eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Ulepszenie osiedla przy ul Jana Pawła II w Węgorzewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Olsztyn: Ulepszenie osiedla przy ul Jana Pawła II w Węgorzewie
Numer ogłoszenia: 156588 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78559 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn, ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 322 100, faks 261 322 180.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ulepszenie osiedla przy ul Jana Pawła II w Węgorzewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1) Roboty budowlane - rozbiórkowe (drogi wewnętrzne), budowlane, sanitarne, obejmujące budowę dwóch śmietników, rozbudowę placu zabaw z zakupem nowych urządzeń, malowanie klatek schodowych, odprowadzenie wód opadowych z odtworzeniem i przebudową drogi osiedlowej w Węgorzewie przy ul. Jana Pawła II. Wykonanie projektu budowy dwóch śmietników, projektu rozbudowy placu zabaw, projektu odprowadzenia wód opadowych z uzyskaniem właściwych pozwoleń na budowę / zgłoszenie. 2) Zakres prac obejmuje: a) Branża budowlana, drogowa: - uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganej przepisami zgody właściwego urzędu na wykonanie budowy śmietników, rozbudowy placu zabaw w tym wykonanie opracowań projektowych, złożenie wniosków i uzyskanie wymaganych pozwoleń i decyzji w imieniu inwestora, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (mapę powykonawczą) po wykonanych pracach itp.; - budowę dwóch murowanych śmietników wg opracowanego projektu wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po przeprowadzonych pracach; - rozbudowa istniejącego placu zabaw z ogrodzeniem wg opracowanego projektu wraz z zakupem i instalacją nowych urządzeń oraz konserwacją urządzeń istniejących; -malowanie trzech klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Jana Pawła II 4a - roboty drogowe polegające na przebudowie drogi w miejscu budowanego śmietnika, odtworzenie drogi po przeprowadzonych pracach sanitarnych wg opracowanego projektu; b) Branża sanitarna: - uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganej przepisami zgody właściwego urzędu na wykonanie odprowadzenia wód opadowych z terenu przy budynku przy ul. Jana Pawła II 10 (śmietnik) do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w tym wykonanie opracowań projektowych, złożenie wniosków i uzyskanie wymaganych pozwoleń i decyzji w imieniu inwestora, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (mapę powykonawczą) po wykonanych pracach itp.; c) Branża elektryczna: - naprawa dwóch lamp ulicznych (pionowanie) d) Projektowanie: -projekt budowy dwóch murowanych śmietników na osiedlu - projekt rozbudowy istniejącego placu zabaw z doposażeniem w nowe urządzenia - projekt odprowadzenia wód opadowych przy budynku nr 10.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Wielobranżowa NIEGOCIN, ul. Mazurska 3, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 331256,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 244427,52

  • Oferta z najniższą ceną: 244427,52 / Oferta z najwyższą ceną: 244427,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.