eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa polegająca na przeglądzie sprzętu ratownictwa technicznego dla Wojskowych Straży Pożarnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Szczecin: Usługa polegająca na przeglądzie sprzętu ratownictwa technicznego dla Wojskowych Straży Pożarnych.
Numer ogłoszenia: 156558 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na przeglądzie sprzętu ratownictwa technicznego dla Wojskowych Straży Pożarnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa polegająca na przeglądzie sprzętu ratownictwa technicznego dla Wojskowych Straży Pożarnych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I : Przegląd sprzętu ratownictwa technicznego dla Wojskowych Straży Pożarnych - Holmatro: zestaw duży - 2 szt.; zestaw średni - 2 szt.; zestaw mały - 1 szt. Część II : Przegląd sprzętu ratownictwa technicznego dla Wojskowych Straży Pożarnych - Lukas: zestaw - 4 szt. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części I i II zamówienia został określony w zał. nr 4 do SIWZ. 4. Przeglądy wykonywane będą w siedzibach Zamawiającego. Miejscowości oraz adresy określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ dla części I,II - Wykaz miejsc przeglądów oraz przedstawicieli odpowiedzialnych za odbiór usługi. Koszty związane z dojazdem do miejscowości w których będą wykonywane przeglądy pokrywa Wykonawca. 5. Mając na uwadze fakt, iż sprzęt ratownictwa technicznego wymienione dla części I, II w załączniku nr 4 do SIWZ użytkowany jest w Wojskowych Strażach Pożarnych oraz związaną z tym specyfiką wykonywanych zadań Zamawiający zastrzega sobie: - możliwość zmiany (przesunięcia) terminu przeglądu sprzętu ratownictwa technicznego przez Zamawiającego, - możliwość zmiany ilości przeprowadzanych przeglądów bez zmiany uśrednionej, ryczałtowej jednostkowej ceny ofertowej przeglądów, całkowita wartość usługi nie może przekroczyć ceny oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest: - powiadomić (pismem, fax) przedstawiciela Zamawiającego (osoby uprawnione do kontaktowania się w imieniu Zamawiającego zostały podane w zał. nr 5 do SIWZ dla części I, II - wykaz miejsc wykonywania przeglądów oraz przedstawicieli odpowiedzialnych za odbiór usługi) z 3 - dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie przeprowadzenia przeglądu, - spisać protokół odbioru usługi na załączonym wzorze (zał. nr 6 do SIWZ), który winien być podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego upoważnionego do odbioru usługi zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ dla części I, II, - protokół odbioru usługi stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ podpisany przez Konserwatora i Przedstawiciela Zamawiającego opieczętowany pieczęcią instytucji, w której wykonana była usługa przesłać wraz z fakturą do siedziby Zamawiającego celem jej opłacenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie posiadanie wiedzy i doświadczenia pozwalające na realizację zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponowanie minimum 1 osobą zdolną do wykonania przeglądów sprzętu ratownictwa technicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usług, posiadających odpowiednie i aktualne uprawnienia do wykonywania przeglądów sprzętu ratownictwa technicznego określonego typu zgodnie z wymaganiami podanymi w instrukcji fabrycznej producentów poniższych urządzeń: Część I - Przegląd sprzętu ratownictwa technicznego dla Wojskowych Straży Pożarnych - Holmatro ( zestaw duży, zestaw średni, zestaw mały), Część II - Przegląd sprzętu ratownictwa technicznego dla Wojskowych Straży Pożarnych - Lukas (zestaw).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy dla części I, II.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), c) zmiany danych teleadresowych, d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziszczecin.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2014 godzina 10:00, miejsce: kancelaria Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Szczecinie - pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja na temat ZNWU: Zamawiający nie żąda wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd sprzętu ratownictwa technicznego dla Wojskowych Straży Pożarnych - Holmatro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa polegająca na wykonaniu przegląd sprzętu ratownictwa technicznego dla Wojskowych Straży Pożarnych - Holmatro: zestaw duży - 2 szt.; zestaw średni - 2 szt.; zestaw mały - 1 szt. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia został określony w zał. nr 4/1 do SIWZ. 3. Przeglądy wykonywane będą w siedzibach Zamawiającego. Miejscowości oraz adresy określone zostały w załączniku nr 5/1 do SIWZ dla części I- Wykaz miejsc przeglądów oraz przedstawicieli odpowiedzialnych za odbiór usługi. Koszty związane z dojazdem do miejscowości w których będą wykonywane przeglądy pokrywa Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd sprzętu ratownictwa technicznego dla Wojskowych Straży Pożarnych - Lukas.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa polegająca na przeglądzie sprzętu ratownictwa technicznego dla Wojskowych Straży Pożarnych - Lukas: zestaw - 4 szt. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia został określony w zał. nr 4/2 do SIWZ. 3. Przeglądy wykonywane będą w siedzibach Zamawiającego. Miejscowości oraz adresy określone zostały w załączniku nr 5/2 do SIWZ dla części II - Wykaz miejsc przeglądów oraz przedstawicieli odpowiedzialnych za odbiór usługi. Koszty związane z dojazdem do miejscowości w których będą wykonywane przeglądy pokrywa Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.