Jastrzębie-Zdrój: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju
Numer ogłoszenia: 156919 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji , Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4785302, faks 032 4785350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wykonać do dnia 30.11.2016 r. remont cząstkowy na drogach: Katowicka, Kondziołowiec, Dworcowa, Jana Nowaka Jeziorańskiego, Krakowska, Mazurowiec, Solidarności, Staszica, św. Katarzyny, św. Jana Nepomucena, Asnyka, Bednorza, Bogoczowiec, Boya Żeleńskiego, Boża Góra Prawa, Boża Góra Lewa, Brzechwy, Długa, Dunikowskiego, Findera, Gałczyńskiego, Górnicza, Kopernika, Krasickiego, Kraszewskiego, Lechonia, Ligonia, Lompy, Moniuszki, Morcinka, Norwida, Okopowa, PCK, Piastów, Polna, Prusa, Przybosia, Reymonta, Równoległa, Sienkiewicza, Staffa, Stodoły, Strażacka, Szybowa, Twardowskiego, Wierzyńskiego, Wyspiańskiego, Zapolskiej, Bananowa, Bema, Boczna, Brodecka, Chabrowa, Dębina, Dybów, Edukacyjna, Fredry, Gajowa, Górna, Jagodowa, Kombatantów, Kościelniok, Kwiatowa, Ludowa, Łączna, Łąkowa, Malchera, Malinowa, Miła, Myśliwska, Nowa, Obracaja, Odpolany, Osiedle 1000 lecia, Osadników, Osińska, Partyzantów, Plebiscytowa, Rajska, Ruchu Oporu, Siewna, Sławika, Truskawkowa, Wesoła, Wodeckiego, Wojska Polskiego, Wolności, Zamkowa, Zbożowa, Akacjowa, Astrów, Batorego, Beskidzka, Bratków, Brzozowa, Bukowa, Czecha, Dębowa, Goździków, Harcerska, Irysów, Jagiellończyka, Jasna, Jodłowa, Jesionowa, Kaszubska, Kazimierza Wielkiego, Klonowa, Konopnickiej, Kościuszki, Królowej Jadwigi, Krótka, Kurpiowska, Kusocińskiego, Leśna, Lipowa, Łokietka, Łowicka, Małopolska, Marusarzówny, Mazurska, Karola Miarki, Mickiewicza, Miodowa, Narcyzów, Ofiar Faszyzmu, Olszowa, Orzeszkowej, Pomorska, Prosta, Różana, Sawickiej, Słowackiego, Sobieskiego, Sosnowa, Stokrotek, Szkolna, Śląska, Świerkowa, Turystyczna, Warmińska, Wieczorka, Wielkopolska, Wierzbowa, Wiśniowa, Witczaka, Wrzosowa, Zielona, Zioły, Żeromskiego, Biadoszek, Chlebowa, Frysztacka, Kasztanowa(od Armii Krajowej), Kilińskiego, Kołłątaja, Konduktorska, Kościelna, Majowa, Maryjowiec, Piaskowa, Piesza, Przemysłowa, Rejtana, Ruptawska, Rycerska, Sadowa, Spacerowa, Torowa, Traugutta, Widokowa, Wiejska, Wyszyńskiego, Ździebły, Żwirki i Wigury, Bracka, Brzeziny, Budowlana, Chełmońskiego, Czyża, Długosza, Gliniana, Gospodarska, Grzybowa, Husarska, Kłosowa, Kochanowskiego, Kosynierów, Malczewskiego, Matejki, Młyńska, Okrzei, Oliwkowa, Płonki, Pochyła, Podleśna, Popiełuszki, Skargi, Skotnia, Skerbenia, Rajdowa, Rolnicza, Ruptawiec, Spokojna, Sportowa, Spółdzielcza, Stawowa, Ułańska, Wiosenna, Wschodnia, Wspólna, Zamecka, Zaciszna, Żytnia, Żyzna. Zamówienie obejmuje wykonanie łącznie: około 5000 m2 naprawa spękań, około 440 m2 powierzchni remontowanych wyrw i spękań - w okresie letnim. Powierzchnia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w okresie trwania umowy. 1) Remont cząstkowy nawierzchni dróg asfaltowych w okresie letnim wykonany mieszanką mineralno-grysową obejmuje: - wycięcie piłą mechaniczną lub sfrezowanie na głębokość minimum 5 cm z nadaniem regularnego kształtu remontowanej wyrwy - wywiezienie rumoszu z frezowania lub odkucia na plac składowy wykonawcy - oczyszczenie, skropienie dna oraz przesmarowanie ścian remontowanej wyrwy emulsją asfaltową - ułożenie wraz z zagęszczeniem mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej zamkniętej gr. 5 cm - zamknięcie styku nawierzchni nowo wykonanej z nawierzchnią istniejącą poprzez przesmarowanie krawędzi wyremontowanej wyrwy emulsją asfaltową 2) Regeneracja i powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i przesypanie kruszywem naturalnym obejmuje: - skropienie nawierzchni emulsja asfaltową kationową szybkorozpadową z jednoczesnym, równomiernym rozsypaniem kruszywa w miejscach skropienia - pielęgnacja nawierzchni poprzez uzupełnienie braków lub usuwanie kruszywa niezwiązanego.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 1 zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (tj. roboty związane z regeneracją i powierzchniowym zamknięciem nawierzchni bitumicznej), których wartość lub powierzchnia winna wynosić minimum - 38 000,00 zł / pow. 4 000 m2 Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować, co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia tj. skrapiarkę lepiszcza i rozsypywarkę kruszywa w jednym typu kombajn, frezarką o szerokości bębna frezującego minimum 0,5m, sprężarką, walcem drogowym, samochodem ciężarowym. Ocena spełniana warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobą przyjmującą obowiązki kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1. wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami zgodny w treści ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1, 2. wypełniony formularz, który posłuży do porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty - załącznik nr 1a 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie 10 siwz), 4. pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - załącznik nr 2) - jeżeli dotyczy. UWAGA: pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95.00
- 2 - Gwarancja - 5.00
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: a) w zakresie osób posiadających wymagane uprawnienia w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych - w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby legitymującej się uprawnieniami wymaganymi na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, b) w zakresie innych podmiotów, na zasobach których wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagany na etapie postępowania, c) w zakresie Podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, d) W zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 pkt. 1 umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT - zmiana może dotyczyć zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia kosztów wykonania zamówienia. 2. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany, przedłożenie stosownych projektów umów oraz umów dot. podwykonawstwa 3.Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie - Zdrój, pok. B503.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2016 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie - Zdrój, Al. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie - Zdrój, pok. B503.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Budowa miasteczka ruchu drogowego wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu zielonego wokół budynku "starej szkoły" SP 18 przy ul. Fredry 20 w Jastrzębiu-Zdroju
- Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom - część I
- Dostawy leków i produktów farmaceutycznych - powtórzenie
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie skrzyżowania z ul. Grodzką w Jastrzębiu-Zdroju
- "Remonty lokali mieszkalnych (pustostany) w budynkach mieszkalnych"
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie Ronda Dolnego i skrzyżowania z ul. Połomską w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 97+033 (98+954) do km 104+829 (106+750) - nr postępowania 100/24
- Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2024r
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie gminy Lubraniec
- Budowa drogi wewnętrznej transportu rolniczego dz. 388 w Raciborowicach Górnych
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku Brzozów - Czerwonka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.