Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-03
Przemyśl: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego oraz doposażenie bazy socjalno - bytowej.
Numer ogłoszenia: 156350 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 3, ul. Kapitulna 4/23, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6783096.
- Adres strony internetowej zamawiającego: osrodek@sosw3.prx.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego oraz doposażenie bazy socjalno - bytowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego oraz doposażenia bazy socjalno - bytowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne są zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 17.10.00.00 - Tkaniny włókiennicze i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 19.20.00.00 - Tkaniny włókiennicze i podobne Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Oryginalny kod CPV: 29.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Oryginalny kod CPV: 26.13.00.00 - Wyroby ze szkła naczyniowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.57.00 - Butelki, słoiki i flakoniki Oryginalny kod CPV: 26.21.00.00 - Ceramiczne artykuły gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 36.13.00.00 - Meble domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.00.00 - Meble domowe Oryginalny kod CPV: 36.62.00.00 - Tabliczki lub tablice szkolne do pisania lub kreślenia Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.20.00 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory Oryginalny kod CPV: 28.51.00.00 - Wyroby metalowe do łazienek i kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V pkt. 1 SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: a. Oferta cenowa, o której mowa w Rozdziale II pkt 3 SIWZ, (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ). b. Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ). c. Oświadczenie, iż sprzęty i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia posiadają deklaracje zgodności CE lub są zgłoszone do rejestru wytwórców i wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dn. 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93 z dn. 30 kwietnia 2004 r., poz. 896). d. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. e. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw3.prx.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 3 ul. Kapitulna 4 37-700 Przemyśl tel. fax. 016 678 30 96.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 3 (sekretariat) ul. Kapitulna 4 37 - 700 Przemyśl.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane ze środków PFRON w ramach programu Edukacja - program pomocy w dostępie do nauki dzieci i młodzieży niepełnosprawnych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie sali kinezyterapii..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt rehabilitacyjny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doposażenie bazy socjalno - bytowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły pościelowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doposażenie bazy socjalno - bytowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wystrój sypialń..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.10.00.00-3, 27.52.00.00-6, 31.50.00.00-1, 36.13.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Doposażenie bazy socjalno - bytowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt AGD i RTV..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00-6, 32.30.00.00-6, 26.13.00.00-8, 26.21.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Doposażenie bazy socjalno - bytowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie łazienek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 17.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Doposażenie bazy socjalno - bytowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie sypialń wychowanków ciężko poszkodowanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Doposażenie bazy socjalno - bytowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie izolatki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Doposażenie bazy socjalno - bytowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt szkolny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.62.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- "Zabezpieczenie zabytkowego przyziemia w budynku b. klasztoru oo. Dominikanów w Przemyślu" w ramach Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków....
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO ZK W PRZEMYŚLU I OZ W MEDYCE
- Prace remontowo - konserwatorskie związane z rekonstrukcją cmentarza wojennego w Chałupkach Bełwińskich
- Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie zieleni przy budynku biurowym zlokalizowanym na nieruchomości stanowiącej działkę ewidencyjną 35/7 obręb Łagów "Ekologiczny Ogród Edukacyjny" (postępowanie powtórzone)
- 62/TP/ZP/D/2024 Wyposażenie Oddziału Okulistyki w meble i drobny sprzęt medyczny dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- Zakup i dostawa symulatora światła słonecznego na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
więcej: Glin »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.