eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice › ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W WARTKOWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-27

Wartkowice: ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W WARTKOWICACH
Numer ogłoszenia: 156321 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wartkowice , Stary Gostków 3D, 99-220 Wartkowice, woj. łódzkie, tel. 043 6785105, faks 043 6785170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartkowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W WARTKOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków obejmująca m.in.: 1) wyposażenie oczyszczalni w automatyczną stację zlewną; 2) adaptację istniejącej pompowni wielofunkcyjnej na pompownię główną ścieków z wymianą pomp, podziałem na część brudną i czystą. Jednocześnie na dopływie ścieków surowych do oczyszczalni zostanie zamontowany rozdrabniacz kanałowy, który pozwoli wyeliminować kratę koszową; 3) wykonanie części mechanicznego oczyszczania ścieków w budynku technicznym, który zostanie wyposażony w następujące urządzenia: a) sito obrotowe, usytuowane na pomoście, wyposażone w praskę do skratek; b) piaskownik wirowy wraz z płuczką piasku; c) ponadto w budynku zostanie zlokalizowana prasa do odwadniania osadu, wyposażona w stację przygotowania polielektrolitu; d) zespół do higienizacji osadów po odwodnieniu; - wymaga to zmiany rozwiązań przewodów tłocznych, oraz fragmentów kanalizacji zewnętrznej na terenie oczyszczalni; 4) utworzenie zbiornika buforowego (adaptacja części istniejącego reaktora); 5) utworzenie komory tlenowej stabilizacji osadu - KTSO ( adaptacja części istniejącego reaktora); 6) rozbudowę reaktorów pracujących automatycznie, stanowiących część biologiczną procesu oczyszczania, w reaktorach tych będzie także realizowany symultanicznie proces defosfatacji; 7) budowę komory wylotowej - reaktory (komory biologiczne) będą posiadały komorę wylotową. Komora będzie obiektem, w którym umieszczony zostanie węzeł spustowy ścieków oczyszczonych; 8) organizacja wylotu ścieków oczyszczonych nie ulega zmianie i realizowana będzie przez istniejącą kanalizację - konserwacji podlegał będzie istniejący staw retencyjno - uśredniający, zabiegom konserwacyjnym poddany zostanie także rów otwarty, odprowadzający ścieki oczyszczone do rz. Ner; 9) 2 zespoły dmuchaw rotacyjnych - dla reaktorów oraz dla komory tlenowej stabilizacji osadu; 10) remont drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków; 11) budowa wiat dla stacji dozowania PIX -u i dmuchaw; 12) przebudowa istniejącego budynku dmuchaw na budynek socjalny - w budynku zachowana będzie rozdzielnia elektryczna; 13) montaż systemu informatycznego i automatyzacji procesu technologicznego i obsługi oczyszczalni - sterowanie; 14) zmiany instalacji i układu komunikacyjnego: a) sieci kanalizacyjne na terenie oczyszczalni - spusty i przelewy, b) sieci elektryczne, c) drogi i place manewrowe; 15) przeprowadzenie szkoleń personelu Zamawiającego; 16) przeprowadzenie prób odbiorowych (w tym prób szczelności) rozruchów technologicznych testów i uruchomienia poszczególnych urządzeń, 17) przeprowadzenie rozruchu technologicznego oraz wykonanie badań potwierdzających osiągnięcie parametrów nałożonych pozwoleniem wodno- prawnym, 18) zapewnienie wyposażenia oczyszczalni w sprzęt BHP i przeciwpożarowy wraz z instrukcją przeciwpożarową; 19) opracowanie instrukcji rozruchu technologicznego i sprawozdania z rozruchu, 20) wykonanie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 21) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 22) opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń. 3. Na zrealizowany przedmiot zamówienia, Wykonawca udzieli co najmniej 3 lat gwarancji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty wchodzące w skład dokumentacji projektowej stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ i są to: a) Projekt wykonawczy -architektura, b) Projekt wykonawczy - konstrukcja, c) Projekt wykonawczy - technologia, wod-kan, d) Projekt wykonawczy - ogrzewanie i wentylacja, e) Projekt budowlano-wykonawczy - branża elektryczna, f) Projekt budowlano-wykonawczy - automatyka, g) Projekt wykonawczy - branża drogowa, h) Projekt techniczny remontu drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków, i) Opinia geotechniczna badań podłoża gruntu, j) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót: - roboty budowlane, - konstrukcja, - technologia, wod-kan, - ogrzewanie i wentylacja, - instalacje elektryczne, zasilające i aparatury kontrolno-pomiarowej, - drogi wewnętrznej, - droga dojazdowa, k) Przedmiary: - część budowlano-konstrukcyjna, - część technologiczna, - ogrzewanie i wentylacja, - elektryka, - automatyka i sterowanie, - drogi na terenie oczyszczalni, - remont drogi dojazdowej do oczyszczalni. Powyższe dokumenty stanowią integralną część SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku przywołania w dokumentacji projektowej ewentualnych nazw własnych, pochodzenia itp. zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. materiały posiadające takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, 5. Prace związane z rozbudową oczyszczalni ścieków prowadzone będą na czynnym obiekcie, zatem należy zapewnić ciągłość pracy oczyszczalni ścieków tj. ciągłość odbioru i oczyszczania ścieków w stopniu gwarantującym utrzymanie parametrów ścieków oczyszczonych zgodnych z pozwoleniem wodnoprawnym, jakie posiada Zamawiający - Załącznik nr 10 do SIWZ oraz z Instrukcją i schematem technologicznym funkcjonowania istniejącej oczyszczalni - Załącznik nr 11 do SIWZ. 6. Oczyszczalnia ścieków w Wartkowicach zlokalizowana jest na działce Nr ewid. 314/1, obręb Wartkowice o powierzchni działki 1,36 ha..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.27.27.00 - 45.27.27.00 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert wskazanym w rozdziale 11 SIWZ. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. 4. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Wartkowice: Bank Spółdzielczy w Wartkowicach Nr konta: 37 9271 0005 0000 0228 2000 0250. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przedmiotu zamówienia. 8. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty przetargowej. Wadium wniesione w innej formieniż w pieniądzu należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 9. Wykonawca, którego oferta nie została zabezpieczona poprzez wniesienie wadium w wymaganej formie lub wielkości zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 10.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą wystąpienia jednego z warunków wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium po zaistnieniu warunków wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli: a) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty podobne zakresem do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne zakresem do przedmiotu zamówienia uważa się roboty o wartości nie mniejszej niż 3000000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) brutto obejmujące swym zakresem budowę, rozbudowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków. b) potwierdzi, że w/w roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował: a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11-09-2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, potwierdzone zaświadczeniem o wpisie, w drodze decyzji, do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności, b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnobudowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11-09-2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, potwierdzone zaświadczeniem o wpisie, w drodze decyzji, do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. c) minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11-09-2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, potwierdzone zaświadczeniem o wpisie, w drodze decyzji, do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. d) minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11-09-2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, potwierdzone zaświadczeniem o wpisie, w drodze decyzji, do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. !!UWAGA!! Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej osoby do pełnienia w/w funkcji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę co najmniej 5000000zł. (słownie: pięć milionów złotych). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień np. pełnomocnictwa osób składających ofertę w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 5) Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 5
  • 3 - obsługa serwisowa - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Istotne zmiany w umowie mogą być wprowadzone w przypadku gdy zajdzie konieczność: 1) wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, 2) zmiany zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo-finansowego robót, 3) dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4) zmiany osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za realizację umowy tj. inspektora nadzoru z ramienia Zamawiającego oraz kierownika budowy z ramienia Wykonawcy, 5) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wpływających, na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, b) konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, niezbędnych do realizacji zamówienia,, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, c) konieczności wykonania ewentualnych prac archeologicznych na terenie budowy; d) wykonania robót związanych z udzieleniem zamówienia dodatkowego. e) przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp.; które to nie jest zawinione przez Wykonawcę f) działania siły wyższej; g) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Ponadto dopuszcza się zmiany w umowie w przypadku: 1) zmiany zasad finansowania zamówienia; 2) kiedy zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania robót budowlanych, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równoważność zaniechanych robót. 3) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wartkowice, Stary Gostków 3D, 99-220 Wartkowice Pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wartkowice, Stary Gostków 3D, 99-220 Wartkowice Pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.