Biała: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół podstawowych, gimnazjalnych i przedszkoli w Gminie Biała w roku szkolnym 2013/2014 w formie zakupu biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 156353 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych , ul. Tysiąclecia 16, 48-210 Biała, woj. opolskie, tel. 0-77 4387176, faks 0-77 4387176.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.boss.biala.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół podstawowych, gimnazjalnych i przedszkoli w Gminie Biała w roku szkolnym 2013/2014 w formie zakupu biletów miesięcznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół podstawowych, gimnazjalnych i przedszkoli w Gminie Biała w roku szkolnym 2013/2014 w formie zakupu biletów miesięcznych, dowozem do szkół na terenie Gminy Biała objętych będzie w roku szkolnym około 516 uczniów gimnazjum, szkół podstawowych oraz przedszkolaków. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół podstawowych, gimnazjalnych i przedszkoli na terenie Gminy Biała, realizowany w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych. Przedmiot zmówienia obejmuje rok szkolny 2013/2014 z wyłączeniem wakacji i innych przerw w zajęciach szkolnych. Na okres trwania umowy Zamawiający wydzierżawi autobus gminny do wykonywania usług przewozowych uczniów według odrębnej umowy dzierżawy. Zamawiający wymaga , aby godziny wyjazdu z miejscowości dzieci nie były wcześniej niż 7:10 dla PSP Biała, PG Biała i PP Biała, a dla PSP Łącznik, PG Łącznik i PP Łącznik nie wcześniej niż 7:30, a godzina przyjazdu dzieci do placówek nie była później niż 8:00 dla ZSP w Białej, a dla ZSP w Łącznik 8:25. Godziny odwozu dzieci z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania odbywać się będą w godzinach od ok. godz. 12.00 do 16.30.według ustalonego harmonogramu odwozów. Ogólna liczba biletów upoważniających do przejazdu do gimnazjum , szkół podstawowych i przedszkoli wynosi ok. 516. Liczba ta jest aktualna na dzień ogłoszenia zamówienia publicznego i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega, że : 1) każdy uczeń powinien mieć zapewnione miejsce siedzące w autobusie, 2) autobusy, którymi będą dowożeni uczniowie nie będą miały więcej niż 20 lat. 3) wykonawca zapewni bezpieczny, sprawny i punktualny dowóz oraz odwóz uczniów według ustalonego z kierownictwem placówek oświatowych rozkładu jazdy autobusów, zatwierdzonego przez Zamawiającego.4) ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy. 5) Zamawiający ze swej strony zapewnia opiekuna w czasie przewozów, 6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wniósł opłatę za dzierżawę autobusu w wysokości 1.650,- zł brutto miesięcznie w okresie trwania umowy. Szczegóły dotyczące poszczególnych tras dowozów zawarte są w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W Załączniku nr 1 do formularza ofertowego -kalkulacja cenowa za 1 miesiąc. Podana prognozowana ilość biletów szkolnych przewidywanych do zamówienia przez gminę Biała na rok szkolny 2013/2014 posiada charakter orientacyjny. Zakres przewidzianych do zakupu biletów może ulegać zmianom w roku szkolnym. Zamawiający z tego względu zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości zakontraktowanych biletów wyszczególnionych w pozycjach załącznika- kalkulacja cenowa za 1 miesiąc stanowiący załącznik do formularza ofertowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień do wykonywania określonej działalności. Wykonawca spełni warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności jeśli udokumentuje się posiadaniem licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia, wskazane w części V SIWZ. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli udokumentuje się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej jednej usługi związanej z wykonaniem przewozu osób. Wartość wykonanej usługi nie może być niższa niż 40.000,00zł brutto.( miesięcznie ) Załącznik nr 6.Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia, wskazane w części V SIWZ. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jeśli udokumentuje dysponowanie przynajmniej 8 autobusami z których każdy posiada nie mniej niż 38 miejsc siedzących .Wykonawca zobowiązany jest podać informację o podstawie dysponowania autobusami. Załącznik nr 9 wraz z kserokopią dowodów rejestracyjnych.Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia, wskazane w części V SIWZ. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeśli udokumentuje dysponowanie osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej 8 kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami. Załącznik nr 7.Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia, wskazane w części V SIWZ. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej jeśli udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 1.000.000,00złOcena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia, wskazane w części V SIWZ. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy, który stanowi wzór - zał. nr 1 do niniejszej SIWZ, wraz z załączonym kalkulacja cenowa za 1 miesiąc. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. X.2 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Stawka za 1 km autopbusu gminnego - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie ze wzorem dołączonym do SIWZ załącznik nr 10.Istotne dla stron umowy postanowienia zostały zawarte w dołączonym do SIWZ wzorze umowy. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) gdy podana prognozowana ilość biletów szkolnych przewidywanych do zamówienia przez gminę Biała na lata szkolne 2013 - 2014 ulegnie zmianie. Zamawiający z tego względu zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości zakontraktowanych biletów wyszczególnionych w pozycjach załącznika cenowego przedłożonego przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boss.biala.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Białej
ul. Tysiąclecia 16;
48 210 Biała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Biura Obsługi Szkół Samorządowych w Białej ul. Tysiąclecia 16; 48 210 Biała Księgowość -na piętrze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BIAŁA
- Zaopatrzenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej w leki
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Trzebuń
- Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Dziarnowo - etap II
- Zakup i dostawa łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem oraz szafką dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej
- Przebudowa dróg wewnętrznych - ulic Wiślanej i Weneckiej w miejscowości Brwilno
więcej: przetargi BIAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługi transportowe w ramach działania "Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych" w zakresie produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.