eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem wymaganymi prawem sprawdzeń, uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu budynku Urzędu Miejskiego oraz kominów na budynku Sali Sesyjnej w Ostrowie Wielkopolskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Ostrów Wielkopolski: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem wymaganymi prawem sprawdzeń, uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu budynku Urzędu Miejskiego oraz kominów na budynku Sali Sesyjnej w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 156906 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78045 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem wymaganymi prawem sprawdzeń, uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu budynku Urzędu Miejskiego oraz kominów na budynku Sali Sesyjnej w Ostrowie Wielkopolskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem wymaganymi prawem sprawdzeń, uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu budynku Urzędu Miejskiego oraz kominów na budynku Sali Sesyjnej w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót: Urząd Miejski i budynek Sali Sesyjnej, al. Powstańców Wielkopolskich 16-18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, działki nr 8/15, 8/16, obręb 78. II. Zakres zamówienia obejmuje: 1. wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem, wymaganych prawem sprawdzeń, uzgodnień, pozwoleń itp., ze złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia we właściwym organie, 2. wykonanie robót budowlanych uwzględnionych w opracowanej dokumentacji projektowej: 1) budynek Urzędu Miasta Ostrowa Wielkopolskiego: a) skucie luźnego tynku na powierzchni ścian zewnętrznych nadbudówki, otynkowanie z naprawą spękań - ok. 8 m2, b) pomalowanie tynków zewnętrznych nadbudówki - ok. 31 m2, c) rozebranie obróbek blacharskich na dachu ok. 57 m2, d) przygotowanie do pokrycia papą termozgrzewalną starego podłoża z naprawami- powierzchnia ok. 942 m2, e) krycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia o gr. min. 5,2 mm zachowującą elastyczność do -20°C - pow. ok.942 m2, f) wykonanie nowych opierzeń blacharskich z blachy tytanowo- cynkowej, g) demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, h) pomiar instalacji odgromowej. 2) budynek Sali Sesyjnej: a) roboty rozbiórkowe na kominach (demontaż wentylatorów 3 szt., demontaż instalacji odgromowej, demontaż iglic, rozbiórka czapek kominowych z wywiezieniem gruzu), b) wykonanie nowych czapek kominowych z montażem o pow. ok. 10 m2 z zabezpieczeniem ich powłokami bitumicznymi i papą termozgrzewalną o gr. min. 5,2 mm zachowującą elastyczność do - 20°C, c) wykonanie opierzeń blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej, d) montaż zdemontowanych wentylatorów, iglic oraz instalacji odgromowej na nowych czapkach kominowych, e) pomiary instalacji odgromowej. UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego począwszy od wykonania dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych we właściwym organie, poprzez realizację robót budowlanych i rozbiórkowych, po wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres robót budowlanych będzie uwzględniony w opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 70.000 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 4. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. IV. Przedmiot zamówienia opisuje następujący dokument: Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 9, Dokumentacja fotograficzna - załącznik nr 10, UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.14.10 - Izolowanie dachu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Płócienniczak USŁUGI BLACHARSKO DEKARSKIE, Topola Osiedle, ul. Leśna 12A, 63-421 Przygodzice, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60810,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59050,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.