eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Konserwacja i naprawa budynków i budowli administrowanych przez WAK Czerwieńsk - spr. nr 108/PN/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-04

Zielona Góra: Konserwacja i naprawa budynków i budowli administrowanych przez WAK Czerwieńsk - spr. nr 108/PN/2007
Numer ogłoszenia: 156940 - 2007; data zamieszczenia: 04.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, fax 068 3243307, 3246744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna - własność Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa budynków i budowli administrowanych przez WAK Czerwieńsk - spr. nr 108/PN/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa budynku i budowli administrowanych przez Wojskową Administrację Koszar w Czerwieńsku. Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjno - naprawcze polegające na wykonaniu prac ogólnobudowlanych wg poniższego zestawienia: 1) wymiana stopni schodowych i podestów zewnętrznych , malowaniu farbą emulsyjną elementów tych schodów (słupy, podciągi, policzki schodów, biegi schodowe od spodu) wymianie stolarki drzwiowej zewnętrznej w ilości 3 szt. oraz malowaniu balustrady schodowej budynku nr 40 K-2605 stołówka żołnierska. Okładziny stopni schodowych zewnętrznych należy wykonać z gotowych elementów płyt lastricowych w kolorze naturalnym o grubości 4 cm. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowiącym integralną część niniejszych istotnych warunków zamówienia oraz wiedzą i sztuką budowlaną. 2) prace murarsko-tynkowe, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę posadzek, wymianę instalacji elektrycznej c.o., wod-kan wraz z osprzętem. Zakres prac obejmuje trzy pomieszczenia w budynku parterowym Budynek nr 11 K 2605 - budynek techniczny pracowników WAK. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowiącym integralną część niniejszych istotnych warunków zamówienia oraz wiedzą i sztuką budowlaną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 upzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 - kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone przez Wykonawcę o jego aktualności na dzień składania ofert. - kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - kserokopie uprawnień do wykonywania robót konstrukcyjno-budowlanych, w zakresie instalacji elektrycznych i w zakresie instalacji sanitarnych, oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa [zaświadczenia należy potwierdzić na dzień składania ofert].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra 65 - 043 Zielona Góra, ul. B. Chrobrego 7 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - kancelaria. Otwarcie ofert nastąpi 26.09.2007 r. o godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego - świetlica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oferta częściowa nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane budynek nr 11 (pomieszczenia socjalne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oferta częściowa nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane budynek nr 40.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.