eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego z podziałem na 10 części dla Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu KPW Gdynia. spr 53/KPW/SŁ.ZDR/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-18

Gdynia: Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego z podziałem na 10 części dla Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu KPW Gdynia. spr 53/KPW/SŁ.ZDR/2014
Numer ogłoszenia: 156473 - 2014; data zamieszczenia: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115315 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego z podziałem na 10 części dla Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu KPW Gdynia. spr 53/KPW/SŁ.ZDR/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa i naprawy sprzętu medycznego z podziałem na 10 części, dla Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu KPW Gdynia, o asortymencie i ilościach ujętych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Liczba podana w kolumnie 3 (część I do IX) Kalkulacji ceny ofertowej określa ilość sprzętu podlegającego odpowiednio pojedynczemu przeglądowi. 1. Pod pojęciem przeglądy techniczne, konserwacje i kontrole bezpieczeństwa (zwane dalej przeglądem lub przeglądami) rozumie się wykonywanie kontroli stanu technicznego i kontroli bezpieczeństwa aparatury zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi aparatu i instrukcją serwisową, zgodnie z obowiązującymi normami, w szczególności z normą PN - EN 60601-1 lub PN - EN 62353 oraz czynności, których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, z potwierdzeniem wykonania tych czynności, wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu przeglądu. Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej oraz wydłużenie bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy sprzętu medycznego będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami. Pod pojęciem naprawy należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości sprzętu i aparatury medycznej poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części Efektem usunięcia awarii jest przywrócenie właściwości użytkowych sprzętu i aparatury medycznej popartych dokonaniem wpisu do paszportu i wystawienia karty pracy lub raportu serwisowego Przeglądy Sprzętu będą dokonywanie w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679 z późn. zm.). 2. W ramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zebrania informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, 2) oględzin aparatu, 3) usunięcia zauważonych usterek, 4) prac konserwacyjnych określonych przez producenta z uwzględnieniem kontroli zużycia części mechanicznych, wymiany części zużywalnych czy materiałów eksploatacyjnych (m. in. żarówka, bateria, bezpiecznik), 5) sprawdzenia działania aparatu, 6) wystawienia protokołu przeglądu i potwierdzenia wykonania przeglądu wpisem w paszporcie technicznym urządzenia. W przypadku, gdy urządzenie nie posiada paszportu technicznego wykonawca zobowiązany jest to wystawienia tegoż że dokumentu. 7) Wpis ma zawierać następujące informacje: datę wykonania czynności, informacje o stanie technicznym aparatu (aparat jest sprawny i nadaje się do dalszej eksploatacji - termin następnego przeglądu: do dnia DD MM RRRR lub aparat niesprawny lub aparat dopuszczony warunkowo do użytkowania ). 8) W przypadku stwierdzenia, iż urządzenie musi być wyłączone z eksploatacji w sposób trwały tj.: nie spełnia obowiązujących norm europejskich i nie podlega naprawie, Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na nim odpowiedniej informacji np.: urządzenie niesprawne oraz wystawienia orzeczenia technicznego stanowiącego dla Zamawiającego podstawę do kasacji środka trwałego. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy (każdorazowo do faktury VAT zostanie dołączona potwierdzona karta pracy). 9) legalizacji ( wystawieniem certyfikatu bądź protokołu z legalizacji aparatu, sprzętu) - jeżeli jest taki wymóg co do aparatów i sprzętu medycznego, 10) kalibracji - jeżeli jest taki wymóg co do aparatów i sprzętu medycznego, 11) sprawdzenia instalacji (bezpieczeństwa mechanicznego, sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego z uwzględnieniem skuteczności zerowania lub uziemienia), 12) ustawienia (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, 13) wystawiania orzeczeń technicznych dla celów inwentaryzacyjnych (celowości naprawy) zawierających również informacje na temat stwierdzonych usterek lub wad koniecznych do usunięcia; 3.Dodatkowe warunki świadczenia usług:Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta aparatury, sprzętu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.Poż. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport aparatów i sprzętu ma być wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów tego transportu. Po zakończeniu czynności Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia protokołu pomiaru bezpieczeństwa elektrycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1) Podejmowane przez Wykonawcę czynności serwisowe/naprawcze, nie mogą być przyczyną utraty certyfikatów, świadectw technicznych i innych dokumentów danego sprzętu, dopuszczających go do użytkowania; 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę terminowo i zgodnie z zaleceniami producenta umieszczonymi w karcie urządzenia; 5) Wykonawca będzie świadczył usługi określone w przedmiocie zamówienia przy użyciu własnej aparatury kontrolnej, pomiarowej, narzędzi i materiałów. Aparatura kontrolna, pomiarowa musi posiadać aktualne świadectwa legalizacji lub sprawdzenia; 6) Wszystkie czynności i wymienione materiały wpisane w karcie pracy muszą być potwierdzone przez bezpośredniego użytkownika; 7) Wszelkie opinie i ekspertyzy stanu technicznego urządzeń medycznych objętych umową będą wykonane w ramach wynagrodzenia wskazanego w umowie; 8) Wykonawca będzie wykonywał przeglądy/naprawy w siedzibach Użytkowników (na terenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu KPW GDYNIA). Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania w/w czynności w siedzibie serwisu, Zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie. Koszty dojazdu do Zamawiającego jak i koszty transportu sprzętu do Wykonawcy oraz do Zamawiającego ponosi Wykonawca; 9) W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie o takiej konieczności, zorganizuje i dokona transportu sprzętu do Wykonawcy, uprzednio podając propozycję terminów transportu (uwzględniając, w miarę możliwości, konieczność zapewnienia niezakłóconej obsługi pacjentów u Zamawiającego). Koszty ewentualnego transportu wraz z ubezpieczeniem w obie strony zawarte są w cenie oferty; 10) Każdorazowo przed przystąpieniem do przeglądu / naprawy oraz po jej zakończeniu Wykonawca jest zobowiązany poinformować upoważnionego pracownika Zamawiającego - Pani Anna Krysiak. 11) Po dokonaniu przeglądu/naprawy Wykonawca sporządza protokół, który podpisują upoważnieni przedstawiciele obu stron. Podpisany protokół stanowi podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę; 12) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy 13) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14) Wykonawca udziela 3 miesięcznej gwarancji na wykonany przegląd sprzętu oraz 24 miesięcznej gwarancji na bezawaryjną i niezawodną pracę naprawionego sprzętu oraz na nowo wmontowane podzespoły, części urządzenia będące dostawą Wykonawcy. 15) Części zamienne muszą być nowe, nienaprawianie/nieregenerowane. Dopuszcza się wymianę części na nową tego samego typu lub zamiennik o parametrach nie gorszych od dotychczasowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PRZEGLĄD TECHNICZNY SPRZĘTU MEDYCZNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P and P CITO Sp. z o.o., ul. Kopanina 79, 60-105 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18373,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31960,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PRZEGLĄD TECHNICZNY SPRZĘTU MEDYCZNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P and P CITO Sp. z o.o., ul. Kopanina 79, 60-105 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4455,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PRZEGLĄD TECHNICZNY SPRZĘTU MEDYCZNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDI TECH s.c., ul. Kartuska 4/6, 80-104 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6081,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19413,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PRZEGLĄD TECHNICZNY SPRZĘTU MEDYCZNEO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P and P Sp. z o.o., ul. Kopanina 79, 60-105 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4089,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15252,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PRZEGLĄD TECHNICZNY SPRZĘTU MEDYCZNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P and P Sp. z o.o., ul. Kopanina 79, 60-105 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2796,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10590,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: PRZEGLĄD TECHNICZNY SPRZĘTU MEDYCZNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P and P Sp. z o.o., ul. Kopanina 79, 60-105 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5674,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10430,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: PRZEGLĄD TECHNICZNY SPRZĘTU MEDYCZNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Serwis Aparatury Medycznej MEDENT, ul. Kochanowskiego 4, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1178,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1290,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: PRZEGLĄD TECHNICZNY SPRZĘTU MEDYCZNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Serwis Aparatury Medycznej MEDENT, ul. Kochanowskiego 4, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5930,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5930,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5930,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: NAPRAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Serwis Aparatury Medycznej MEDENT, ul. Kochanowskiego 4, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42016,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50070,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50070,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.