eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Pracownia biologiczno-chemiczna w Gimnazjum Nr 9 we Wrocławiu ul. Sarbinowska 10, 54-320 Wrocław obejmujący zadania pt.Zadanie I - Aranżacja pracowni bio-chemicznejZadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia dla prac. bio-chemicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-19

Wrocław: Pracownia biologiczno-chemiczna w Gimnazjum Nr 9 we Wrocławiu ul. Sarbinowska 10, 54-320 Wrocław obejmujący zadania pt.Zadanie I - Aranżacja pracowni bio-chemicznejZadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia dla prac. bio-chemicznej
Numer ogłoszenia: 156520 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 9 , ul. Sarbinowska 10, 54-320 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 357 72 37, 357 74 72, faks 0-71 357 72 37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim9.ckp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pracownia biologiczno-chemiczna w Gimnazjum Nr 9 we Wrocławiu ul. Sarbinowska 10, 54-320 Wrocław obejmujący zadania pt.Zadanie I - Aranżacja pracowni bio-chemicznejZadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia dla prac. bio-chemicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmujący zadania pt. Zadanie I - Aranżacja pracowni i zaplecza fizyki Aranżacja pomieszczeń znajdujących się na trzeciej kondygnacji naziemnej - istniejące pomieszczenie klasy i przylegających do niego pomieszczeń zaplecza - wyburzenie fragmentu ścianki działowej miedzy pom. 2-2 i 2-3 - wykonanie otworu drzwiowego w ścianie działowej między pomieszczeniami 2-1 i 2-2 - wg projektu nowej instalacji elektrycznej - wg projektu instalacji sanitarnej: - likwidacja umywalek w pom. klasy 2-2 i pom. zaplecza 2-3 - projekt nowych pionów kanalizacyjnych, ciepłej i zimnej wody użytkowej - podłączenie nowoprojektowanych umywalek w pom. 2-1 i 2-2 oraz urządzenia dygestorium-prąd, woda i kanalizacja, montaż neutralizatora, nawiewnika podokiennego ściennego i nawiewników higrosterowanych ramowych - wg projektu podłączenia wentylacji mechanicznej do urządzenia dygestorium i szafy na odczynniki chemiczne w pomieszczeniu zaplecza chemicznego - pom.2-3 - wymiana posadzki pomieszczenia klasy i zapleczy - montaż listew cokołowych we wszystkich trzech pomieszczeniach - wykonanie i montaż podestu demonstracyjnego w pom. klasy - wymiana okien w pomieszczeniach 2-1 i 2-3 - montaż stolarki drzwiowej pomieszczenia klasy i zapleczy - tynkowanie pomieszczenia klasy i zapleczy - malowanie ścian pomieszczenia klasy i zapleczy - montaż stolarki okiennej PVC w pom. 2-1 i 2-3 - montaż stolarki drzwiowej w ścianie działowej miedzy pom.2-1 i 2-2 - montaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniach klasy i zapleczach - montaż umywalki i instalacji wod.kan. w pomieszczeniu 2-1 i 2-2 oraz instalacji do urządzenia dygestorium - montaż instalacji wentylacyjnych w pom. 2-3 dla dygestorium i szafy na odczynniki chemiczne - montaż instalacji elektrycznych - montaż podestu demonstracyjnego w pomieszczeniu 2-2: Podest wykonać z konstrukcji drewnianej, a następnie obłożyć płytą OSB i wykończyć tarkretem typu Marmoleum np. firmy Forbo w kolorze -SILENTBLUE-. Konstrukcję podestu projektuje się z belek drewnianych o przekrojach 8x16,5 cm. Wszystkie połączenia wykonać przy pomocy złączek ciesielskich stalowych BMF do drewna Kształt, a także usytuowanie podestu zgodnie z częścią rysunkową. - montaż wspornika dla rzutnika multimedialnego w stropie nad klasą - montaż tablic na ścianie między pomieszczeniem 2-1 i 2-2, 2-2 i 2-3 oraz na ścianie miedzy pom. 2-2 i korytarzem - wywóz i utylizację gruzu. Zadanie II - Dostawa i montaż wyposażenia dla prac. bio-chemicznej -umeblowanie klasy i pomieszczeń zapleczy Wykaz wyposażenia znajduje się w Przedmiarze robót - wyposażenie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3 000,00PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3.wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc od daty wyznaczonej na złożenie ofert) lub w okresie prowadzonej działalności jeśli jest on krótszy, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną remontem obiektów kubaturowych, odpowiadających odpowiadającą swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentem wystawionym przez Inwestora potwierdzającym, że zamówienie to wykonane było z należytą starannością (pożądane jest wykonawstwo pracowni z dostawą wyposażenia). 5.4.dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest by w/w osoba była członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 5.5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.7. Są ubezpieczeni od ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kwota ubezpieczenia - minimum 100.000,00 zł.) - Polisa ubezpieczeniowa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 5, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ -Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu -tj. 1. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania sie o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy (wzór nr 2.4) 4. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia 5. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością 7. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należyta starannością - (wzór nr 2.6) 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 9. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7) 10. Wpłata wadium - potwierdzenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim9.ckp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GIMNAZJUM NR 9, 54-320 Wrocław, ul. Sarbinowska 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 12:00, miejsce: GIMNAZJUM NR 9, 54-320 Wrocław, ul. Sarbinowska 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.