eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wymiana wodomierzy i ciepłomierzy wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów w budynkach mieszkalnych TBS Sp. z o.o. zlokalizowanych przy ul. Stokrotek 2-26, ul. Hallera 9 a,b,c, ul. Koszalińskiej 2-18 i ul. Koszalińskiej 20-36 oraz montażu ciepłomierzy przy ul. Koszalińskiej 23, ul. Solidarności 2, ul. Solidarności 6 ul. Koszalińskiej 44 i ul. Krzemienieckiej 70-72 w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-28

Opole: Wymiana wodomierzy i ciepłomierzy wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów w budynkach mieszkalnych TBS Sp. z o.o. zlokalizowanych przy ul. Stokrotek 2-26, ul. Hallera 9 a,b,c, ul. Koszalińskiej 2-18 i ul. Koszalińskiej 20-36 oraz montażu ciepłomierzy przy ul. Koszalińskiej 23, ul. Solidarności 2, ul. Solidarności 6 ul. Koszalińskiej 44 i ul. Krzemienieckiej 70-72 w Opolu
Numer ogłoszenia: 156989 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Hallera 9A, 45-867 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4545712, faks 77 4545712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.opole.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.otbs.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Opolu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wodomierzy i ciepłomierzy wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów w budynkach mieszkalnych TBS Sp. z o.o. zlokalizowanych przy ul. Stokrotek 2-26, ul. Hallera 9 a,b,c, ul. Koszalińskiej 2-18 i ul. Koszalińskiej 20-36 oraz montażu ciepłomierzy przy ul. Koszalińskiej 23, ul. Solidarności 2, ul. Solidarności 6 ul. Koszalińskiej 44 i ul. Krzemienieckiej 70-72 w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stokrotek 2-26 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wymianie istniejących ciepłomierzy CQM-III-K lub LQM-III/LEC-5 na ciepłomierze ultradźwiękowe dn 15 z modułem m-BUS, montażu ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym i wymianie istniejących wodomierzy cwu i zwu jednostrumieniowych na wodomierze dn 15 z modułem radiowym wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów, a w szczególności na demontażu wodomierzy, dostawy i montażu nowych wodomierzy JS (90) 1,6-02 dn 15 cwu i zwu, które powinny być wyposażone w moduł radiowy z możliwością zdalnego odczytu, w ilości 204 sztuk, demontażu ciepłomierzy, dostawy i montażu nowych ciepłomierzy ultradźwiękowych 0,6 m3/h dn 15 z modułem m-BUS, w ilości 102 sztuki, dostawy i montażu nowego ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym, w ilości 1 sztuka, oplombowaniu zamontowanych urządzeń, sporządzenie spisu numerów liczników zdemontowanych i zamontowanych, ich stanów - w ilości 306 sztuk oraz zintegrowanie z wykonanym systemem zdalnego odczytu, sporządzeniu protokołu z wykonanych czynności, zawierającego zestawienie wodomierzy i liczników ciepła, w szczególności: datę, numer mieszkania, numery zdemontowanych wodomierzy i liczników ciepła, ich stany końcowe i numery zamontowanych wodomierzy i liczników ciepła wraz z ich wyzerowaniem, w ilości 306 sztuki, wykonaniu próby szczelności instalacji.Hallera 9 a,b,c - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wymianie istniejących ciepłomierzy HEAT ONE na ciepłomierze ultradźwiękowe dn 15 z modułem m-BUS, montażu ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym i wymianie istniejących wodomierzy zwu jednostrumieniowych na wodomierze dn 15 z modułem radiowym wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów, a w szczególności na demontażu wodomierzy, dostawy i montażu nowych wodomierzy JS (90) 1,6-02 dn 15 zwu, które powinny być wyposażone w moduł radiowy z możliwością zdalnego odczytu, w ilości 59 sztuk, demontażu ciepłomierzy, dostawy i montażu nowych ciepłomierzy ultradźwiękowych 0,6 m3/h dn 15 z modułem m-BUS, w ilości 59 sztuk, dostawy i montażu nowego ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym, w ilości 1 sztuka, oplombowaniu zamontowanych urządzeń, sporządzenie spisu numerów liczników zdemontowanych i zamontowanych, ich stanów - w ilości 118 sztuk oraz zintegrowanie z wykonanym systemem zdalnego odczytu, sporządzeniu protokołu z wykonanych czynności, zawierającego zestawienie wodomierzy i liczników ciepła, w szczególności: datę, numer mieszkania, numery zdemontowanych wodomierzy i liczników ciepła, ich stany końcowe i numery zamontowanych wodomierzy i liczników ciepła wraz z ich wyzerowaniem, w ilości 118 sztuk, wykonaniu próby szczelności instalacji. Koszalińska 2-18 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wymianie istniejących ciepłomierzy CQM-III-K lub LQM-III/LEC-5 na ciepłomierze ultradźwiękowe dn 15 z modułem m-BUS, montażu ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym i wymianie istniejących wodomierzy cwu i zwu jednostrumieniowych na wodomierze dn 15 z modułem radiowym wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów, a w szczególności na demontażu wodomierzy, dostawy i montażu nowych wodomierzy JS (90) 1,6-02 dn 15 cwu i zwu, które powinny być wyposażone w moduł radiowy z możliwością zdalnego odczytu, w ilości 202 sztuki, demontażu ciepłomierzy, dostawy i montażu nowych ciepłomierzy ultradźwiękowych 0,6 m3/h dn 15 z modułem m-BUS, w ilości 101 sztuk, dostawy i montażu nowego ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym, w ilości 1 sztuka, oplombowaniu zamontowanych urządzeń, sporządzenie spisu numerów liczników zdemontowanych i zamontowanych, ich stanów - w ilości 303 sztuki oraz zintegrowanie z wykonanym systemem zdalnego odczytu, sporządzeniu protokołu z wykonanych czynności, zawierającego zestawienie wodomierzy i liczników ciepła, w szczególności: datę, numer mieszkania, numery zdemontowanych wodomierzy i liczników ciepła, ich stany końcowe i numery zamontowanych wodomierzy i liczników ciepła wraz z ich wyzerowaniem, w ilości 303 sztuki, wykonaniu próby szczelności instalacji.Koszalińska 20-36 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wymianie istniejących ciepłomierzy CQM-III-K lub LQM-III/LEC-5 na ciepłomierze ultradźwiękowe dn 15 z modułem m-BUS, montażu ciepłomierzy ultradźwiękowych dn 25 z modułem radiowym i wymianie istniejących wodomierzy cwu i zwu jednostrumieniowych na wodomierze dn 15 z modułem radiowym wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów, a w szczególności na demontażu wodomierzy, dostawy i montażu nowych wodomierzy JS (90) 1,6-02 dn 15 cwu i zwu, które powinny być wyposażone w moduł radiowy z możliwością zdalnego odczytu, w ilości 202 sztuki, demontażu ciepłomierzy, dostawy i montażu nowych ciepłomierzy ultradźwiękowych 0,6 m3/h dn 15 z modułem m-BUS, w ilości 101 sztuk, dostawy i montażu nowego ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym, w ilości 1 sztuka, oplombowaniu zamontowanych urządzeń, sporządzenie spisu numerów liczników zdemontowanych i zamontowanych, ich stanów - w ilości 303 sztuki oraz zintegrowanie z wykonanym systemem zdalnego odczytu, sporządzeniu protokołu z wykonanych czynności, zawierającego zestawienie wodomierzy i liczników ciepła, w szczególności: datę, numer mieszkania, numery zdemontowanych wodomierzy i liczników ciepła, ich stany końcowe i numery zamontowanych wodomierzy i liczników ciepła wraz z ich wyzerowaniem, w ilości 303 sztuki, wykonaniu próby szczelności instalacji. - Koszalińska 23, Koszalińska 44 i Krzemieniecka 70-72 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na montażu ciepłomierzy ultradźwiękowych dn 25 z modułem radiowym wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów, a w szczególności na dostawy i montażu nowego ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym, w ilości 3 sztuki, oplombowaniu zamontowanych urządzeń, sporządzenie spisu numerów liczników zdemontowanych i zamontowanych, ich stanów - w ilości 3 sztuki oraz zintegrowanie z wykonanym systemem zdalnego odczytu, sporządzeniu protokołu z wykonanych czynności, zawierającego zestawienie liczników ciepła, w szczególności: datę, adres, numery zdemontowanych wodomierzy i liczników ciepła, ich stany końcowe i numery zamontowanych liczników ciepła wraz z ich wyzerowaniem, w ilości 3 sztuki, wykonaniu próby szczelności instalacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.11.00 - Wodomierze 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych 38.42.40.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy,którzy dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, których nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach, gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), konieczności zmiany terminu realizacji w związku z działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otbs.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.otbs.opole.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2015 godzina 11:15, miejsce: Siedziba spółki OTBS przy ul. Hallera 9a, 45-867 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.