eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Bieżące utrzymanie czystości dróg (ulic) gminnych na terenie miasta Sokółka, o łącznej długości 21 667 m.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-20

Sokółka: Bieżące utrzymanie czystości dróg (ulic) gminnych na terenie miasta Sokółka, o łącznej długości 21 667 m.
Numer ogłoszenia: 156982 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Sokółce , Plac Kościuszki 1, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7110919, faks 085 7110911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie czystości dróg (ulic) gminnych na terenie miasta Sokółka, o łącznej długości 21 667 m..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymywanie czystości dróg gminnych (ulic) na terenie miasta Sokółka (głównie sprzątanie z piasku przez mechaniczne zamiatanie), z wszelkich zanieczyszczeń i odwiezienie nieczystości na wysypisko gminne w Karczach (wraz z utylizacją). Zakres sprzątania obejmuje całą powierzchnię ulicy włącznie ze skrzyżowaniami, zatokami autobusowymi i postojowymi leżącymi w ciągu ulic objętych utrzymaniem. W przypadku niemożliwości sprzątnięcia zanieczyszczeń mechanicznie, prace należy wykonać w inny sposób (ręcznie), powodując ich sprzątniecie i usunięcie z jezdni. Zakres rzeczowy usług do wykonania określa załączony poniżej wykaz ulic z podaniem ich długości. Przy długości ulic 21 667 m powierzchnia ulic do utrzymania czystości stanowi średnio 130 tys. m2 (21 667m x 6,0m = 130 000 m2). Przedmiot prac przy utrzymaniu czystości obejmuje codzienne utrzymanie czystości nawierzchni wymienionych w tabeli ulic według zasady, że codziennie mają być jezdnie wszystkich ulic oczyszczone na całej powierzchni z wszelkich zanieczyszczeń. Powyższe prace muszą być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Prace powyższe wykonywane będą na podstawie zawartej umowy, której wzór dołączono do szczegółowych warunków zamówienia publicznego. Zakres prac określa także załącznik nr 1 do SIWZ Wykaz ulic gminnych na terenie miasta Sokółka. Przed przystąpieniem do wyceny usług, wykonawca ma obowiązek zapoznać się z rodzajem i zakresem usług oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1)potwierdzenie dysponowania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń w tym minimum jednej zamiatarki mechanicznej. 2)Udokumentowanie posiadania doświadczenia zawodowego w zakresie mechanicznego sprzątania ulic w okresie ostatnich 3 lat (2006-2009), potwierdzone przez zleceniodawców, że usługi te zostały wykonane należycie z podaniem terminu wykonania, zakresu i przedmiotu robót, wartość zamówienia minimum 1 usługa o wartości 50 000 zł netto 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 4 oraz Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1.Udokumentowanie posiadania doświadczenia zawodowego w zakresie mechanicznego sprzątania ulic w okresie ostatnich 3 lat (2006-2009), potwierdzone przez zleceniodawców, że usługi te zostały wykonane należycie z podaniem terminu wykonania, zakresu i przedmiotu robót, wartość zamówienia minimum jedna usługa o wartości 50 000 zł netto Załącznik Nr 3 2.2. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń w tym minimum jednej zamiatarki mechanicznej, (na załączonym druku). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolka.pl/przetargi.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sokółce 16-100 Sokółka Plac Kościuszki 1 pokój nr 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sokółce 16-100 Sokółka Plac Kościuszki 1 pokój nr 207 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.