eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Remont chodnika przy ul. Grzybowskiej w Kołobrzegu na odcinku od skrzyżowania z ulicą Bydgoską do przejazdu kolejowego (długość ok. 340 m)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-04

Kołobrzeg: Remont chodnika przy ul. Grzybowskiej w Kołobrzegu na odcinku od skrzyżowania z ulicą Bydgoską do przejazdu kolejowego (długość ok. 340 m)
Numer ogłoszenia: 156803 - 2007; data zamieszczenia: 04.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3528810, fax 094 3528810.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika przy ul. Grzybowskiej w Kołobrzegu na odcinku od skrzyżowania z ulicą Bydgoską do przejazdu kolejowego (długość ok. 340 m).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika przy ul. Grzybowskiej w Kołobrzegu na odcinku od skrzyżowania z ulicą Bydgoską do przejazdu kolejowego (długość ok. 340 m) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót i kosztorysie nakładczym na wyżej wymienione roboty budowlane. Wszystkie dokumenty w załączeniu do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 1.3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1) Potencjał ekonomiczno-finansowy. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy: -ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 100 tys. zł., -posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę zbliżoną do szacunkowej wartości całkowitej przedmiotu zamówienia W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę powyższe warunki muszą być spełnione przez każdego z wykonawców składających wspólną ofertę. 2) Potencjał kadrowy. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący kierownikiem budowy z nie mniej niż 3-letnim doświadczeniem jako kierownik podobnych robót, jak w przedmiocie zamówienia: - posiadającym uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania w/w robotami, - wpisanym na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę w/w warunek powinien spełnić co najmniej jeden z podmiotów składających wspólną ofertę. 3) Potencjał techniczny. Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę w/w warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 4) Doświadczenie. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat, tj. od sierpnia 2002 do sierpnia 2007 przynajmniej 2 zadania na budowę lub remont chodnika o wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów stwierdzających należyte wykonanie powyższych robót. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę w/w warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Ocena spełnienia powyższych wymagań będzie dokonywana na podstawie stosownych dokumentów, oświadczeń, wykazów, które powinny być załączone do oferty (w przypadku kopii powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poniższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub notariusza. 1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z pkt. 8 podpunkt, 2 SIWZ). 7) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 100 tys. zł (zgodnie z pkt. 8 podpunkt, 1 SIWZ). 9) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających w przybliżeniu swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z pkt. 8, podpunkt 4 SIWZ). 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, (zgodnie z pkt. 8, podpunkt 3 SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kołobrzeski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, tel./fax (094) 35 288 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiat Kołobrzeski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, tel./fax (094) 35 288 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.