Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-15
Miechów: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1211K Miechów (ul.Powstańców) - - Zielenice, na dł. 14,917 km, od km 0+000 do km 14+917.
Numer ogłoszenia: 156521 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830742, faks 041 3831832.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1211K Miechów (ul.Powstańców) - - Zielenice, na dł. 14,917 km, od km 0+000 do km 14+917..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1211K Miechów (ul.Powstańców) - Zielenice, na dł. 14,917 km, od km 0+000 do km 14+917. - Dokumentacja powinna zawierać wszystkie elementy, zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.202 poz. 2072 z 2004r.) - Dokumentacja powinna zawierać: przedmiar robót, kosztorys z określeniem wartości planowanych robót budowlanych. - UWAGA: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Szczegółowa Specyfikacja Techniczna . Zakres opracowania powinien obejmować odcinek drogi 1211K w km 0+000 - początek na skrzyżowaniu z drogą powiatową 1203K ul. Piłsudskiego, w km 14+917 - koniec na granicy powiatu w km 14+917. - UWAGA: Program funkcjonalno użytkowy, przedmiary, kosztorysy należy zrobić odrębnie dla odc. miejskiego i pozamiejskiego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy którzy : 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art.24 2 Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców , którzy: 2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art.22 - Pzp. 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. 2.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji. 2.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4 Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 4.1 jest niezgodna z ustawą 4.2 jej treść nie odpowiada treści SIWZ art.87 ust.2 pkt.3. 4.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 4.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 4.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz.VI dokumenty i oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy - Pzp z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty, oświadczenia wymagane 1.1 formularz oferty (zał.2) 1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 Ustawy - Pzp ( zał.nr 3) 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 1.4 umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej, (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem). B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne, składa następujące dokumenty: 2. Dokumenty wymagane 2.1 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (zał.nr 4). 2.2 w przypadku korzystania z usług innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna): Oferta składana przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 3. Dokumenty wymagane 3.1 zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt A.1.2- 1.3, osobno od każdego podmiotu, warunki zawarte w pkt. B 2.1-2.3 musi spełnić co najmniej lider konsorcjum. 3.2 oferta musi być podpisana w taki sposób,by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 3.3 oryginał lub kserokopia pełnomocnictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawców, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie jednego z członków spółki do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.4 . w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum wskazanie członka konsorcjum z którym zamawiający będzie prowadził korespondencję. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.miechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarzą Dróg Powiatowych wMiechowie
ul. Warszawska 11
32-200Miechów
SDIM - pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie ul. Warszawska 1 32-200Miechów sekretariat pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W.w zadanie jest przewidziane do realizacji w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 projekt pod nazwą UDROŻNIENIE SYSTEMU KOMUNIKACYJNEGO POWIATU MIECHOWSKIEGO - ETAP IV..
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Świadczenie usługi w zakresie wykonania napraw bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego - powtórka.
- "Remont (modernizacja) dróg dojazdowych do pól na terenie gminy Miechów" - powtórzenie
- Opracowanie dokumentacji proj. w celu uzyskania niezbędnych decyzji i zezwoleń na wyk.robót budowlanych dla zad.pn.:Przebudowa dr pow nr1179K Tczyca-Marcinkowice, odc.odkm 0+000 dokm 4+020, dł.4,020km
- Przebudowa budynku mieszkalnego Wolica 12 na kancelarię L-ctwa Chrusty
- "Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Sławice Szlacheckie i Pojałowice - Gmina Miechów".
- Dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku, pojemników jednorazowego użytku oraz wyrobów do utrzymania czystości do magazynu gospodarczego Szpitala św. Anny w Miechowie.
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Odwodnienie rejonu ulic Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Olsztynie na odcinku od skrzyżowania ul. Wyszyńskiego z ul. Leonharda do ul. Rejewskiego"
- Przebudowa, rozbudowa i modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Jeżewie
- "Kompleksowa modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Słupskiego Związku Powiatowo - Gminnego" z podziałem na 5 zadań
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa drogi w Lubiszewie Tczewskim, ul. Kaszubska (dz. nr 73/11)"
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.