Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-28
Opole: Wymiana wodomierzy i ciepłomierzy wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów w budynkach mieszkalnych TBS Sp. z o.o. zlokalizowanych przy ul. Stokrotek 2-26, ul. Hallera 9 a,b,c, ul. Koszalińskiej 2-18 i ul. Koszalińskiej 20-36 oraz montażu ciepłomierzy przy ul. Koszalińskiej 23, ul. Solidarności 2, ul. Solidarności 6 ul. Koszalińskiej 44 i ul. Krzemienieckiej 70-72 w Opolu
Numer ogłoszenia: 156989 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Hallera 9A, 45-867 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4545712, faks 77 4545712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.opole.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.otbs.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Opolu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wodomierzy i ciepłomierzy wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów w budynkach mieszkalnych TBS Sp. z o.o. zlokalizowanych przy ul. Stokrotek 2-26, ul. Hallera 9 a,b,c, ul. Koszalińskiej 2-18 i ul. Koszalińskiej 20-36 oraz montażu ciepłomierzy przy ul. Koszalińskiej 23, ul. Solidarności 2, ul. Solidarności 6 ul. Koszalińskiej 44 i ul. Krzemienieckiej 70-72 w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stokrotek 2-26 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wymianie istniejących ciepłomierzy CQM-III-K lub LQM-III/LEC-5 na ciepłomierze ultradźwiękowe dn 15 z modułem m-BUS, montażu ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym i wymianie istniejących wodomierzy cwu i zwu jednostrumieniowych na wodomierze dn 15 z modułem radiowym wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów, a w szczególności na demontażu wodomierzy, dostawy i montażu nowych wodomierzy JS (90) 1,6-02 dn 15 cwu i zwu, które powinny być wyposażone w moduł radiowy z możliwością zdalnego odczytu, w ilości 204 sztuk, demontażu ciepłomierzy, dostawy i montażu nowych ciepłomierzy ultradźwiękowych 0,6 m3/h dn 15 z modułem m-BUS, w ilości 102 sztuki, dostawy i montażu nowego ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym, w ilości 1 sztuka, oplombowaniu zamontowanych urządzeń, sporządzenie spisu numerów liczników zdemontowanych i zamontowanych, ich stanów - w ilości 306 sztuk oraz zintegrowanie z wykonanym systemem zdalnego odczytu, sporządzeniu protokołu z wykonanych czynności, zawierającego zestawienie wodomierzy i liczników ciepła, w szczególności: datę, numer mieszkania, numery zdemontowanych wodomierzy i liczników ciepła, ich stany końcowe i numery zamontowanych wodomierzy i liczników ciepła wraz z ich wyzerowaniem, w ilości 306 sztuki, wykonaniu próby szczelności instalacji.Hallera 9 a,b,c - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wymianie istniejących ciepłomierzy HEAT ONE na ciepłomierze ultradźwiękowe dn 15 z modułem m-BUS, montażu ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym i wymianie istniejących wodomierzy zwu jednostrumieniowych na wodomierze dn 15 z modułem radiowym wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów, a w szczególności na demontażu wodomierzy, dostawy i montażu nowych wodomierzy JS (90) 1,6-02 dn 15 zwu, które powinny być wyposażone w moduł radiowy z możliwością zdalnego odczytu, w ilości 59 sztuk, demontażu ciepłomierzy, dostawy i montażu nowych ciepłomierzy ultradźwiękowych 0,6 m3/h dn 15 z modułem m-BUS, w ilości 59 sztuk, dostawy i montażu nowego ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym, w ilości 1 sztuka, oplombowaniu zamontowanych urządzeń, sporządzenie spisu numerów liczników zdemontowanych i zamontowanych, ich stanów - w ilości 118 sztuk oraz zintegrowanie z wykonanym systemem zdalnego odczytu, sporządzeniu protokołu z wykonanych czynności, zawierającego zestawienie wodomierzy i liczników ciepła, w szczególności: datę, numer mieszkania, numery zdemontowanych wodomierzy i liczników ciepła, ich stany końcowe i numery zamontowanych wodomierzy i liczników ciepła wraz z ich wyzerowaniem, w ilości 118 sztuk, wykonaniu próby szczelności instalacji. Koszalińska 2-18 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wymianie istniejących ciepłomierzy CQM-III-K lub LQM-III/LEC-5 na ciepłomierze ultradźwiękowe dn 15 z modułem m-BUS, montażu ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym i wymianie istniejących wodomierzy cwu i zwu jednostrumieniowych na wodomierze dn 15 z modułem radiowym wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów, a w szczególności na demontażu wodomierzy, dostawy i montażu nowych wodomierzy JS (90) 1,6-02 dn 15 cwu i zwu, które powinny być wyposażone w moduł radiowy z możliwością zdalnego odczytu, w ilości 202 sztuki, demontażu ciepłomierzy, dostawy i montażu nowych ciepłomierzy ultradźwiękowych 0,6 m3/h dn 15 z modułem m-BUS, w ilości 101 sztuk, dostawy i montażu nowego ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym, w ilości 1 sztuka, oplombowaniu zamontowanych urządzeń, sporządzenie spisu numerów liczników zdemontowanych i zamontowanych, ich stanów - w ilości 303 sztuki oraz zintegrowanie z wykonanym systemem zdalnego odczytu, sporządzeniu protokołu z wykonanych czynności, zawierającego zestawienie wodomierzy i liczników ciepła, w szczególności: datę, numer mieszkania, numery zdemontowanych wodomierzy i liczników ciepła, ich stany końcowe i numery zamontowanych wodomierzy i liczników ciepła wraz z ich wyzerowaniem, w ilości 303 sztuki, wykonaniu próby szczelności instalacji.Koszalińska 20-36 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wymianie istniejących ciepłomierzy CQM-III-K lub LQM-III/LEC-5 na ciepłomierze ultradźwiękowe dn 15 z modułem m-BUS, montażu ciepłomierzy ultradźwiękowych dn 25 z modułem radiowym i wymianie istniejących wodomierzy cwu i zwu jednostrumieniowych na wodomierze dn 15 z modułem radiowym wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów, a w szczególności na demontażu wodomierzy, dostawy i montażu nowych wodomierzy JS (90) 1,6-02 dn 15 cwu i zwu, które powinny być wyposażone w moduł radiowy z możliwością zdalnego odczytu, w ilości 202 sztuki, demontażu ciepłomierzy, dostawy i montażu nowych ciepłomierzy ultradźwiękowych 0,6 m3/h dn 15 z modułem m-BUS, w ilości 101 sztuk, dostawy i montażu nowego ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym, w ilości 1 sztuka, oplombowaniu zamontowanych urządzeń, sporządzenie spisu numerów liczników zdemontowanych i zamontowanych, ich stanów - w ilości 303 sztuki oraz zintegrowanie z wykonanym systemem zdalnego odczytu, sporządzeniu protokołu z wykonanych czynności, zawierającego zestawienie wodomierzy i liczników ciepła, w szczególności: datę, numer mieszkania, numery zdemontowanych wodomierzy i liczników ciepła, ich stany końcowe i numery zamontowanych wodomierzy i liczników ciepła wraz z ich wyzerowaniem, w ilości 303 sztuki, wykonaniu próby szczelności instalacji. - Koszalińska 23, Koszalińska 44 i Krzemieniecka 70-72 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na montażu ciepłomierzy ultradźwiękowych dn 25 z modułem radiowym wraz z wykonaniem i uruchomieniem systemu zdalnego odczytu zużycia mediów, a w szczególności na dostawy i montażu nowego ciepłomierza ultradźwiękowego dn 25 z modułem radiowym, w ilości 3 sztuki, oplombowaniu zamontowanych urządzeń, sporządzenie spisu numerów liczników zdemontowanych i zamontowanych, ich stanów - w ilości 3 sztuki oraz zintegrowanie z wykonanym systemem zdalnego odczytu, sporządzeniu protokołu z wykonanych czynności, zawierającego zestawienie liczników ciepła, w szczególności: datę, adres, numery zdemontowanych wodomierzy i liczników ciepła, ich stany końcowe i numery zamontowanych liczników ciepła wraz z ich wyzerowaniem, w ilości 3 sztuki, wykonaniu próby szczelności instalacji..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.11.00 - Wodomierze 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych 38.42.40.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy,którzy dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, których nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach, gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), konieczności zmiany terminu realizacji w związku z działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otbs.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.otbs.opole.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2015 godzina 11:15, miejsce: Siedziba spółki OTBS przy ul. Hallera 9a, 45-867 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
- "Modernizacja kotłowni miejskiej w Bisztynku"
- Zakup, dostawa, wymiana oraz odczyt wodomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych w zasobach zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie
- Wymiana wodomierzy na wodomierze z odczytem radiowym na terenie gminy Osieczna
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Wodomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.