - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - 40 uczniów (z miejscowości: Maryniów, Białka-Kolonia, Białka, Wólka Bielecka, Zgniła Struga, Dąbrowa), - Zespół Szkół Nr 2 w Jaszczowie - 11 uczniów (z miejscowości Popławy), - Szkoła Podstawowa w Łysołajach - 1 uczeń (z miejscowości Popławy). 2. Podana liczba uczniów może ulec zmianie. 3. Uczniów z tras 1, 2, 3 należy dowieźć do szkół na godz. 07:50 - 08:15. Dzieci dojeżdżające do Przedszkola Samorządowego w Milejowie należy dowieźć na godz. 08:00. 4. Odwóz uczniów ze szkół jest odwrotnością przewozów i odbywać się będzie: 1) Trasa 1 - o godz. 13:00 odwóz uczniów z Przedszkola Samorządowego w Milejowie, o godz. 13:20 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 1w Milejowie i Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie, o godz. 14:20 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 1 w Milejowie; 2) Trasa 2 - o godz. 13:20 odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Łysołajach i Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie (Starościce, Cyganka, Bonów, Łysołaje), o godz. 14:30 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie; 3) Trasa 3 - o godz. 13:30 (odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie i Szkoły Podstawowej w Białce). 5. Podana liczba uczniów może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy przewozu. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przewozu do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach. Szczegółowe godziny przewozów należy ustalić z dyrektorami szkół. 7. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 60.13.00.00-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 8. Podsumowując: 1) łączna liczba uczniów - 249, 2) szacunkowa dzienna długość tras - 186 km: a) Trasa I - 60 km ( 30 km dowóz, 30 km odwóz) b) Trasa II - 60 km (30 km dowóz, 30 km odwóz) c) Trasa III - 66 km (33 km dowóz, 33 km odwóz) UWAGA: Usługa będzie świadczona jako komunikacja regularna. W powyższym kilometrażu nie uwzględniono dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych oraz odjazdu z przystanków końcowych trasy, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Ze względu na specyfikę usług rozmiar przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo mimo określenia go przez zamawiającego z należytą starannością. Rzeczywista ilość usług wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania zamawiającego i może ulec zmianie, przy czym wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przewozu do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach. 10. Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zamiany dni przewozu dzieci w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie dni nauczania w czasie tygodnia np.: w sobotę za inny dzień w tygodniu. 11. Kurs nie może być odwołany. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu - odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług. 12. Dyspozycyjność w uzasadnionych przypadkach uroczystości szkolnych lub imprez okolicznościowych (np.: choinka, dyskoteka, itp.), 13. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wykonawca umożliwi opiekunowi pełnienie opieki nad dziećmi w autobusie przewożącym dzieci na wskazanej trasie. 14. Pojazdy dowożące uczniów muszą być wyposażone w sprawną instalację grzewczą. 15. Świadczona usługa będzie wykonywana zgodnie z umową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. 16. Ponadto pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Pojazdy muszą posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów do szkół odbywały się autobusami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych trasach. Autobusy posiadać muszą zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi pojazdu uruchamianą ze stanowiska kierowcy. Zamawiający ma prawo do kontroli pojazdów oraz wszystkich spraw związanych z usługą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda aby wykonawca wniósł wadium w wysokości 1 000,00 PLN. Wadium należy wnieść nie później niż do 14/08/2013 r. do godz. 10:00. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: Pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek 86868900074000009520000040 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium - dowóz dzieci 2013/2014. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Urzędzie Gminy w Milejowie przy ulicy Partyzanckiej 13 A pok. Nr 6, a kopię należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o zamówienie przedstawią licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie badania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winni spełniać wszyscy Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy usługi o łącznej wartości min. 200 000,00 zł brutto, polegające na przewozie uczniów do szkół wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu na podstawie badania kompletności i zgodności ze SIWZ złożonych w ofercie dokumentów, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponowali środkami transportu zapewniającymi przewóz uczniów na każdej trasie. Wykonawcy przedstawią wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia taboru samochodowego jakim dysponują - minimum: 1 szt. - 40 - 46 miejsc siedzących, 2 szt. - 50 - 56 miejsc siedzących, - zgodny z wykazem taboru do licencji - dopuszczonego do ruchu drogowego z określeniem parametrów technicznych i informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz dołączy aktualny wykaz taboru do licencji na wykonywanie transportu osobowego. - załącznik nr 4 do SIWZ W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawia pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu na podstawie badania kompletności i zgodności ze SIWZ złożonych w ofercie dokumentów, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującą ochronę szkody w mieniu lub osobie, wyrządzone przez Wykonawcę i powstałe w związku z realizacją przedmiotowych usług na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu na podstawie badania kompletności i zgodności ze SIWZ złożonych w ofercie dokumentów, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten winien spełniać co najmniej jeden z podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, wykaz podwykonawców (w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z ich udziałem) - załącznik nr 3 do SIWZ oryginał pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, w przypadku składania ofert przez konsorcjum do ofert należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawia pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający może dokonać zmian postanowień umowy w zakresie: 1) zmiany organizacji i tras dowozu w sytuacjach zmian organizacji pracy szkoły oraz zmian organizacyjnych dotyczących uczniów. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zmiany organizacji i tras dowozu; 2) zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT); 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Milejów, ul. Partyzancka 13a, 21-020 Milejów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Milejów, ul. Partyzancka 13a, 21-020 Milejów, pok nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.