Ogłoszenie z dnia 2011-02-01
Opatówek: Wykonanie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dowozu posiłków
do punktów przedszkolnych na terenie Gminy Opatówek.
Numer ogłoszenia: 15666 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062 7618017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dowozu posiłków do punktów przedszkolnych na terenie Gminy Opatówek..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup posiłków dla dzieci w punktach przedszkolnych przy Zespołach Szkół w Chełmcach, Rajsku i Tłokini Wielkiej - na jeden zestaw posiłku składa ( drugie śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek) wraz z dowozem i z codziennym udostępnieniem talerzy i sztućców oraz podaniem posiłków w okresie 01 luty 2011r. - 31 grudzień 2011 roku do punktów przedszkolnych przy: 1) Zespole Szkół w Rajsku - 23 szt. posiłków dziennie ( ilość posiłków w okresie I-XII ( z wyłączeniem miesiąca sierpnia) 2011r - 5.060 szt.) 2) Zespole Szkół w Chełmcach - 21 szt. posiłków dziennie ( ilość posiłków w okresie I-XII ( z wyłączeniem miesiąca sierpnia) 2011r - 4.620 szt.) 3 ) Zespole Szkół w Tłokini Wielkiej - 17 szt. posiłków dziennie ( ilość posiłków w okresie I-XII ( z wyłączeniem miesiąca sierpnia) 2011r - 3.740 szt.) W stawce za 1 zestaw posiłku dziennie należy liczyć sumę zakupu drugiego śniadania, obiadu dwudaniowego i podwieczorku, dowóz posiłków do przedszkoli oraz podanie posiłków wraz z codziennym udostępnieniem talerzy i sztućców. Wykaz obiadów dwudaniowych wraz z gramaturą zawiera załącznik do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Powtarzające się cyklicznie MENU - Jadłospis na okres 10 dni ustalono w załączeniu. Ww. ilości posiłków mogą ulec zmianie ( zwiększeniu lub zmniejszeniu z uwagi na ilość zgłoszeń dzieci przez Dyrektorów Szkół). Gmina Opatówek nie gwarantuje w/w ilości usług. Rozliczanie usług odbywać się będzie w/g cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym i umowie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Poddziałanie 9.1.1. Podniesienie poziomu jakości edukacji i wyrównanie szans rozwojowych dzieci w gminie Opatówek poprzez otwarcie nowych oddziałów przedszkolnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aneta Karpińska STOŁÓWKA SZKOLNA "DOBRZEC" BAR SMAKOSZ
jakie przetargi wygrała firma
Aneta Karpińska STOŁÓWKA SZKOLNA "DOBRZEC" BAR SMAKOSZ
- STOŁÓWKA SZKOLNA DOBRZEC Aneta Karpińska, ul. H.Sawickiej 3B, 62-860 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69957,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52321,90
Oferta z najniższą ceną: 52321,90 / Oferta z najwyższą ceną: 66960,43
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powodem zastosowania trybu zapytania o cenę na wykonanie usług z zakresu przygotowania, wydawania i dowozu posiłków do punktów przedszkolnych na terenie Gminy Opatówek jest ich powszechna dostępność i ustalone standardy jakościowe . Obie cechy występują wspólnie.
INNE PRZETARGI OPATÓWEK
więcej: przetargi OPATÓWEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczanie oraz wydawanie posiłków dla dzieci i młodzieży Zespołu Szkół w Szumowie w okresie od 01.09.2024 r. do 31.07.2025 r."
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ ZESPOŁU SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH WE WROCŁAWIU
- Prowadzenie stołówki w Samorządowym Przedszkolu w Skomielnej Białej
- Przygotowanie posiłków dla uczniów, pracowników oraz emerytów i rencistów w II Liceum Ogólnokształcącym w Legionowie
- Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Fryderyka Chopina w Lublinie
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 119 "Zielona Łąka" WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.