To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-28
Pelplin: Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie
Numer ogłoszenia: 156957 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148483 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 2, 83-130 Pelplin, woj. pomorskie, tel. 58 536 12 18, faks 58 536 39 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie w pierwszym wyborze jakościowym i według zestawienia rodzajowo -ilościowego dostawy opisanego w ZAŁĄCZNIKU A do formularza oferty. Zestawienie rodzajowo - ilościowo - wartościowe zawarte w ZAŁĄCZNIKU A w rubryce 4 zawiera prognozowane (szacowane) zapotrzebowanie asortymentu (przedmiotu dostawy) i może wahać się w granicach +/- 20 %. Dostawa artykułów zawartych w ZAŁĄCZNIKU A odbywać się będzie po złożonym telefonicznie lub faksem zamówieniu, poprzedzającym dzień dostawy towaru, dwa raz w tygodniu do godziny 10:00 do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty pakowane były w oryginalnych opakowaniach, posiadały etykietę zawierającą co najmniej: - nazwę produktu, - wykaz składników, - datę produkcji, - nazwę i adres producenta, - masę netto, - datę przydatności do spożycia , datę minimalnej przydatności trwałości do spożycia, - zawartość netto wyrażonej w jednostkach miary, - oznaczenie partii produkcyjnej umożliwiającej identyfikacje artykułu. 2. Przedmiot zamówienia powinien być dobry jakościowo i posiadać co najmniej : a) 14 -dniowy termin do spożycia w przypadku mleka pasteryzowanego ,twarogów, b) 14 dniowy termin do spożycia w przypadku śmietany pasteryzowanej .jogurtów , c) 30-dniowy termin do spożycia w przypadku serów żółtych , topionych, mleka UHT , śmietany UHT , majonezów, musztardy, tłuszczów roślinnych i zwierzęcych , d) 60 - dniowy termin do spożycia w przypadku produktów sypkich . Proces dostawy będącej przedmiotem zamówienia powinien być zgodny z obowiązującymi przez Wykonawcę systemem HACCP w przetwórstwie spożywczym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.87.10.00 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAD HURTOWNIA OWOCOWO-WARZYWNA BARBARA KREFT
jakie przetargi wygrała firma
SAD HURTOWNIA OWOCOWO-WARZYWNA BARBARA KREFT
- SAD Hurtownia-Owocowo-Warzywna Barbara Kreft, ul. Wybudowanie b/n, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174528,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136422,16
Oferta z najniższą ceną: 136422,16 / Oferta z najwyższą ceną: 170059,82
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie na II półrocze 2024 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki MOPS w Lipnie w drugiej połowie 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.