eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Lipowej w Wilkowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-18

Lipno: Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Lipowej w Wilkowicach
Numer ogłoszenia: 156407 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121845 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5340127, faks 065 5340109.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Lipowej w Wilkowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamowienia obejmuje : 1) Rozbiórka istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych, kostki brukowej, brukowca, betonu, destruktu oraz masy mineralno-bitumicznej. 2) Rozbiórka obrzeży betonowych i krawężników. 3) Ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej bez fazy w kolorze szarym grubości 6 cm. 4) Ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej bez fazy w kolorze czerwonym grubości. 5) Ułożenie nowych obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 cm w kolorze szarym. 6) Ułożenie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 cm w kolorze szarym. 7) Ułożenie kanalizacji deszczowej z rur litego PCW O 315 mm (SN 8 kN/m2). 8) Ułożenie przykanalików kanalizacji deszczowej z rur litego PCW O 160 mm (SN 8 kN/m2). Oferent ponosi także wszelkie koszty związane z : 1) Obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej). 2) Sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wykonanych robót. 3) Badaniem kamerą stanu technicznego kanału grawitacyjnego z oznaczeniem spadków i wszystkich połączeń kielichowych na kolektorze. 4) Sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5) Badaniem stopnia zagęszczenia gruntu. 6) Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem. 7) Ubezpieczeniem budowy do wysokości przedmiotowego zamówienia. 8) Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane. 9) Zabezpieczeniem wykopów i ich oznakowaniem. 10) Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi prób szczelności sieci, badanie zagęszczenia gruntu, odbiór zajętego pasa drogowego). 11) Zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego. 12) Uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zajęcia pasa drogowego i pokrycia kosztów z tym związanych. Opłaty związane z umieszczeniem urządzeń obcych w pasie drogowym pokryje bezpośrednio Zamawiający na podstawie dostarczonej decyzji. 13) Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. 14) Składowaniem na paletach dostarczonych przez Wykonawcę, materiałów z rozbiórki tj. płytek chodnikowych i krawężników oraz dostarczeniem tych materiałów na miejsce wskazane przez Zamawiającego (maksymalna odległość do 2 km). 14) Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie: Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo - Budowlane SPIDBUD Daria Krawczyk, Tłoki 1, 64-200 Wolsztyn, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 850253,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 706104,80

  • Oferta z najniższą ceną: 706104,80 / Oferta z najwyższą ceną: 917796,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.