eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Modernizacja budynków =H= i =K= Politechniki Rzeszowskiej realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. =Likwidacja zagrożeń pożarowych i modernizacja budynków dydaktycznych H i K Wydziału Chemicznego oraz Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Po

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Rzeszów: Modernizacja budynków =H= i =K= Politechniki Rzeszowskiej realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. =Likwidacja zagrożeń pożarowych i modernizacja budynków dydaktycznych H i K Wydziału Chemicznego oraz Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Rzeszowskiej=
Numer ogłoszenia: 156712 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Wincentego Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 86-51-105, faks 017 8651075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynków =H= i =K= Politechniki Rzeszowskiej realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. =Likwidacja zagrożeń pożarowych i modernizacja budynków dydaktycznych H i K Wydziału Chemicznego oraz Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Rzeszowskiej=.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynków H i K , realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. =Likwidacja zagrożeń pożarowych i modernizacja budynków dydaktycznych H i K Wy-działu Chemicznego oraz Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Rzeszowskiej= Charakterystyka obiektu: Kompleks budowlany z lat 70. XX w.; 3-kondygnacyjny podpiwniczony o wysokości ok. 17 m n.p.t., położony przy Al. Powstańców Warszawy 6 w Rzeszowie, pełniący funkcję dydaktyczno - naukową Politechniki Rzeszowskiej. Składa się z dwóch równoległych części (trzykondy-gnacyjnej, północnej - budynek H i dwukondygnacyjnej, południowej - budynek K), połączonych ze sobą przewiązkami. Budynki posiadają prostą formę prostopadłościanów przykrytych dachami płaskimi (stropodachy wentylowane) i są częściowo podpiwniczone. W budynkach znajdują się sale dydaktyczne, wykładowe, gabinety naukowe itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Dla zadania częściowego nr 1: 40 000.00 PLN Dla zadania częściowego nr 2: 20 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych w tym również: a) nie zalega z uiszczaniem podatków. b) nie zalega z uiszczaniem składek ZUS. 2.Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. uzyskał w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych średnioroczny przychód netto nie mniejszy niż dla zadania częściowego nr 1 - 6,5 mln zł, dla zadania częściowego nr 2 - 3, 5 mln zł , a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie podobnego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) tj. dla: =zadania częściowego nr 1 (elewacja bud. H) - dwóch zamówień o łącznej wartości co najmniej 3 mln zł, podobnych do przedmiotu zamówienia (docieplenia elewacji metodą lekką-mokrą),w tym conajmniej jedno w systemie projektowanym, =zadania częściowego nr 2 (instalacja c.o. w bud. H i K) - dwóch zamówień o łącznej wartości co najmniej 1 mln zł, podobnych do przedmiotu zamówienia (remont instalacji c.o.), ze wskazaniem o rodzaju i wartości, daty i odbiorcy wykonanych robót, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały zrealizowane z należytą starannością. b) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi pełne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: =dla zadania częściowego nr 1 (elewacja budynku H) : 1) budowlano-konstrukcyjnej, 2) instalacji elektroenergetycznych, =dla zadania częściowego nr 2 (instalacja c.o. w budynkach H i K): 1) instalacji sanitarnych, 2) instalacji elektroenergetycznych, w liczbie co najmniej po 1 osobie w każdej z branży, jak również przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca (będzie dysponował) osobami o których mowa w niniejszym punkcie - przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. c) dysponuje lub będzie dysponował sprzętem technicznym w zakresie rodzaju i ilości koniecznej do realizacji zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca =będzie dysponował= sprzętem technicznym o którym mowa w niniejszym punkcie przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Oceny spełnienia w wym warunków Zamawiający dokona w systemie 0-1 tzn. spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Na potwierdzenie w wym warunków należy przedłożyć dokumenty i oświadczenia opisane i wymienione w pkt. 10 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 5. Sprawozdanie finansowe albo jego części (rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, natomiast w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z którego wynika, że średnioroczny przychód netto wyniósł nie mniej niż: dla zadania częściowego nr 1 - 6,5 mln zł ; dla zadania częściowego nr 2 - 3,5 mln zł.. 6. Oświadczenie z wykazem podstawowego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych narzędzi i urządzeń, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi =będzie dysponował= 8. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych z załączeniem uprawnień budowlanych (bez ograniczeń) w niżej wymienionych specjalnościach oraz aktualnymi zaświadczeniami z branżowych Izb Budowlanych: 9. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: = zadanie częściowe nr 1. (elewacja budynku H) : 1) budowlano-konstrukcyjnej, 2) instalacji elektroenergetycznych, = zadanie częściowe nr 2. (instalacja c.o. w budynkach H i K): 1) instalacji sanitarnych, 2) instalacji elektroenergetycznych, 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, =którymi będzie dysponował= 11. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót: = w odniesieniu do zadania częściowego nr 1 - co najmniej dwóch zamówień o łącznej wartości co najmniej 3 mln zł, podobnych do przedmiotu zamówienia (docieplenia elewacji metodą lekką-mokrą), = w odniesieniu do zadania częściowego nr 2 - co najmniej dwóch zamówień o łącznej wartości co najmniej 1 mln zł, podobnych do przedmiotu zamówienia (remont instalacji c.o.), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły końcowe odbiorów robót potwierdzone przez inwestora), 12.W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, grupa wykonawców, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne lub treści umowy s.c. 13. Oświadczenie wykonawcy z art. 22 i 24.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w pokoju 53 lub 54 budynek E ul. Żwirki i Wigury 2 w Rzeszowie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 08:45, miejsce: Rzeszów, ul. W. Pola 2 (wysoki parter bud.A - Kancelaria Uczelni - pok. 52).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Modernizacja elewacji budynku H Wydziału Chemicznego Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja elewacji dotyczy budynku H bez przewiązek . Zakres robót obejmuje m.in.: = ocieplenie ścian zewnętrznych (ok. 4 100 m2), = izolację przeciwwilgociową i ocieplenie ścian piwnic (ok. 450 m2), = wymianę obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien (ok. 800 m2),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z remontem 4 węzłów cieplnych w budynkach H i K Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: = przebudowę 4 węzłów dwufunkcyjnych (c.o. i c.w.u.) w zakresie wymiany automatyki (zawory regulacyjne, regulator pogodowy, itp.) oraz pomp obiegowych, = wymianę pionów i poziomów instalacji c.o. oraz grzejników żeliwnych na stalowe płytowe z zaworami termostatycznymi (ok. 600 sztuk).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.