eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LEŻAJSK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Leżajsk: PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LEŻAJSK
Numer ogłoszenia: 156630 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Leżajsk , ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 2428600, faks 017 2426131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LEŻAJSK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór robót związanych z Przebudową dróg na terenie Gminy Leżajsk w miejscowościach: Giedlarowa, Piskorowice, Maleniska, Rzuchów i Brzóza Królewska tj.: a) Przebudowa dróg w miejscowościach Piskorowice- nr 1189, 1708, i Maleniska- nr 155 b) Przebudowa w miejscowościach; Giedlarowa- nr 3016, Rzuchów-561; c) Przebudowa drogi nr 3875,3989 w miejscowości Brzóza Królewska. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. Nr 6 do SIWZ 2) Przedmiar robót - zał. Nr 5 do SIWZ Wykonawca podczas odbioru przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, deklaracja zgodności. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie numer 1- 6 300,00 PLN (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych). Zadanie numer 2- 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). Zadanie numer 3- 4 900,00 PLN (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych). W sytuacji gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedno z wyżej wymienionych zadań, wadia na poszczególne zadania podlegają sumowaniu. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Leżajsku, 37-300 Leżajsk, ul. Opalińskiego 2, pok. Nr 21 (sekretariat) lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: spełnia nie spełnia: Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą spełniać wspólnie warunki określone w ppkt. 2-3; natomiast każdy z uczestników konsorcjum/wspólników spółki cywilnej musi spełniać warunki takie jak Wykonawca składający ofertę indywidualną w zakresie wynikającym z ppkt. 1 i 4..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1 OFERTY INDYWIDUALNE 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp (wg zał. numer 2). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej: Zadanie numer 1- 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych). Zadanie numer 2- 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Zadanie numer 3- 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W sytuacji gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedno z wyżej wymienionych zadań, kwoty zawarte w informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej na poszczególne zadania podlegają sumowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155). Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11.2 OFERTY WSPÓLNE ( KONSORCJUM/ SPÓŁKA CYWILNA) 1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawców. Pełnomocnictwo winno: a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 2) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców składających wspólną ofertę. 3) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 4) Oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: wszyscy uczestnicy konsorcjum winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w pkt 11.1. ppkt. 2-3. Pondto Wykonawcy składający ofertę wspólną wspólnie powinni spełniać wymogi określone w pkt. 11.1. ppkt. 4 łącznie oraz uwzględnić wytyczne: a) Oświadczenie określone w pkt 11.1 ppkt 1 podpisuje prawidłowo umocowany pełnomocnik lub wszyscy uczestnicy konsorcjum/wspólnicy spółki cywilnej. 5) Wspólnicy spółki cywilnej/ uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 11.1 ppkt 1-4 niniejszej siwz z uwzględnieniem wytycznych zawartych w pkt 11.2. ppkt 4 a siwz. 6) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej ) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przekazać Zamawiającemu umowę konsorcjum umowę spółki cywilnej regulującą współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lezajsk.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Leżajsk ul. Opalińskiego 2 37- 300 Leżajsk (pok. Nr 42).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Leżajsk ul. Opalińskiego 2 37- 300 Leżajsk (sekretariat Urzędu - pok. Nr 21).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa dróg w miejscowościach: Piskorowice dr. nr 1189 i 1708; Maleniska dr. nr 155.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór robót związanych z Przebudową dróg na terenie Gminy Leżajsk w miejscowościach: Piskorowice, Maleniska..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa dróg w miejscowościach: a)Giedlarowa dr. nr 3016 b)Rzuchów dr. nr 561.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór robót związanych z Przebudową dróg na terenie Gminy Leżajsk w miejscowościach: Giedlarowa, Rzuchów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa dróg nr 3875 i 3989 w m. Brzóza Królewska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór robót związanych z Przebudową dróg na terenie Gminy Leżajsk w miejscowości Brzóza Królewska..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.