eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święciechowa › Budowa drogi ul. Rolnej w miejscowości Długie Stare wraz z odwodnieniem - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Święciechowa: Budowa drogi ul. Rolnej w miejscowości Długie Stare wraz z odwodnieniem - etap I
Numer ogłoszenia: 156520 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106660 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Święciechowa, ul. Ułańska 4, 64-115 Święciechowa, woj. wielkopolskie, tel. 065 5333510, faks 065 5299548.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi ul. Rolnej w miejscowości Długie Stare wraz z odwodnieniem - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót polegających na budowie ulicy Rolnej w Długiem Starem. Budowa polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni z kostki betonowej wraz z wykonaniem chodników z kostki betonowej i zjazdów do posesji oraz wykonaniu odwodnienia. Zamówienie obejmuje również: - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy oraz jego zabezpieczenie, - oznakowanie robót i ich zabezpieczenie zgodnie z przepisami BHP, - wykonanie projektu organizacji ruchu, - zgłoszenie do wszystkich jednostek branżowych faktu rozpoczęcia robót oraz współpracy z tymi jednostkami w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego, - obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania, - wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, - pokrycie szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji z winy Wykonawcy, - uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie go do stanu pierwotnego oraz demontaż obiektów tymczasowych, - pokrycie kosztów związanych z odbiorami. Ilekroć w dokumentacji projektowej pojawiają się nazwy własne, dopuszcza się możliwość stosowania materiałów równoważnych, co do ich cech i parametrów technicznych. Zamawiający nie będzie wskazywał miejsca wywozu materiałów z rozbiórki i ziemi z wykopów. Należy je wywozić na wysypisko odpadów uwzględniając w wycenie koszty utylizacji lub składowania materiałów. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie gdzie mają być wykonane prace oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty. Ustala się jeden odbiór końcowy po wykonaniu całości zakresu prac. Do odbioru końcowego należy dostarczyć: - atesty i certyfikaty na wszystkie wbudowane materiały, - powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, - dokumenty gwarancyjne. Wykonawca w terminie 15 dni od zawarcia umowy na niniejsze zadanie opracuje Harmonogram realizacji robót wraz z uwzględnieniem projektu organizacji ruchu. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlaną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany- zał. nr 9 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do SIWZ, przy czym przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym w przedmiarze robót - załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Sp. z o.o., ul. Bema 33, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 466611,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 447560,96

  • Oferta z najniższą ceną: 447560,96 / Oferta z najwyższą ceną: 485223,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.