Radom: Remont filtrów ciśnieniowych o średnicy DN 3000 szt. 5, zasypka złożem filtracyjnym zbiorników filtracyjnych DN 3000 szt. 3, uruchomienie i włączenie do pracy zasypanych nowym złożem filtracyjnym filtrów ciśnieniowych szt. 3 na Stacji Uzdatniania Wody 25 Czerwca w Radomiu
Numer ogłoszenia: 156690 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o. , ul. Filtrowa 4, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3831602, faks 048 3831601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont filtrów ciśnieniowych o średnicy DN 3000 szt. 5, zasypka złożem filtracyjnym zbiorników filtracyjnych DN 3000 szt. 3, uruchomienie i włączenie do pracy zasypanych nowym złożem filtracyjnym filtrów ciśnieniowych szt. 3 na Stacji Uzdatniania Wody 25 Czerwca w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - Zabezpieczenie przed zapyleniem na czas wykonywania prac remontowych pompowni sieciowej wraz z układem zasilania i sterowania -Wykonanie wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych dla wykonania zakresu robót - Demontaż elementów rurociągów od króćców zbiorników filtracyjnych i demontaż dennicy wewnętrznej dla wykonania piaskowania i malowania komplet 5 - Przygotowanie do malowania powierzchni filtrów wewnątrz i na zewnątrz wraz z króćcami poprzez piaskowanie, filtry o średnicy DN3000 i wysokości HCałkowita = 4255 mm szt. 5 - Malowanie zbiorników wewnątrz i na zewnątrz farbą podkładową szt. 5 - Malowanie wnętrza zbiorników filtracyjnych, powłoka wewnętrzna epoksydowa o grubości min. 200 um odporna na ścieranie wymagany atest Państwowego Zakładu Higieny do kontaktu z wodą pitną szt. 5 - Malowanie zbiorników filtracyjnych na zewnątrz, zewnętrzna powłoka malarska o grubości min. 80 um farbą nawierzchniową szt. 5 - Zmontowanie zdemontowanych rurociągów i dennic wewnętrznych komplet 5 -Wymiana uszkodzonych przy demontażu dysz inżektorowych w filtrach wraz z nakrętkami nr kat. 7346-52, 7346-51 szt. 60 - Wymiana przepustnic przy filtrach o śr. nom. rury 150 mm wraz z uszczelnieniami i śrubami M 16x140 - szt. 20 - Odnowienie powłok malarskich rurociągów technologicznych na hali filtrów i pompowni ściekowej (Łączna długość ok. 170 m)- Demontaż zabezpieczenia pompowni sieciowej, usunięcie z placu budowy zużytych w czasie prac materiałów i opakowań - Dostawa złóż filtracyjnych do zasypki trzech zbiorników filtracyjnych: Żwir filtracyjny 20-40 6000 kg,Żwir filtracyjny 10-20 4350 kg,Żwir filtracyjny 5-10 3225 kg, Żwir filtracyjny 2-3 3150 kg,Złoże filtracyjne 0,6-0,8 18300 kg,Złoże filtracyjne piroluzyt 0,35-0,85 6300 kg, Złoże filtracyjne antracyt 0,8-2,0 5100 kg, -Wykonanie zasypki zbiorników dostarczonym złożem filtracyjnym zgodnie z DTR filtra -Wykonanie płukania złóż filtracyjnych, dezynfekcja i dwukrotne badania bakteriologiczne wody po filtrach komplet 3,-Uzyskanie pozytywnych wyników uzdatniania wody i włączenie do pracy filtrów 3 szt. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia będącego fragmentem uzupełniającym do Zlecenia: Modernizacja i rozbudowa wybranych ujęć wody i SUW na terenach miasta Radomia wraz z systemem monitoringu - Kontrakt nr 15, Wykonawca musi uzgodnić terminarz i harmonogram realizacji z Wykonawcą kontraktu nr 15. Termin wykonania przedmiotu zamówienia nie może opóźnić prac kontraktowych nr 15..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.25.99.00 - Modernizacja zakładów 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 42.99.68.00 - Złoża osadowe 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 4.000,00 zł Słownie: cztery tysiące i 00/100 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zobowiązany jest wykazać, że:(i)wykonał co najmniej jedno zadanie obejmujące wykonanie zasypki złóż i uruchomieniu filtra wielowarstwowego o średnicy nominalnej minimum DN250 cm na Stacji Uzdatniania Wody. Wykaz ten należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do IDW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że:(i)do realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:(a)Kierownik robót instalacyjno-sanitarnych (w rozumieniu Prawa Budowlanego)- odpowiedzialny za prowadzenie robót instalacyjno-sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa lub uprawnienia w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia), - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (kierownik budowy, kierownik robót, inspektor nadzoru) na budowie (b) Specjalista ds. technologii uzdatniania wody- niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:- wykazać się doświadczeniem w sterowaniu pracą filtrów wody uzdatnionej w oparciu o liczniki cząstek stałych Wykaz ten należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do IDW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
jw. w pkt III 3.2); - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woda.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o., Radom ul. Filtrowa 4, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 08:00, miejsce: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o., Radom ul. Filtrowa 4 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa artykułów spożywczych
- Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-35/2024 Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ramach zadania p.n. "Modernizacja i doposażenie (.......) i bezpieczeństwa pacjentów"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach"
- Remont budynków Zagrody Ludowej w Lipcach Reymontowskich
więcej: Złoża osadowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.