eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie Zdrój › Wykonanie projektu oraz modernizacji i rozbudowy sieci komputerowej wraz z zasilaniem w budynku A (Nr 1) Urzędu Skarbowego w Jastrzebiu Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2008-07-10

Jastrzębie Zdrój: Wykonanie projektu oraz modernizacji i rozbudowy sieci komputerowej wraz z zasilaniem w budynku A (Nr 1) Urzędu Skarbowego w Jastrzebiu Zdroju
Numer ogłoszenia: 156318 - 2008; data zamieszczenia: 10.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Jastrzębiu Zdroju, ul. 11 Listopada 13, 44-335 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4761471 w. 351 lub 317, fax 032 4763803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/Jastrzebie.htm następnie link zamowienia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu oraz modernizacji i rozbudowy sieci komputerowej wraz z zasilaniem w budynku A (Nr 1) Urzędu Skarbowego w Jastrzebiu Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu oraz modernizacji i rozbudowy sieci komputerowej w budynku A (Nr 1) Urzędu Skarbowego w Jastrzębiu Zdroju - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem poszczególnych pozycji tworzących całość przedmiotu zamówienia, warunków gwarancji oraz pozostałych warunków dostawy określa formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ oraz program funkcjonalno - użytkowy, załącznik nr 4 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia powinny posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej w zakresie projektowania i wykonawstwa instalacji. Posiadanie przez wykonawcę lub jego pracowników certyfikatów na projektowanie, wykonawstwo i serwisowanie wystawione przez producenta proponowanego okablowania. Udzielenie minimum 15 letniej gwarancji bezpłatnej dla zamawiającego na wykonaną instalację teledacyjną pasywną. Ocena sytuacji finansowej wykonawcy. Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który posiada na własnym rachunku środki finansowe lub ma zdolność kredytową przekraczającą następującą kwotę 73.000 zł. (słownie: siedemdzisiąttrzytysiącezłotych). Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić powyższe warunki i potwierdzić ich spełnienie oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium: cena oferty - waga 100% Sposób oceny kryterium - minimalizacja (im niższa wartość brutto ceny oferty tym wyższa ilość punktów za to kryterium). Oferta z najniższą ceną w danym zadaniu otrzyma 100 punktów (maksymalna ilość) Punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone zgodnie z poniższym wzorem: P - ilość punktów dla badanej oferty NOCBO - najniższa oferowana cena brutto oferty CBOB - cena brutto oferty badanej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wszystkie dokumenty wymienione w tym punkcie muszą być złożone w formie oryginału: a) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o zdolności wykonania zamówienia, załącznik nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, załącznik nr 3 do SIWZ, d) oświadczenie o częściach przedmiotu zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub o samodzielnym wykonaniu całości przedmiotu zamówienia przez wykonawcę (w załączniku nr 1), e) wykaz podwykonawców (osób i podmiotów), którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z rodzajem i numerami uprawnień lub certyfikatów, f) zalecenia montażowe producenta proponowanego systemu okablowania. UWAGA! W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa załącznik nr 3 do SIWZ oddzielnie. Pozostałe dokumenty muszą być przedstawione przez pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie. Oferta musi zawierać następujące dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. a) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualny, czyli odzwierciedlający stan faktyczny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli z dokumentów wymienionych w tym punkcie nie można uzyskać informacji o uprawnieniu osób podpisujących ofertę lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć dokumenty pozwalające na uzyskanie tej informacji (np. jeżeli pełnomocnictwo zostało podpisane przez osoby nie będące aktualnie we władzach Spółki to w wyciągu z Krajowego Rejestru Sądowego muszą być dane historyczne, pozwalające ustalić kiedy ta osoba miała uprawnienie do podpisywania dokumentów). b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/Jastrzebie.htm następnie link zamowienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Jastrzębiu Zdroju ul. 11 Listopada 13 44-335 Jastrzebie Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Jastrzębiu Zdroju ul. 11 Listopada 13 44-335 Jastrzebie Zdrój pok. 68 lub 69.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.