eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin 1 › Wynajem koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorską przy realizacji inwestycji rozbudowy sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnych na terenie gminy Lubin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Lubin 1: Wynajem koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorską przy realizacji inwestycji rozbudowy sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnych na terenie gminy Lubin
Numer ogłoszenia: 156492 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124582 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach, Księginice 14, 59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie, tel. 076 8408174, faks 076 8408174.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem koparko-ładowarki wraz z obsługą operatorską przy realizacji inwestycji rozbudowy sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnych na terenie gminy Lubin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wynajęcie koparko-ładowarki klasy 3, szer. tylnej łyżki 30 cm, 60 cm, 90 cm wraz z obsługą operatorską w celu realizacji inwestycji gminnych polegających na budowie sieci wodociągowo-kanalizacyjnych. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a)Podstawienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatorską na każde wezwanie Zamawiającego b)odkopywanie gruntu z zachowaniem spadków; c)przywrócenie gruntu do stanu pierwotnego po robotach instalacyjnych; d)pomoc operatora w robotach wykończeniowych, tj. porządkowanie terenu, grabienie, zamiatanie itp.; e)w przypadku przeniesienia miejsca pracy do innej miejscowości - przewóz urządzeń (zagęszczarka, skoczek); f)na żądanie Zamawiającego zabezpieczenie drugiej koparki o podobnych parametrach technicznych w terminie 48h od zgłoszenia pisemnego lub telefonicznego. 2.Czynności określone w ust. 1 wykonywane będą w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Lubin 3.Przewidywana łączna ilość godzin wynajęcia: 1.048. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości godzin o których mowa w ust. 3 5.Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części usługi w ramach kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. 6.Rozliczenie przedmiotu zamówienia następować będzie za faktyczne wykonanie usługi według ceny jednostkowej podanej w ofercie. 7.Każda godzina pracy będzie potwierdzana przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego na karcie pracy sprzętu z wyszczególnieniem miejsca pracy. Czas pracy sprzętu wraz z obsługą operatora będzie liczony od momentu przybycia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, do czasu zakończenia prac. 8.Karty pracy Wykonawca zobowiązany jest załączyć do faktury. Karta pracy sprzętu podpisywana będzie za każdy dzień przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 9.Koszt dojazdu w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz koszt powrotu ponosi Wykonawca. 10.Prace, o których mowa w ust. 1 będą każdorazowo zlecone Wykonawcy przez Zamawiającego 11.Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 12.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanych robót, zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie robót itp.) 13.Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych lub telefonicznych zleceń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P&M&D BUD Wojciech Korbut, ul.Wesoła 11a/3, 59-140 Chocianów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70718,70

  • Oferta z najniższą ceną: 70718,70 / Oferta z najwyższą ceną: 103752,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.