Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-19
Wrocław: Pracownia fizyki w Zespole Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych, 50 - 447 Wrocław, ul. Gen. J. Hauke Bosaka 21
Numer ogłoszenia: 156844 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych , ul. Hauke Bosaka 21, 50-447 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438077, faks 071 3419523.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstie.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pracownia fizyki w Zespole Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych, 50 - 447 Wrocław, ul. Gen. J. Hauke Bosaka 21.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pracownia fizyki w Zespole Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych, 50 - 447 Wrocław, ul. Gen. J. Hauke Bosaka 21 obejmujący zadania pt. Zadanie I - Aranżacja pomieszczeń pracowni fizyki Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia fizyki Zakres rzeczowy zamówienia jest opisany Zał. Nr 4, dok. Pt. Program-funkcjonalno - użytkowy dla Pracowni fizycznej w Zespole Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych, 50 - 447 Wrocław, ul. Gen. J. Hauke Bosaka 21 obejmujący zadania pt. Zadanie I - Aranżacja pomieszczeń pracowni fizyki Roboty budowlane - Demontaż zabudowy ścian i szaf przyściennych - Wkucie otworu drzwiowego w ścianie działowej - Rozebranie posadzki z parkietu, usunięcie powłoki sufitu z wylewki betonowej . - Wykonanie nowej wylewki samopoziomującej pod płytki gres - Ułożenie płytek gres w karo 3-kolorowo +cokoły wys. 10 cm - W sali wykładowej projektuje się katedrę (podest z płyt OSB na legarach) o wysokości ok. 30 cm, na którym się usytuowanie stanowiska demonstracyjnego nauczyciela. - Skucie tynku na ścianach i wykonanie gładzi gipsowych łącznie z ościeżami - Wykonanie i montaż zabudowy meblowej na ścianie pod oknami przy parapetach okiennych o wys. 1,3m szer. 40 cm (wg rozwiązania w pokoju nauczycielskim) - Wykuć podejście do komina istn. i zamontować do 2 kratki went. - Wykonać obudowy z G-K rur - malowanie sufitu 2x farbą akrylową białą po uprzednim przygotowaniu powierzchni - malowanie ścian w pracowni i zapleczu 2x farbą emulsjną akrylową w kolorach pastelowych, - malowanie grzejników farbą olejną odpornej na temp. pow. +90°C - 3 kpl. i rur pionów i gałązek - wymiana istn. drzwi z ościeżnicami drewnianymi [D1] - wstawienie nowych drzwi typu Porta [D2] - wykonanie fartucha pod umywalkę - wywóz i utylizację gruzu. roboty instalacje sanitarne: - instalacje wody zdemontować w obrębie pracowni - instalacje kanalizacji zdemontować w obrębie pracowni - wymienić pion żeliwny D75 na PCV 75 - zamontować umywalkę 55 na półnodze z podejściami - zamontować baterię umywalkową stojącą 1-uchwytową - wymienić zawory grzejnikowe proste na termostatyczne np. DANFOSS dn20 - zamontować zawory pogrzejnikowe proste np. DANFOSS dn20 - wywóz i utylizację gruzu roboty elektr. I teletechniczne: - Od istn. rozdzielnicy TP3 do każdej z sal ułożone są nowe obwody zasilające po jednym do zasilania oświetlenia i po jednym go gniazd wtyczkowych. Wewnątrz sal instalacje są stare do wymiany. - Oświetlenie sal i gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia zasilić z istn. obwodów, dla zasilania pozostałych odbiorników w sali 301 i 302 zainstalować nową rozdzielnicę (TF) którą należy zasilić z istn. rozdzielnicy TP3, długość wlz. 30m. W TP3 doinstalować zabezpieczenie R303 25. - W salach wykonać: - demontaż istniejącej instalacji - sala301 - oświetlenie podstawowe (min.500 lx) i ewakuacyjne (min.1 lx), (12opraw), oprawy rastrowe mocowane do sufitu. - sala302 - oświetlenie podstawowe (min.500 lx) i ewakuacyjne (min.1 lx), (21opraw), oprawy rastrowe mocowane do sufitu. - gniazda wtyczkowe ogólnego przeznaczenia - gniazdo wtyczkowe do zasilania rzutnika - zasilanie i sterowanie roletami, sala 302 - zasilanie i sterowanie ekranem sala 302 - 1 zestaw gniazd wtyczkowych - 2xRJ45+2x2P+Z +2x2P+Z DATA na biurku nauczyciela w sali 302 - zasilanie stołów 4 szt. w sali 301 (w posadzce) - jeden przycisk przy drzwiach w sali 301 do wyłączania napięcia w stołach sali 301. - gniazdo logiczne przyłączyć do szafki dystrybucyjnej w serwerowni na I piętrze Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia fizyki W sali wykładowej przyjęto ilość uczniów = 34 osoby i proponuje się wykorzystanie istniejących stolików szkolnych 2-osobowych, a w sali laboratorium 4 kpl. stołów wyposażeniem w przyrządy pomiarowe. W sali wykładowej projektuje się katedrę (podest z płyt OSB na legarach) o wysokości ok. 30 cm, na którym się usytuowanie stanowiska demonstracyjnego nauczyciela. W obu salach znajdują się tablice zielone- do pisania kredą. Przy ścianach przewidziane typowe szafy przeszklone z drzwiami przesuwnymi, przeszklonymi z zamkiem, biurko nauczycielskie z zamykanymi na klucz szufladami. Proponuje się krzesła na konstrukcji metalowej giętej (alternatywnie na nogach) z drewnianym siedziskiem i oparciem dla uczniów oraz z tapicerowanym siedziskiem i oparciem dla nauczycieli. Wykaz wyposażenia znajduje się w Tab. 2 ZESTAWIENIE WYPOSAŻENIA PRAC.- ZAD. II.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 3 000,00PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3.wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc od daty wyznaczonej na złożenie ofert) lub w okresie prowadzonej działalności jeśli jest on krótszy, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną remontem obiektów kubaturowych, odpowiadających odpowiadającą swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentem wystawionym przez Inwestora potwierdzającym, że zamówienie to wykonane było z należytą starannością (wskazane jest wykonawstwo pracowni z dostawą wyposażenia). 5.4.dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest by w/w osoba była członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 5.5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.7. Są ubezpieczeni od ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kwota ubezpieczenia - minimum 100.000,00 zł.) - Polisa ubezpieczeniowa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania sie o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy (wzór nr 2.4) 4. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia 5. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością 7. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należyta starannością - (wzór nr 2.6) 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7) 10. Wpłata wadium - potwierdzenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstie.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych, 50 - 447 Wrocław
ul. Gen. J. Hauke Bosaka 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych, 50 - 447 Wrocław ul. Gen. J. Hauke Bosaka 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników dla Grupy Badawczej Immunoterapii (5 Zadań)
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Remont tarasu, pomieszczenia pod tarasem i przebudowa instalacji hydrantowej w budynku Przedszkola nr 71 przy ul. Kiełczowskiej 31-33 we Wrocławiu
- Dostawa respiratora dla Oddziału Intensywnej Terapii Noworodka Szpitala Specjalistycznego im. A.Falkiewicza we Wrocławiu
- "Remont systemów wentylacji mechanicznej Aereco oraz wymiana nasad Turbowent na nieruchomościach należących do TBS WROCŁAW SP. Z O.O." Zamówienie podzielone na dwa zadania.
- SZP/242-109/2024 Dostawa analizatora gazu syntezowego w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "REMONT DACHU OSADY MIESZKALNEJ STAREJ DYREKCJI PPN"
- Modernizacja pomieszczeń biblioteki w Falęcicach na potrzeby lokalnego centrum integracji społecznej
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- Modernizacja infrastruktury sanitarnej w Muzeum Przyrody - Dworze Lutosławskich w Drozdowie, etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum
- Modernizacja toalet w budynku głównym Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej
- remont ogrodzenia w istniejących gabarytach obecnego ogrodzenia w Siemianowicach Śląskich - nr działki 4068/282 - część północno-zachodnia
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.