Ogłoszenie z dnia 2008-07-10
Suchań: Dostawa materiałów budowlanych do wykonania remontu świetlicy wiejskiej w Słodkowie.
Numer ogłoszenia: 156649 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchań, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5624015 w. 23, fax 091 5624015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do wykonania remontu świetlicy wiejskiej w Słodkowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa materiałów budowlanych do wykonania remontu świetlicy wiejskiej w Słodkowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.26.30.00 - Ogniotrwały cement, zaprawa i beton Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.12.00 - Cement Oryginalny kod CPV: 24.31.10.00 - Farba drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 44.81.10.00 - Farba drogowa Oryginalny kod CPV: 25.22.70.00 - Produkty z polistyrenu Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.10.00 - Produkty z polistyrenu Oryginalny kod CPV: 26.25.00.00 - Różne wyroby ceramiczne Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.13.00 - Ceramika Oryginalny kod CPV: 28.12.20.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane Oryginalny kod CPV: 28.81.42.10 - Dźwigary betonowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.22.40 - Dźwigary Oryginalny kod CPV: 28.86.31.00 - Rury Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.31.00 - Rury .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.posiadają niezbędną niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Druk oferty przetargowej wraz z zawartymi oświadczeniami o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2.Formularz ofertowy zawierający szczegółowe ceny oferowane przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Suchań, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 12:30, miejsce: Gmina Suchań, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, pokój nr 27..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku Urzędu Statystycznego w Poznaniu.
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 2
- Zakup i dostawa stolarki okiennej - II
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
- "Wymiana stolarki okiennej z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w pom. nr 29, 30, 109 w obiekcie dydaktycznym nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 w Szczecinie"
więcej: Produkty z polistyrenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.