eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin Jeziorna › Dostawa chemicznych środków ochrony roślin, nawozów i nasion rzepaku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Konstancin Jeziorna: Dostawa chemicznych środków ochrony roślin, nawozów i nasion rzepaku
Numer ogłoszenia: 156970 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SGGW Rolniczy Zakład Doświadczalny Wilanów-Obory , Obory 8, 05-520 Konstancin Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 22 756 31 01, faks 22 756 46 94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzdwilanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chemicznych środków ochrony roślin, nawozów i nasion rzepaku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nr zadania Nazwa Ilość Jednostka miary Termin realizacji 1 2 3 4 5 Środki ochrony roślin 1 Navigator 360SL 20 (opak. 5 l) litr 30 sierpień 2 Metazanex 500SC lub równoważny 120 (opak. 20 l) litr 30 sierpień 3 Reglone 200SL lub równoważny 60 litr 30 sierpień 4 Targa 10EC lub równoważny 70 litr 30 sierpień 5 Helosate Plus 450SL 1000 litr 30 lipiec 6 Gro Stop 300HN 180 (opak. 10 l) litr 15 październik 7 Glean 75WG 0,2 kg 15 sierpień 8 Bi 58 Nowy 400EC lub równoważny 150 litr 30 wrzesień 9 Actara 25WG 4 kg 15 lipiec 10 Decis Mega 50EW lub równoważny 15 litr 15 sierpień 11 Tebu 250EW lub równoważny 400 litr 15 wrzesień 12 Snacol 05GB 350 (opak. 25 kg) kg 1 sierpień 13 PremisPro 080FS 60 litr 15 września 14 Take off 30 litr 30 lipiec 15 Slippa 30 litr 30 lipiec 16 AS 500SL 200 litr 30 lipiec 17 Li 700 70 litr 30 lipiec Nawozy 18 ABS-P69 24 (opak. big bag) tona 10 sierpień 19 Sól potasowa krystaliczna 24 (opak. big bag) tona 10 sierpień 20 Dominator plus 6-18-34 plus 5SO3 72 (opak. big bag) tona 30 sierpień Nasiona rzepaku ozimego 21 Exsor F1 10 jednostka siewna 1 sierpień 22 Arsenal F1 10 jednostka siewna 1 sierpień 23 DK Expower F1 11 jednostka siewna 1 sierpień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.10.00 - Pestycydy 02.44.40.00 - 02.44.40.00 03.11.10.00 - Nasiona .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeśli zmiany są na korzyść Kupującego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Kupującego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ceny realizacji przedmiotu zamówienia; 3) w zakresie terminu realizacji zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Kupującego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Kupujący zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia, jednakże o okres nie dłuższy niż 1 miesiąc.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzdwilanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat RZD Wilanów - Obory, Obory 8, 05-520 Konstancin Jeziorna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 07:30, miejsce: Sekretariat RZD Wilanów - Obory, Obory 8, 05-520 Konstancin Jeziorna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.