Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-17
Lublin: Świadczenie usługi hotelarskiej ze śniadaniem dla uczestników projektu Student z inicjatywą: wektor oszczędzania energii współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007 - 2013 ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa
Numer ogłoszenia: 156327 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi hotelarskiej ze śniadaniem dla uczestników projektu Student z inicjatywą: wektor oszczędzania energii współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007 - 2013 ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Część I - świadczenie usługi hotelarskiej ze śniadaniem dla 21 uczestników szkoły liderów Radar w ramach projektu Student z inicjatywą: wektor oszczędzania energii 2.Część II - świadczenie usługi hotelarskiej ze śniadaniem dla 18 uczestników wizyty studyjnej w ramach projektu Student z inicjatywą: wektor oszczędzania energii 3.Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług hotelarskich ze śniadaniem, spełniających następujące wymogi; a) standard hotelu min. 2 gwiazdki ( w rozumieniu przepisów §2 ust.2 pkt1 Rozporządzenia ministra Gospodarki i Pracy z dn. 19.08.2004 r. w sprawie obiektów hotelowych i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie), b) hotel musi być usytuowany w Lublinie w promieniu nie większym niż 3 km od Bramy Krakowskiej, c) hotel musi dysponować wystarczającą liczbą pokoi, by przyjąć: - dla części I - 21 osób (3 pokoje jednoosobowe i 9 pokoi dwuosobowych) - dla części II - 18 osób (6 pokoi jednoosobowych i 6 pokoi dwuosobowych) d) świadczenie ww. usług hotelowych obejmuje śniadanie w formie bufetu szwedzkiego lub serwowane, e) darmowy dostęp do internetu, f) bezpłatny parking dla autokaru bądź samochodów gości hotelowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wycena ofertowa.2.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.5.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III 4.3.),zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują następujące istotne rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1.1 zmiana terminu realizacji w przypadku zmiany terminu wizyty ukraińskich uczestników projektu. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad ppkt 1) zmiana terminu realizacji zostanie dostosowana do terminu wizyty uczestników projektu z zachowaniem czasu jej trwania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3 po dokonaniu wpłaty 5 zł w kasie UM lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5 zł+koszty przesyłki)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Łukasz Borkowski - Wydział Projektów Nieinwestycyjnych Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, pok. 3, telefon 81 466 28 59. 1.2.W zakresie procedury: p. Natalia Dziwulska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 14. 2.Termin wykonania zamówienia:Część I : 18 - 29.08.2014 r.,Część II : 15 - 21.09.2014 r. 3.Zamówienie współfinansowane jest w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007 - 2013 ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi hotelarskiej ze śniadaniem dla 21 uczestników szkoły liderów Radar w ramach projektu Student z inicjatywą: wektor oszczędzania energii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług hotelarskich ze śniadaniem, spełniających następujące wymogi; a) standard hotelu min. 2 gwiazdki ( w rozumieniu przepisów §2 ust.2 pkt1 Rozporządzenia ministra Gospodarki i Pracy z dn. 19.08.2004 r. w sprawie obiektów hotelowych i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie), b) hotel musi być usytuowany w Lublinie w promieniu nie większym niż 3 km od Bramy Krakowskiej, c) hotel musi dysponować wystarczającą liczbą pokoi, by przyjąć: - dla części I - 21 osób (3 pokoje jednoosobowe i 9 pokoi dwuosobowych) d) świadczenie ww. usług hotelowych obejmuje śniadanie w formie bufetu szwedzkiego lub serwowane, e) darmowy dostęp do internetu, f) bezpłatny parking dla autokaru bądź samochodów gości hotelowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usługi hotelarskiej ze śniadaniem dla 18 uczestników wizyty studyjnej w ramach projektu Student z inicjatywą: wektor oszczędzania energii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług hotelarskich ze śniadaniem, spełniających następujące wymogi; a) standard hotelu min. 2 gwiazdki ( w rozumieniu przepisów §2 ust.2 pkt1 Rozporządzenia ministra Gospodarki i Pracy z dn. 19.08.2004 r. w sprawie obiektów hotelowych i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie), b) hotel musi być usytuowany w Lublinie w promieniu nie większym niż 3 km od Bramy Krakowskiej, c) hotel musi dysponować wystarczającą liczbą pokoi, by przyjąć: - dla części II - 18 osób (6 pokoi jednoosobowych i 6 pokoi dwuosobowych) d) świadczenie ww. usług hotelowych obejmuje śniadanie w formie bufetu szwedzkiego lub serwowane, e) darmowy dostęp do internetu, f) bezpłatny parking dla autokaru bądź samochodów gości hotelowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu spec. I stopnia w zawodzie pracownik socjalny w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim"
- "Zapewnienie noclegu w hotelu w miejscowości Reykjavik (Islandia)"
- DZP.261.31.2024 Świadczenie usługi hotelarsko gastronomicznej, wynajmu sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem, będącego elementem wydarzenia - Międzynarodowe seminarium Solidarni z Ukrainą w Lublinie
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024"
- KOMPLEKSOWA USŁUGA KONFERENCYJNA PODCZAS WYJAZDOWYCH SZKOLEŃ NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.