eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › wykonanie usługi polegającej na przeglądzie i udrożnieniu przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej oraz przewodów spalinowych i dymowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-04

Lublin: wykonanie usługi polegającej na przeglądzie i udrożnieniu przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej oraz przewodów spalinowych i dymowych
Numer ogłoszenia: 156812 - 2007; data zamieszczenia: 04.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, tel. 081 7183530, fax 081 7183501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Infrastruktura.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi polegającej na przeglądzie i udrożnieniu przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej oraz przewodów spalinowych i dymowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV- 50700000 - 2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac określa: -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usług konserwacyjnych - zał. Nr 1 do SIWZ -wykaz przewodów wentylacji grawitacyjnej, mechanicznej, przewodów spalinowych dymowych oraz- zał. Nr 2 do SIWZ -wykaz kotłowni pracujących cały rok opalanych paliwem stałym, ciekłym i gazowym dla których wymagane są przeglądy 2 lub 4 razy w roku - zał. Nr 3 do SIWZ które zamieszczone są na stronie internetowej Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin tj - www.rzi.lublin.pl

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wykonali co najmniej jedną (1) usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz posiadają urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. oraz ( dot. pakietu 2 ) spełniający wymagania określone w: ustawie z dnia 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 196 poz.1631 z 2005r.) w zakresie posiadania poświadczeń bezpieczeństwa przez: - pracowników wykonujących prace o klauzuli - ZASTRZEŻONE Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt-cie VII SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY 2.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną dla każdego pakietu oddzielnie - załącznik nr 1 - 13 do SIWZ - jako zał. Nr 1a - 13a do formularza ofertowego. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1),2),3) - Prawa zamówień publicznych - jako zał. Nr 2 do formularza ofertowego. 4.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 - Prawa zamówień publicznych - jako zał. Nr 3 do formularza ofertowego. 5.Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - jako zał. Nr 4 do formularza ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winny być załączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego przedsiębiorcę z osobna. 6.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - jako zał. Nr 5 do formularza ofertowego. 7.Kserokopie aktualnych dokumentów stwierdzające, że osoby wskazane w załączniku nr 5 do formularza ofertowego posiadają uprawnienia zgodne z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 21.04.06 t.j. dyplom mistrza kominiarskiego i uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej oraz stwierdzające przynależność do Izby Samorządu Zawodowego jako załącznik Nr 5.1., 5.2., itd. do formularza ofertowego. 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - co najmniej jednej (1) usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - jako zał. Nr 6 do formularza ofertowego. 9.Dokumenty (protokoły odbioru, referencje) potwierdzające, że usługi wskazane w załączniku nr 6 do formularza ofertowego, zostały wykonane należycie - jako zał. Nr 6.1, 6.2, itd. do formularza ofertowego. Dot. pakietu nr 2 10. Kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa osób wymienionych w pkt.2 Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego jako załącznik nr 7; 7,1,.itd. do formularza ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże SIWZ w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin. Opłata za SIWZn w kwocie 12.92.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa la pokój nr 103 kancelaria do dnia 12.09.2007r., do godz. 1300. Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje w/w termin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WAK Chełm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WAK CHEŁM (PAKIET NR 1) TABELA DANYCH WENTYLACYJNEJ GRAWITACYJNEJ I MECHANICZNEJ DO PRZETARGU NAWYKONANIE PRZEGLĄDU KOMINIARSKIEGO W WAK CHEŁM Kompleks NR NR budynku WENTYLACJA Grawitacyjna Mechaniczna Ilość kanałów Długości (szt./m) Ilość kratek (szt./m) Rodzaj: -nawiewno-wyciągowa -nawiewna -wyciągowa -odciągi miejscowe Ilość punktów do sprawdzenia (szt.) 876 4/ 14/50,0 14 - - 5/ 12/36,0 12 - - 6/ 47/277,0 47 - - 8/ 34/154,0 32 - - 9/ 84/639,0 98 - - 10/ 96/739,0 105 Nawiewno-wyciągowa 16 11/ 4/44,0 12 - - 12/ 86/663,0 96 - - 13/ 12/132,0 10 - - 14/ 12/72,0 12 Nawiewno-wyciągowa Odciągi miejscowe 18 12 15/ 45/352,0 48 - - 16/ 16/160,0 16 Nawiewno-wyciągowa 8 17/ 10/62,0 10 Wyciągowa 4 42/ - - Wyciągowa Odciągi miejscowe 10 3 55/ - - Nawiewno-wyciągowa Odciągi miejscowe 36 2 62/ - - Nawiewno-wyciągowa 4 65/ 4/6,0 4 Wyciągowa 8 878 9/ 33/70,0 33 Nawiewno-wyciągowa 41 10/ 9/72,0 9 - - 112/ 3/27,0 5 - - 8629 2/ 5/455,0 33 - - 3/ 9/54,0 9 - - TABELA DANYCH O PRZEWODACH KOMINOWYCH, SPALINOWYCH I DYMOWYCH DO PRZETARGU NA WYKONANIE PRZEGLĄDU KOMINIARSKIEGO WAK CHEŁM Kompleks NR Nr Budynku przeznaczenie PRZEWODY KOMINY Spalinowe Dymowe Ilość Wysokość (szt./m) Materiał - ceramiczny - murowany - stalowy Rodzaj paliwa - stałe - ciekłe - gazowe Ilość Kanałów Długość (szt./m) Ilość Kanałów Długość (szt./m) 876 10/ - 1/16,0 - - - 878 4/ - - 2/56,0 Stalowy Stałe 8629 1/ - - 1/8,0 Stalowy Gazowe 2 / - - 1/13,5 Stalowy Gazowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WAK Dęblin 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WAK DĘBLIN I (PAKIET NR 2) TABELA DANYCH WENTYLACYJNEJ GRAWITACYJNEJ I MECHANICZNEJ DO PRZETARGU NAWYKONANIE PRZEGLĄDU KOMINIARSKIEGO W WAK NR 1 DĘBLIN - LOTNISKO Kompleks NR NR budynku Przeznaczenie WENTYLACJA Grawitacyjna Mechaniczna Ilość kanałów Długości (szt./m) Ilość kratek (szt./m) Rodzaj: -nawiewno-wyciągowa -nawiewna -wyciągowa -odciągi miejscowe Ilość punktów do sprawdzenia (szt.) 1 2 3 4 5 6 DĘBLIN 6051 1 111/53,3 167 2 114/709,7 171 3 60/334,5 60 4 86/210,5 86 5 108/381 162 6 141/1041,5 280 nawiewno-wyciągowa 3 7 58/271 58 11 27/104 27 12 40/138 40 14 42/23,5 42 17 12/52 12 18 64/205,5 80 19 12/38,5 12 20 22/71 22 21 27/106,5 27 22 17/67 17 23 22/71 22 24 14/49 14 26 42/195,5 42 27 33/182 33 28 11/79 11 35 16/164 16 42 26/127,5 26 45 2/6,5 2 49 1/5 1 52 37/175 37 nawiewno-wyciągowa 2 53 4/18 4 56 27/136 27 61 6/12 6 63 19/131,5 19 64 23/195,5 46 110 2/8 2 112 13/54,5 13 114 9/42 9 116 3/13 3 120 1/4 1 124 1/3,5 1 125 4/11,5 4 126 4,15 4 127 6/26 6 129 2/6 2 161 5/18,5 5 192 16/36,5 16 nawiewno-wyciągowa 1 193 12/27,5 12 194 12/29 12 199 136/1050 224 202 2/6 2 203 8/36 8 204 18/42 18 205 144/1830 260 215 28/129 28 nawiewno-wyciągowa 6 216 80/479 180 217 2/5,5 2 219 28/176,5 28 226 30/180 30 229 10/137 10 231 10/39 10 232 6/10 6 233 2/12 2 235 327/2876 327 236 105/628 105 237 45/348,5 45 nawiewno-wyciągowa 1 241 2/10 2 242 13/69,5 13 243 4/19 4 244 204/3682 260 266 4/27 4 267 159/1193,5 318 nawiewno-wyciągowa 3 268 4/27,5 4 269 5/21,5 5 272 10/41,5 10 275 79/385 79 276 20/139,5 33 nawiewno-wyciągowa 4 287 50/314,5 50 293 3/10 3 298 91/558,5 91 nawiewno-wyciągowa 4 299 110/681,5 110 303 56/295,5 84 nawiewno-wyciągowa 4 308 3/8 3 nawiewno-wyciągowa 1 321 5/18,5 5 333 6,21 6 394 10/63 10 395 6/21,5 6 517 14/50,5 14 odciągi miejscowe 3 520 3/8 3 WŁÓKI 1015 1 24/107 24 2 24/83 24 3 25/75 25 4 35/100 35 5 15/53 15 11 8/12 8 KLIKAWA 4687 1 4/6 4 2 2/3 2 JAGODNE 127 1 16/29 16 2 12/21,5 12 3 6/10,5 6 4 9/32 9 TABELA DANYCH O PRZEWODACH KOMINOWYCH, SPALINOWYCH I DYMOWYCH DO PRZETARGU NA WYKONANIE PRZEGLĄDU KOMINIARSKIEGO W WAK NR 1 DĘBLIN - LOTNISKO Kompleks NR Nr Budynku przeznaczenie PRZEWODY KOMINY Spalinowe Dymowe Ilość Wysokość (szt./m) Materiał - ceramiczny - murowany - stalowy Rodzaj paliwa - stałe - ciekłe - gazowe Ilość Kanałów Długość (szt./m) Ilość Kanałów Długość (szt./m) 1 2 3 4 5 6 7 DĘBLIN 6051 215 2/12 2/8,20 Murowany z wkł. Stalowym Ciekłe WŁÓKI 1015 1 1/15 1/11,80 murowany Stałe JAGODNE 127 1 1/10 1/ Murowany z wkładem kwasoodpornym Ciekłe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.