eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadlno › ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM W M. SADLNO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Sadlno: ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM W M. SADLNO
Numer ogłoszenia: 156362 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wierzbinek , Plac Powstańców Styczniowych 110, 62-619 Sadlno, woj. wielkopolskie, tel. 63 2611380, faks 63 2611381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzbinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM W M. SADLNO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie: zatoki autobusowej, parkingu i chodnika przy szkole, chodnika do cmentarza , kanalizacji deszczowej, modernizacji świetlicy , wyposażenie świetlicy. 14.1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje 1. Wykonanie zatoki autobusowej , parkingu i chodnika przy szkole ,chodnika do cmentarza. parkingu na 21 stanowisk postojowych, bieżni lekkoatletycznej czterotorowej na 60 m, skoczni w dal , zatoki autobusowej , chodników , wymiany ogrodzenia , terenów zielonych (trawnika), - zestawienie powierzchni elementów zagospodarowania: powierzchnia parkingu 1.079,0m2, powierzchnia chodników 1.609,5m2, pow. nawierzchni syntetycznej 432,0 m2 , pow. zatoki autobusowej 480,0m2 , pow. terenów zielonych 4.904,0m2 . 2. Kanalizacja deszczowa. - przykanaliki - O 160-200 - 168,80 m, kolektory deszczowe - O 160-200 - 107,40 m odwodnienie liniowe - 5,00m wpusty deszczowe - 12 kpl. studnie kanalizacyjne - O-1m - 13 szt., drenaż PEHD - 127 m. 3. Modernizacja świetlicy. - roboty demontażowe, - roboty murowe (posadzka, schody , ściany i sufit z płytG/K, tynkowaie, malowanie) - instalacja wod-kan - stolarka okienna i drzwiowa - naprawa dachu 4. Wyposażenie świetlicy. - meble i sprzęt gospodarstwa domowego Szczegóły dotyczące zakresu robót do wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej obejmującej: 1. Projekty budowlane w branżach: budowlano-konstrukcyjnej, drogowej , sanitarnej, elektrycznej (Załącznik Nr 11), 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w branżach: budowlano-konstrukcyjna, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne (Załącznik Nr 12), 3. Przedmiary robót w branżach: drogowa, elektryczna, instalacje sanitarne, budowlana (Załącznik Nr 10). - pomocniczo 4. Ilekroć w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych , patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się , że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów innych niż w dokumentacji projektowej w postaci materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych pod względem jakościowym i technicznym niż wyspecyfikowane materiały i urządzenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.10.00.00 - Meble 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie- wykonał min. 2 zadania dotyczące realizacji (budowa, przebudowa, remont) budynków, chodników i kanalizacji o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN brutto każde. Wykonawca musi udokumentować wykonywanie robót w każdej z w/w branż.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. kierownikiem budowy w branży budowlanej (min. 1 osoba), który winien posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, 2. kierownikiem robót w branży sanitarnej (min. 1 osoba) który winien posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. 3. kierownikiem robót w branży drogowej (min. 1 osoba) który winien posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na min. 2 budowach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca: a) będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w wysokości co najmniej 300 000,00 zł. b) będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy z załącznikami

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku : a)odmiennego od przewidzianego w dokumentacji projektowej sposobu lub technologii wykonania przedmiotu umowy, spowodowanej warunkami geologicznymi lub terenowymi, a w szczególności istnieniem podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; b)wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwia?jących prowadzenie robót w szczególności: intensywne długotrwałe opady deszczu, śniegu lub temperatury powietrza poniżej 00C c)wstrzymania prac budowlanych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę 2)zmiany wynagrodzenia - spowodowanej ustawową zmianą stawki podatku VAT 2.W przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionej w pkt.1) - termin ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej niż czas trwania przeszkody. 3.O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i dokonać stosownych wpisów w dzienniku budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzbinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wierzbinku Plac Powstańców Styczniowych 110 Wierzbinek, 62-619 Sadlno, pok. nr 214.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wierzbinku Plac Powstańców Styczniowych 110 Wierzbinek, 62-619 Sadlno, Sekretariat - pok. nr 205.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.