eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sukcesywna dostawa materiałów do diagnostyki obrazowej. Postępowanie nr 22/ACMMiT/AW/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Gdynia: Sukcesywna dostawa materiałów do diagnostyki obrazowej. Postępowanie nr 22/ACMMiT/AW/09
Numer ogłoszenia: 156812 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6224871, faks 058 6224871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.acmmit.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów do diagnostyki obrazowej. Postępowanie nr 22/ACMMiT/AW/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów do diagnostyki obrazowej. Postępowanie nr 22/ACMMiT/AW/09. Zamówienie obejmuje dostawy filmów rtg, utrwalaczy i wywoływaczy okreslonych w 3 pakietach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00 - Klisza radiologiczna 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w niżej określonej wysokości: NR PAKIETU WADIUM 1 1 628,87 2 4 590,61 3 1 088,26 SUMA 7 307,73 1) Wykonawca wnosi wadium (koniecznie z określeniem numeru postępowania i nr pakietu/ów), którego dotyczy tylko w jednej z poniższych form: w pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I/O Centrum Gdynia, ul. Świętojańska 17, nr 43 1020 1853 0000 9602 0014 7496 , w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007, Nr 42, poz.275) 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi być udzielone do końca terminu związania ofertą. 3) Wykonawca załącza do oferty wykaz (tabela), gdzie wyszczególnia jaką kwotę wadium wniósł na zabezpieczenie postępowania w zakresie konkretnego pakietu. 4) Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że: a. (..na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, wypłacamy bez jakichkolwiek zastrzeżeń). 5) Dokument w formie poręczenia lub gwarancji należy składać w Dziale Zamówień Publicznych (Pok. 137 lub 136, IIp. w siedzibie Zamawiającego) w godzinach od 9:00 do 13:00.od poniedziałku do piątku. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udo-wodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przy-czyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu niniejszym mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych, na co przedstawiają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonali w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata co najmniej 2 dostaw a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, gdzie każda dostawa miała wartość nie niższą niż 30 000,00zł, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 5) na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt. 1. ppkt 1) i 3) wykonawcy składają odpowiednie oświadczenie - wzór załączniki nr 2 do oferty. 2. Wymagania stawiane wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych: 1) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z wykonawców składających wniosek i ofertę wspólnie; 2) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 22, ust.1, pkt.2 i 3 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych); 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu jeśli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości co jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr: 22/ACMMiT/AW/09 odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia i opisów (o ile były wymagane), na podstawie którego można jednoznacznie stwierdzić że Wykonawca i oferowane przez niego dostawy spełniają warunki i wymagania stawiane w niniejszym postępowaniu - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 obowiązującego Prawa zamówień publicznych -NIE SPEŁNIA. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną Wykonawcy, o których mowa w art. 24 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1058 z późn. zm.). Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu niniejszym mogą brać udział wykonawcy, którzy na potwierdzenie spełniania warunków przedstawią wraz z ofertą: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. wykaz wykonanych, w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata co najmniej 2 dostaw a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat (pełnych) wykonania i odbiorców oraz załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; (opinia upoważnionego do reprezentacji na zewnątrz przedstawiciela odbiorcy - wzór załącznik nr 3 do oferty. 3. odpowiednie oświadczenie - wzór załączniki nr 2 do oferty. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu jeśli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości co jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres utrzymania stałych cen - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.acmmit.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku ul Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok. 137 lub 136..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku ul Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok 30 Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy rtg ogólno - diagnostyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin utrzymania stałych cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy do wykorzystania w kamerze laserowej w obróbce mokrej oraz utrwalacze i wywoływacze do kamery laserowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3, 32.35.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin utrzymania stałych cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrwalacze i wywoływacze do ciemni automatycznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin utrzymania stałych cen - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.