eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawornik Polski › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-27

Ogłoszenie nr 15671 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.

Jawornik Polski: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 368108-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zamawiający informuje, że postępowanie prowadzone jest w oparciu o art.16 ustawy Prawo zamówień publicznych (zamówienia wspólne) przy założeniach: a) zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i wyboru wykonawcy jest Gmina Jawornik Polski b) podmiotami, z którymi zostaną zawarte umowy są jednostki budżetowe Gminy Jawornik Polski wymienione poniżej: - Gminny Ośrodek Kultury w Jaworniku Polskim, 37-232 Jawornik Polski 16; NIP 794-15-95-963 - Zespół Szkól nr 1 Jaworniku Polskim, 37-22 Jawornik Polski 209; NIP 794-174-95-50 - Zespół Szkól i Placówek w Manasterzu, 37-230 Manasterz 575; NIP 794-17-49-544

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jawornik Polski, krajowy numer identyfikacyjny 65090062500000, ul. Jawornik Polski  30, 37232   Jawornik Polski, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 16 6514014 w. 26, faks 166 514 055, e-mail zamowienia@jawornikpolski.itl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jawornikpolski.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RRG 271.17.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: Sukcesywną, dostawę artykułów żywnościowych do jednostek Gminy Jawornik Polski: tj. do dwóch szkół z terenu Gminy Jawornik Polski (stołówka Zespołu Szkół nr 1 w Jaworniku Polskim oraz stołówka Zespołu Szkól i Placówek w Manasterzu) oraz na potrzeby przygotowywania posiłków przez Gminny Ośrodek Kultury. Dostawy artykułów żywnościowych są niezbędne do przygotowywania około 400 posiłków dziennie (ok.130 posiłków w szkole w Manasterzu i około 270 posiłków w Szkole w Jaworniku Polskim) z pominięciem dni wolnych od nauki szkolnej oraz do przygotowywania posiłków dla około 1000 osób przez GOK Zestawienie artykułów żywnościowych wraz z podanymi szacunkowymi wielkościami zamówienia w całym okresie świadczenia usługi dostawy stanowi załącznik nr 2a, 2b 2c do SIWZ. Podane zostały ilości artykułów żywnościowych, które są wartościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania ich w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania zamówienia całej ilości żywności określonej w ofercie, jak również dopuszcza możliwość zwiększenia ilości zamawianych artykułów żywnościowych. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zmniejszenia zamówienia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmianą wielkości dostaw artykułów żywnościowych wymienionych w formularzach cenowych Produkty muszą być wytworzone zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami i podległymi jej aktualnymi rozporządzeniami i aktami wykonawczymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz formularze cenowe stanowiące załączniki nr 2A, 2B i 2C Zamawiający informuje, że w ramach przedmiotowego postępowania podmiotami, z którymi zostaną zawarte umowy są jednostki budżetowe Gminy Jawornik Polski wymienione poniżej: - Gminny Ośrodek Kultury w Jaworniku Polskim, 37-232 Jawornik Polski 16; NIP 794-15-95-963 - Zespół Szkól nr 1 Jaworniku Polskim, 37-22 Jawornik Polski 209; NIP 794-174-95-50 - Zespół Szkól i Placówek w Manasterzu, 37-230 Manasterz 575; NIP 794-17-49-544

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15300000-1, 15500000-3, 15800000-6, 15100000-9, 15810000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT227785.85
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Jaworniku Polskim,  ,  Zagórze 215,  37-220,  Kańczuga,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 250426.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 250426.90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 250426.90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.